1🤧🖥

19.7K 573 481
                                    

Selammmmm

Yeni ficime hos geldiniz bebeklerim

Şimdi söylemek istediğim birkaç şey var. Geçerseniz bi bok anlamazsınız

1-Hikayede erkek hamileliği kadınlarınki kadar normal. Yani sikersen hamile kalıyorlar okey?

2- Jikook Taejin Sope ve sürpriz
bir ship söz konusu.

Ukeler: Jimin Taehyung ve Hoseok

Semeler: Jungkook Seokjin ve Yoongi

3-Normal doğum yapabiliyorlar

Artık okumaya geçebilirsiniz

...

1 Mart 2021

Iki çocukluk arkadaşı okulun koridorunda yürürken Jimin aklına gelen şeyle durdu ve Jungkook'a döndü. Ona sormayı unutmuştu!

Jimin
Kook! Konuşulanları duydun mu?

Jungkook da durmuş masum gözlerle ona soru soran arkadaşına bakıyordu. 'Böyle davrandığına göre bir şey isteyecek' dedi içinden.

Jungkook
Ne konuşulanları?

Jimin
Park Chae-young namı değer Rosé party veriyor ve bütün okul davetli!

Heyecanla ellerini çırptı büyük olan. Normalde partilere gitmeyi çok sevmezdi. Ancak sınav sonrası biraz eğlenemek istiyordu.

Jungkook
Sen normalde partileri sevmezdin?
Ne bu heyecan? Biri için mi gitmek istiyorsun yoksa?

Jimin küçük olanın omzuna yumuşak bir şekilde vurdu ve yürümeye başladı. Jungkook da ona ayak uydurmuştu.

Jimin
Hayır sadece sınavlardan
sonra biraz eğlenelim istiyorum.
Gideriz dimi~~?

Jungkook onun tatlı sesine kıkırdadı ve başıyla onayladı. Onu kırmak yapmak isteyeceği son şeydi. Ikisi de bunu biliyordu.

Jungkook
Ama çok içmek yok. Tamam mı?

Jimin
Hıhım

Jungkook önden gitti ve Jimin için mat siyah mercedes'in kapısını açtı. Büyük olan da ünlü biriymiş gibi arabaya bindi ve camdan dışarıya el salladı.

Jimin
Çekmeyin lütfen

Jungkook omu bu hâline gülümserken sürücü koltuğuna geçti. Kısık sesli müzik eşliğinde yola koyuldular.

...

Jungkook'un evine vardıklarında film izlemeye karar verdiler. Jimin kumandayı aldı ve drama  kategorisinden bir film açtı.

Ikili koltuğa yayılarak televizyona odaklanmıştı. Yaklaşık 10 dakika sonra Jimin'in tatlı çıkan sesi bütün
odağı bozmuştu.

BFF|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin