20 gün sonra
Bebekler normal kiloya ulaşınca Yoongi evlerine dönmelerine izin vermişti. Jungkook iki elinde pusetle eşini-daha evlenmediler ama olsun-bekliyordu.
Jimin
Geldim~!Bavulunu sürükleyerek çıkmıştı odadan. Küçük olanın önüne geçti ve dudaklarına öpücük bıraktı.
Jimin
Gidebiliriz~!Jungjook gülümsedi ve yürümeye başladı. Jimin de onun koluna girmisti. Gülümseyerek arabaya gidiyorlardı.
...
Jungkook kapısı süslü olan odaya adkm attı. Jimin dizayn etmişti burayı ve harika görünüyordu.
(Tam Jimin'in zevkine uygun)
Jimin
Burayı çok seviyorumDedi kısık çıkan sesiyle. Minikleri uyuduğu için ses düzeyine
dikkat ediyordu.Jimin
Sen geç içeri ben yatırırımJungkook olumsuz anlamda kafasını salladı ve yerdeki pusetten Minho'yu aldı. Yüzüne öpücük kondurup yavaşça beşiğine yatırdı.
Jimun de Minji'yi alıp kokusunu içine çekmişti. Bildiği şey bebeklerinin kokusunun mükemmel olduğuydu.
Kızlarını beşiğe yatırdıktan sonra bebek telsizi alıp sessizce odadan çıktı. Çıktığıyla kolundan çekilmesi bir olmuştu.
Tam çığlık atacakken ağzına kapanan el buna engel oldu. Jimin gözlerini açtı ve sırıtan bedene bakti.
Jimin
Salak ödümü koparttın!
Ya uyansalardı!Jungkook elini çekti ve yüzünü asagi eğdi. Üzgün değildi sadece Jimin'in öyle sanmasını istiyordu.
Jungkook
Sadece seni öpmek istemiştimDedi masumluk akan sesiyle. Jimim verdiği tepkiden pisman oldu ve minnak eliyle eşinin çenesini kavradi.
Artık yüz yüzelerdi. Büyük olan vakit kaybetmeden karşısındaki çocuğun dudaklarına kapandı.
Jungkook karsilik vereceksen kapı çaldı. Felaket!
Odadan yükselen aģlama sesleri ve sabırsız kişi. Tam bi kargaşa yerine dönmüştü ev.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BFF|Jikook|✔
Roman d'amourBir gece sarhoş olan iki yakın arkadaş akşamına sevişince ortaya minik bir sürpriz çıkar. -Mreg -Fluff •Semekook •Ukemin