Ilk gözlerini aralayan Jungkook olmuştu. Karşısında asılı duran büyük saate baktığında sabahın yedisi olduğunu gördü.
Okula giderken erken kalkmaya alıştığı için hafta sonları da erken kalkıyordu uzun süredir. Kimileri için kotüyken Jungkook için iyiydi.
Biraz tavanla bakıştıktan sonra göğsünde düzenli nefes alıp veren minik bedene çevirdi bakışlarını.
Uyuyunca bebeğe benziyordu Jungkook'a göre. Yanakları daha tombul hale geliyor, dudakları öne doğru çıkıyordu.
Eliyle önüne gelen yumuşak tutamları geriye doğru taradı.Jimin biraz kıpırdandıktan sonra yavaşça aralamıştı okyanus mavisi gözlerini.
Jungkook'un da uyanık olduğunu görünce hafifçe gülümsedi ve yeni uyandığı icin pürüzlü olan sesiyle tatlı bir şekilde konuşmaya çalıştı.
Jimin
Günaydınn~~Jungkook
Daha gün aymadı ama olsun.Jimin kıkırdadı ve biraz daha sokuldu yanındaki sıcak bedene. Jungkook'la uyumayı çok seviyordu. Koca bir oyuncak ayıyla uyumak gibiydi. Ve en güzeli sıcacık olmasıydı.
Jimin
Iyiki varsın Jungkook-ah.Jungkook
Sen de iyiki varsın Jimin-ah.Jimin küçük olanın yanaklarına öpücük kondurdu ve yavaşça geri çekildi.
Karnı acıkmıştı. Ve Jimin açlığa dayanamazdı.Jimin
Ben aşağı inip kahvaltı hazırlayım.
Sen de duşunu alıp gelirsin.Jungkook
Tamamdır.Jimin aşağı inerken Jungkook da kıyafet ayarlıyordu kendine. Suyu ayarladıktan sonra küvetin içine girdi. Çok gecmeden çıkmış ve giyindikten sonra aldığı kokularla hızla
mutfaga geçmişti.Tezgahta bir şeylerle uğraşan büyüğünün yanına gidip arkasından sarıldı ve kafasını Jimin'in
omzuna yasladı.Büyük olan buna alışkın olduğu için ani bir tepki vermedi ve gülümsemeyle yetindi. Sonra da doğradığı çileklerden birini alıp Jungkook'a yedirdi.
Jungkook
Hazır mı her şey?Jimin
Tabakları ayarlamadım daha.Jungkook beyaz boynuna yumuşak bir öpücük kondurduktan sonra geri çekildi ve masayı hazırlamaya başladı. Bir an önce kahvaltı yapıp alışverişe gitmek istiyordu.
Jimin elindeki tabağı masaya koyunca dünyadan soyutlanıp yemeğe odaklanmıştı ikili.
...
Jimin
Chanel'e gidelim bence.Jungkook
Olurrr.Ikili adımlarını Channel'e doğru yönlendirdi. Jimin'in en sevdiği marka olabilirdi. Çünkü tam onun tarzında kıyafetler vardı.
Ancak Jungkook bazı günler hariç genelde paspal giyinirdi. O yüzden her mağazadan kıyafet bulabiliyordu kendine.
Mağazaya vardıklarında Jimin koşarak Jungkook'un yanından ayrılmıştı. Kıyafetleri çok seviyordu. Kendini kaybedecek kadar hem de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BFF|Jikook|✔
RomanceBir gece sarhoş olan iki yakın arkadaş akşamına sevişince ortaya minik bir sürpriz çıkar. -Mreg -Fluff •Semekook •Ukemin