5🍑💥

9.3K 436 129
                                    

Jimin gözlerini araladığında iki yerinin ağrısıyla yüzünü buruşturdu. Kafasını ovduktan sonra eli ağrıyan dolgun popsuna doğru gitmişti.

Çıplak olduğunu fark eder etmez hızla doğruldu. Ancak acısı daha da artmıştı. Neden böyleydi?

Jimin
Ben niye çıplağım?

Bakışları yanında çıplak uyuyan bedene dönünce gözleri kocaman açıldı. İlk defa Jungkook'u çıplak görmüştü. Örtüyle kafasını örttükten sonra yavaşça Jungkook'u dürtmeye başladı. Aklına başka bir şey gelmemişti.

Jimin
K-kookie uyan!

Jungkook biraz kıpırdandıktan sonra aralamıştı gözlerini. Sabah mı olmuştu? O zaman niye bu kadar yorgundu?

(Bunu şimdilik sadece biz biliyoruz okurcuklarım :D)

Soluna baktığında Jimin'in örtünün altında olduğunu fark etti. Kaşları çatılırken konuştu.

Jungkook
Niye öyle duruyorsun?

Jimin
K-kook bir şey s-söylemem gerek.

Jungkook
Seni dinliyorum.

Jimin
Eee..şey.. ikimiz de çıplağız.

Jungkook'un gözleri kocaman açılırken bakışları çıplak bedenine kaydı. Elleriyle üyesini kapatırken odadaki banyoya koşturdu. Ne oldu dün gece?

Bornozunu giydikten sonra tekrar odaya girdi ve hala örtünün altından çıkmayan Jimin'e baktı

Jungkook
Ben kıyafetlerimi alıp aşağıya iniriyorum. Rahatça giyin sen
Gelince konuşuruz.

Jimin
Hıhım.

Jungkook kapıdan çıkınca hafifce kafasını örtünün içinden çıkardı ve derin bir nefes aldi. Örtünün içinde
hiç oksijen yoktu!

Bir süre etrafına bakındıktan sonra ayağa kalktı ve Jungkook'un uzun t-shirt'lerinden birini üzerine geçirdi. Kendi kıyafetleri de vardı dolapta ama çoğu zaman Jungkook'un kokusunu tercih ediyordu.

Altına da kendi temiz baksırlarından giydi. Poposu hala çok ağrıyordu ve ayağa kalkınca bu acı iki katına çıkmıştı. Geri yatağa oturdu ve Jungkook'u beklemeye başladı.

Neden çıplak olduklarını merak ediyordu. Bakışları yere fırlatılmış kıyafetlerde takılı kalmıştı. Sonra
siyah bir kutu gördü ama üstünde
yazanları okuyamıyordu.

Çok geçmeden kapı tıktıklanınca Jungkook'un uykulu sesi
yankılanmıştı odada

Jungkook
Giyindin mi?

Jimin
Evet.

Kapıyı açtıktan sonra gözleri buluşmuştu ikilinin. Jungkook yavaş adımlarla büyük olanın yanına oturdu ve derin bir nefes aldı.

Jungkook
Herhangi bir yerin ağrıyor mu Jimin-ah?

Ellerine bakarken konuşmuştu. Düşündüğü şeyin olmaması için Tanrı'ya dua ediyordu bir yandan da.

BFF|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin