Jungkook
Jimin buraya gelJimin
Hayır~Jimin Jungkook'un telefonunu çaldıktan sonra koşmaya başlamıştı
Neden çaldı derseniz Jungkook telefonuyla ilgilenip Jimin'i takmıyordu. Yani Jimince bu hırsızlık
için geçerli bir sebep.Sonunda tuvalete varınca kapıyı kapatıp kilitledi. Neyle uğraştığına bakacaktı.
Son girdiği yerin instagram olduğunu görünce üstüne tıkladı ve dm'e girdi. Ilk defa Jungkook'un telefonunu kurcalıyordu. Normalde küçüğü ondan bir şey saklamazdı.
En son Kim Seokjin diye biriyle konuşmuştu. Gözlerini kıstı ve kapının arkasında onu bekleyen sevgilisine bağırmaya başladı.
Jimin
Kim Seokjin kim Jungkook!(Çok garip oldu bdhshdhd)
Jungkook
Hyungum. Amerikadan
dönüyormuş ondan yazdı.Jimin
Hmm...
Tanıdık geldi ama neyseBiraz daha aşağı indi ve kız aramaya basladi. Gördüğü hesaplarla gözleri kocaman açılmıştı.
Jimin
Bu kızlarla mi konuşuyorsun!
Bir de 2 gün önce!Jimin herheangi bir kızın üzerine bastı. Gördükleriyle gözleri kocaman açılmıştı. Bir kız ona nude atmıştı!
Jimin
JUNGKOOK BU NE!Jungkook
Ne ne?Jimin
Kızlar sana nude mu atıyor?Jungkook
Evet. Ama bak hiç
birine geri dönmedim sevgilim.Jimin
Bir de dönseydin!Jungkook
Hadi aç kapıyı bi tanem
Orası çok havasız. Miden bulanabilir.Dediği gibi de olmuştu. Ağzını tutarak yaınındaki tuvalete ilerledi. Saçlarını geride tutarak kusmaya başladı.
Jungkook duyduğu öğürme sesiyle daha sert çaldı kapıyı. Kustuğunu anlayınca omuz atmaya başlamıştı.
Jungkook
Jimin?
Derin derin nefes al
Sakin ol tamam mı?Jimin sonunda kusmayı bıraktığında ayağa kalktı ve sifonu cekti. Boğazı ağrıyordu ve gözleri dolmuştu.
Kapıyı açar açmaz Jungkook'un kollarında bulmuştu kendini. O da sıkıca sarıldı ve acısını unutmayı diledi.
Jungkook
Iyi misin canım?Jimin onaylar mırıltılar çıkardı. Ancak midesi alt üst olduğu için kendini hiç iyi hissetmiyordu. Yorgundu.
Jungkook
Gel bakalımDedikten sonra onu tekrar içeri soktu ve elini yüzünü yıkadı. Jimin daha iyi hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BFF|Jikook|✔
RomanceBir gece sarhoş olan iki yakın arkadaş akşamına sevişince ortaya minik bir sürpriz çıkar. -Mreg -Fluff •Semekook •Ukemin