(Ehehe yiyisme var kimse
atlamicak ama yine de uyaram)Jimin
K-kook...Ihtiyacla çıkmıştı sesi. Ne ara bu hale geldiğini bile anlamamıştı. Jungkook dudaklarını Jimin'in kulak memesine değdirmeye özen göstererek konuştu
Jungkook
Efendim bebeğimJimin
Patlıcakmış gibi hissediyorum
Lütfen bir şeyler yapJimin çoktan erekte olmuştu bile. Jungkook bunu anlayınca gülümsedi ve geri çekildi. Emin olması gerekiyordu
Jungkook
Emin misin hayatım?Jimin
E-evet lütfen kook
Yanıyorum. Yard-ahmmBoynuna değen dille gözlerini kapatmış ve ellerinin altındaki çarşafı sıkmıştı.
Jungkook gülümsemeye devam ederken büyüğünün boyuyla ilgileniyordu.Jimin çarşafı sıkan elleri yukarıya çıkardı ve Jungkook'un saçlarına yerleştirdi. Istemsizce kendine doğru çekiyordu kafasını.
Jungkook
Iz bırakabilir miyim?Jimin
HıhımJungkook dişlerini beyaz tene geçirdi. Önce ısırıyor sonra da yalıyordu. Jimin sonunda inleme bırakmıştı odaya.
Jimin
Kook-ahhmnDaha fazla dayanamadı ve ellerini kullanarak Jungkook'un kafasını kaldırdı. Sonra da büyük bir açlıkla dudaklarını birleştirdi.
Jungkook ellerini tshirt'ün ucuna attı ve çıkardı. Jimin de aynısını yaptığında ikilinin üstleri çıplak kalmıştı.
Nefes almak için ayrıldıklarında Jimin küçük olanın kaslarına baktı ve yavaşça dudağını yaladı.Jungkook onun bu hareketine sırıtmıştı.
Dikkatli bir şekilde Jimin'in belini kavradı ve yerlerini değiştirdi. Şimdi Jungkook'un sırtı yatak başlığına yaslıyken Jimin de onun kucağında oturuyordu.
Büyük olanın gözleri hala Jungkook'un karın kaslarındaydı. Alt tarafı sızlarken karşısında yarı çıplak Jungkook olması hiç etik değildi.
Jungkook
Istediğini yapabilirsinJimin bunu bekliyormuşcasına gülümsedi ve kafasını eğdikten sonra hepsine öpücükler bıraktı. Şimdiyse çizgilerini yalıyordu.
Bu his hoşuna gitmişti. Ancak ilk defa yapmadığını bilmiyordu.Jungkook aldiği zevkle kafasını geriye attı.
Jungkook
SiktirJimin duyduğu küfürle sırıtmıştı. Dudakları tekrar bastırdı. Fakat bu sefer emiyor ya da ısırıyordu.
Jungkook
Bebeklerimize şükret hayat-ahmJimin son kez emdikten sonra geri çekildi ve eserine baktı. Büyük ihtimalle yarın moraracakti.
Jimin
Çok güzel oldu~Jungkook
Bencede.
Ama artık sıra bendeJungkook yerlerini değiştirdi ve Jimin'in sırt üstü uzamasını sağladi. Dudağından başlayarak aşağı doğru opucuklerini kondurdu.
Meme ucuna gelince durmuş ve diliyle etrafından geçmişti. Jimin inledi ve Jungkook'un saçlarını çekiştirdi.
Küçük olan saçlarındaki ellerle daha çok gaza gelmiş ve ağzına alıp emmeye başlamıştı.
Jimin
Jung-ahmnDiğer tepeciği de boş bırakmayıp eliyle çekiştirmeye başladı. Jimin kafayı yemişti. Sürekli inliyor ve kafasını daha da bastırmasını sağlıyordu Jungkook'un.
Jimin
Jung-mmm yanıyorum ahhh
Jungkook mesajı alınca dilini aşağı doğru ilerletti. Pantolonuna gelince durdu ve geri çekilip kemeri açtı.
Jimin hafifçe kendini havaya kaldırdı. Bu sayede Jungkook pantolunu ve baksırını rahatca çıkarmıştı.
Jungkook
Hazır mısın?Jimin kafasını sallayarak onayladı ve gözlerini kapattı. Sadece alacağı zevki düşünüyordu.
Jungkook onayı alınca Jimin'in sertleşmiş ve aynı zamanda sızdıran üyesini kavradı. Sesli bir inleme kazanmıştı sevgilisinden.
Gelgitlerini hızlandırırken tekrar dudaklarını birlestirdi. Jimin sürekli geri çekilip inliyordu. Jungkook'a melodi gibi gelmişti o sesler.
Jimin
Immhh geliyorumDedikten sonra Jungkook'un eline gelmisti. Rahatlamanın verdiği hisle derin bir nefes verdi.
Küçük olan dudaklarıni Jimin'in vanilya kokan boynuna indirdi ve uzun uzun soluyarak öpücükler kondurdu.
Jungkook
Yıkanmak ister misin?Jimin
HıhımJungkook son bir öpücük bıraktıktan sonra geri çekildi ve sevgilisini dikkatli bir şekilde kucağına aldı.
Banyoya vardıklarında tuvaltein kapağını teo eliyle kapattı ve Jimin'i de üzerine oturtturdu.
Jimin
Seninki zor durumdaDedi Jungkook'un pantolonunu göstererek. Onun yüzünden erekte olması hoşuna gitmişti
Jungkook
Sen suyu ayarla
ben halledip gelicemJimin
Ben yapabilirim istersen?Jungkook
Hayır. Miden bulanır
Ben hallederim. Bi 6 ay daha dayanmam gerekicek.Jimin
TamamDedi ve dudağına öpücük bırakıp küvete yerleşti. Suyu ayarladıktan sonra Jungkook'u beklemeye başladı.
...
Evlenmeden olmaz dhjejejwjw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BFF|Jikook|✔
RomanceBir gece sarhoş olan iki yakın arkadaş akşamına sevişince ortaya minik bir sürpriz çıkar. -Mreg -Fluff •Semekook •Ukemin