10🥞😚

6.9K 418 116
                                    

Jimin
Babam ne dedi sana da yüzün asıldı?

Jungkook kafasını sola çevirdi ve hem armut yiyip hem de masum masum bakınan büyüğüne baktı.

Jungkook
Önemli değil sonra konuşuruz.

Jimin
Hayır şimdi konuşuyoruz!

Dedikten sonra kucağında duran leğeni orta sephaya bıraktı ve vücudunu Jungkook'a çevirdi. Tombul eliyle küçüğünün elini kavradı.

Jimin
Şimdi anlat bakalım.

Jungkook derin bir nefes verdi. Kafasını kaldırdığında büyüğüyle
göz göze geldi. Jimin çok yumuşak bakıyordu. Bu yüzden bir nebze rahatlamıştı.

Jungkook
Baban...Gitmeden önce evlilik meselesini sordu. Ben de bir şey diyemedim. Biraz sorumsuz bir babayım sanırım.

Diyip gözlerini kaçırmıştı. Jimin gülümsedi ve boşta olan elini Jungkook'un yanağına koydu.
Bu hareketi yine gözlerinin buluşmasını sağlamıştı.

Jimin
Daha çok erken yani...düşme riski var
4 aya kadar. Eğer bir şey olmazsa bebeğimizin geleceği için evleniriz.
Tabii sen de istersen. Bakarsın
eğlenceli olur.

Jungkook gülümsedi ve karşısındaki bedeni dikkatli bir şekilde kucağına aldı. Jimin de gülümsemiş ve kollarını küçüğünün boynuna dolamıştı.

Yaklaşık 3 dakika sonra Jimin biraz geri çekildi. Aralarında sadece 5 santim kalmıştı. Nedense Jungkook'u öpmek istiyordu. Az önceki hissi sevmişti.

Ellerini Jungkook'un yanaklarına koyduktan sonra sessiz
bir şekilde konuştu.

Jimin
Kook?

Jungkook
Hım?

Jimin
Sana bir şey sorabilir miyim?

Jungkook
Dinliyorum

Jimin
Seni şu an öpmek istemem normal mi?

Jungkook sırıttı ve kafasını kısa süreliğine yere eğdi. Sonra tekrar buluşmuştu gözleri.

Jungkook
Bilmem? Normal mi acaba?

Jimin
Seni bir kerecik daha öpebilir miyim?

Jungkook biraz daha yaklaştı ve alınlarını yasladı. Ikisinin de nefesleri diğerinin dudağına çarpıyordu.

Jungkook
Bir kereliğine izin verebilirim sanırım.

Jimin gülümsedi ve yavaşça kiraz dudaklara doğru eğildi. Dudakları temas edince titremişti ikili.

Jungkook geri çekilip dudakları ayırınca Jimin sinirlenmişti. Yüzüne koyduğu elleri kullanarak küçük olanı kendine çekti. Tekrar buluşturdu dudaklarını.

Jungkook sırıttı ve belinde duran ellerini sıkılaştırarak kendine çekti Jimin'i. Büyük olan gülümsemiş ve hareket etmeye başlamıştı.

Jungkook'un üst dudağını kavradı ve emip bıraktı. Aynı şeyi alt dudağına da uyguladı. Küçük olan kendini ona bırakmıştı. Birazdan ilgilencekti.

BFF|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin