Jimin saat 12 de anca açmıştı gözlerini. Zaten 6 da uyumuştu Jungkook'u dinlerken.
Yüzünü yıkadıktan sonra aşağı indi ve sevgilisine kahvaltı hazırlamaya başladı. Dün yüzünden kendisini kötü hissediyordu. Bir nevi af dilemek içindi
Pankekler pişerken yukarıdan bir kırılma sesi gelmişti. Jimin ocaği kapatıp yukarı koşturdu.
Jimin
Jungkook!Yatak odasından gelen seslerle adımlarını o tarafa yönelti. Kapıyı açtığında Jungkook'u yerdeki şişe kırıklarini toplarken gördü.
Hızla yanına gittikten sonra eğildi ve bileklerini tuttu. Avuç içleri kanıyordu.
Jimin
Bırak ben hallederimJungkook ayağa kalktı ve banyoya ilerledi. Ellerini yıkadıktan sonra cımbızı aramaya başladı. Bulamayınca oflayıp tezgaha yaslamıştı kendini. kısa süre sonra Jimin girdi banyoya.
Jimin
Iyi misin?Jungkook
DeğilimDedi parmaklarıyla şakaklarını ovarken. Jimin sevgilisinin yanına ilerledikten sonra şakaklarına kendi minik parmaklarını yerleştirdi ve ovmaya başladı.
Jungkook'un elleri aşağı indikten sonra Jimin'in belini bulmuştu. Dokunmuyordu. Dokunamazdı. Ancak kendine daha da yaklaştırdı ve kafasını Jimin'in boynuna gömdü.
Büyük olanın elleri havada kalınca önce ne yapacağını bilememiş sonra boynuna dolamıştı küçüğünün
Jungkook
Seni seviyorumDemişti. Jimin gülümsedi ve daha sıkı sarıldı sevdiği çocuğa. Jungkook sadece böyle kalıp kokusunu içine çekmek istiyordu saatlerce. Baş ağrısına iyi geliyordu. Jimin ona iyi geliyordu.
Jimin
BendeJimin kollarını ayırmadan parmak uçlarında yükseldi ve Jungkook'un şakaklarına öptü.
Jimin
Elini temizleyelimDedikten sonra Jungkook'un bileğini kavrayıp çekmeceden cımbızı çıkardı ve elindeki camları temizlemeye başladı.
Jungkook eli acıdıkça yüzünü buruşturuyordu. Jiminse onun bu halini görmemek için eline odaklanmıştı.
Hepsini temizleyince tekrar suyu açıp elini yıkadı ve ilk yardım kutusunu çıkardı. Elindeki pamuğa ilaç sürdükten sonra yavaşça eline bastırdı.
Jungkook sadece dudaklarını öne büzerek yarasına pansuman yapan minigini izliyordu.
Jungkook
JiminJimin
Hm?Dedi isine devam ederken
Jungkook
Çok güzelsinJimin kıkırdarken kafasını kaldırdı ve Jungkook'a baktı. O da gülümsüyordu.
Jimin
Sus Jungkook
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BFF|Jikook|✔
RomanceBir gece sarhoş olan iki yakın arkadaş akşamına sevişince ortaya minik bir sürpriz çıkar. -Mreg -Fluff •Semekook •Ukemin