Biraz cinsellik var rahatsız olanlar(...)kadar atlasın.
Ilk gözlerini aralayan Jungkook oldu. Kalkacağı sırada Jimin'in içinde olduğunu fark etti. Tüm gece böyle uyumuşlardı.
Jungkook istemsizce Jimin'in belini kavradı ve kendine bastırdı. Hissettiği hazla boğukça inlemişti
Jimin
Jungkook?Jungkook gözlerini aralayıp esneyen bedene baktı. Çok tatlı görünüyordu. Yaklaştı ve yüzünün her yerine kelebek öpücükler bıraktı.
Jungkook
Günaydın sevgilimJimin yumruk yaptığı elleriyle gozlerini ovuştururken gülümsedi. Jungkookla ilişkiye girdikleri için mutluydu.
Jimin
GünaydınJimin sevgilsine doğru dönerken içindeki sertlik yüzünden inledi.
Dün böyle uyuduklarını unutmuştuJungkook
Çıkayım mi?Jimin
Hayir
Seni hissetmek güzel
Sadece biraz hareket etJungkook onayladı ve Jimin'in boynuyla ilgilenirken yavaş gelgitler yapmaya başladı. Büyük olqn iki tarafından da aldığı zevkle inlemişti.
Jimin
A-ah çok güzelJimin eliyle Jungkook'un çenesini kavradı ve dudaklarını birleştirdi.
Jungjook
Doktora gitmeyeck olsak seni
çok pis becerirdim sevgilim.
Şimdi aranma ve kalkJimin kıkırdadı ve son bir kez öpücük kondurduktan sonra doğrulup içinden çıktı. Biraz garip hissetmişti içindeki doluluğa alıştığı için.
Ancak kısa süre sonra deliğinde hissetiği acıyla eli poposuna gitmişti. Jungkook onu bu haline gülümsedi ve o da ayağa kalktı
Jungk99k
Acıyor mu?Jimij
EvetJungkook
Altını giyme krem getireyimJimin
HıhımJimin ne giyeceğini düşünürken Jungkook çoktan gelmişti bile. Kremi yatağa firlattıktan sonra sevgilisine arkadan sarıldı
Jungkook
Yatağa uzan hadiJimin küçüğünün yanağını öptükten sonra çıplak bedeniyle yatağa uzandı. Jungkook az önce attığı kremin kapağını açtıktan sonra iki parmağını kaba batırdı.
Sonrasındaysa Jimin'in sızlayan deliğine sürmeye başladı. İyice yaydıktan sonra işaret parmağının ucunu hafifce içine itti.
Jimin
Ah yanıyor KookJungkook
Sürüyorum bebegim
Biraz yanar sonra geçerİşi bitince sevgilisinin dudağına öpücük kondurdu ve ellerini yıkamak için banyoya yöneldi.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BFF|Jikook|✔
RomanceBir gece sarhoş olan iki yakın arkadaş akşamına sevişince ortaya minik bir sürpriz çıkar. -Mreg -Fluff •Semekook •Ukemin