21📸😖

3.7K 273 71
                                    

3 ay sonra

Jimin
Babanız gelicek miniklerim
Lütfen biraz daha sakin olur musunuz?
Karnım acıyor. Lütfen...

Jimin dişleri arasından konuşuyordu. Sancıları devam ediyordu 3 aydır. Ve şu anki canını fazlaca yakmaya başlamıştı.

Jungkook, ne kadar istemese de babasının ışleri yüzünden 2 gün önce Busan'dan ayrılmıştı.

Bugün 12'de geleceğini söylemişti. Saat 3'e geliyordu ve hala ondan haber alamamıştı.

'Umarım'

Dedi Jimin

'Umarım ona bir şey olmamıştır'

Az önce yanına bıraktığı telefonu çalmaya başladı. Tanımadığı bir numara ariyordu.

Biraz bekledikten sonra kabul etti ve kulağına koydu

''Alo?''

''Be-bebeğim benim''

Bu Jungkook'du ve sesi nefes nefese geliyordu. Hızla konuştu Jimin.

''Jugkook? Iyi misin?''

''K-kapiyi acar mısın?''

Jimin telefonu Jungkook'un yüzüne  kapattıktan sonra dikkatlice aşağı kata indi ve kapıyı açtı.

Gördüğü manzarayla kalbi sıkışmıştı. Jungkook'un dizleri yara bere içindeydi. Kafası kanıyordu ve kıyafetleri yırtıktı.

Arkadan patlayan flaşa gözlerini kapattı Jimin. Bir sürü paparazi onlara doğru koşuyordu.

Jimin Jungkook'un kolundan tutup içeri soktu ve kapıyı kapattı. Jungkook hala hızlı bir şekilde nefes alıp veriyordu.

Jimin ona sıkıca sarıldı ve aşık olduğu kokusunu içine çekti. Kokusu biraz garip gelse de umursadı. 3 gündür görüşmüyorlardı ve böyle karşılamak istemiyordu onu.

Kollarını boynuna yerleştirdikten sonra dudaklarına kapandı. Jungkook karşılık vermeden geri çekilmişti

Jungkook
Berbat haldeyim
Önce yıkanmam gerek

Jimin
Umrumda değil

Dedikten sonra tekrar dudaklarına uzandı. Ancak göğsünde hissettiği bir çift el buna engel olmuştu.

Jungkook
Önce duş

Jimin onun bu davranışlarına sinirlendi ve tek kelime etmeden
üst kata çıktı.

Onu deli gibi özlemişti. Ancak o duş derdindeydi. Karnını tutarak yatağa uzandı ve boynuna kadar örtündü.

Aylardan Ağustostu!

Yine de umursamadı ve terlediğini hissederek yatmaya devam etti. Sinirliydi. Ve Jungkook bunu anlamasına rağmen gelip
gönlünü almamıştı.

Gözünden akan yaş burnumdan geçerek diğer gözüne yol aldı. Ordan
da beyaz yastiğa...

Yaklaşık 20 dakika sonra kapı açıldı ve belinde havlu olan Jungkook girdi odaya. Jimin'in kafasına kadar
örtündüğü görünce trip attığı anlamıştı.

Altına boxer geçirdikten sonra vücudunu kuruladı ve yatağa yerleşti. Sevgilisine arkadan sarılıp burnunu vanilya kokan burna gömmüştü

Jungkook
Sevgilim...

Jimin'in uyanık olduğunu biliyordu. Onunla konuşmayacağını da. Ancak şansını denemekten zarar gelmezdi?

Jungkook
Jimin'im

Jimin
Sus Jungkook

Jungkook ellerini Jimin'in bir hayli şişmiş karnına götürdü ve yavaşça okşmaya başladı.

Jungkook
Babanız bana trip atıyor bebeklerim
O kadar da size hediyeler almıştım

Hediye diyince Jimin'in gözlerinin içi parladı. Ne kadar bağırarak Jungkook'a sarılmak istese de kendini tuttu.

Trip atıyordu sonuçta

Jimin
Hediye istemedikleri söylediler
Şimdi susarsan uyumak istiyorlar

Jungkook
Ama ben sizi çok özledim

Jimin
Git yıkan

Dedikten sonra Jungkook'un ellerini karnından çekmesini sağladı ve tum örtuyu kendine sardı.

Jungkook
Kokuyordum

Jimin sinirle arkasını döndü ve gözlerinin birleşmesini sağladı. Sonraysa...

Jimin
Umrumda miydi sanıyorsun?
Seni o kadar çok özledim ki
Sense beni itip gittin!

Jungkook
Kendim korkmuyordum
Jimin. Anlasana

Jimin
Neyi anlayım Jungkook!
Aslında dur

Dedikten sonra karnını tutarak ayağa kalktı ve yastığıyla örtüyü aldı.

Jimin
Sana iyi geceler
Ben şimdi pis kokuyorumdur

Jungkook ayağa kalktı ve kolundan tutarak gitmesini engelledi. Ya kendini anlatamamıştı. Ya da Jimin anlamıyordu.

Jimin
Kolumu bırakır mısın?
Kalbini kırmak istemiyorum

Jungkook
Başka insaların kokusu vardi üstümde. Paparazziler beni yakalamak icin üzerimi bile yırttı. O salak kızların elleri üzerime değdi Jimın. Onların kokusunu mu almak istiyordun beni öperken! Hm?Cevap ver bana!

Sonlara doğru yükselen sesiyle irkilmiş ve birkaç adım geriye çekilmişti Jimin.
Ikisi de hatalıydı burada.

Jimin tek kelime etmeden tekrar yatağa döndü ve eski yerini alarak örtündü. En azından beraber uyuyacaklardı.

Jungkook balkona çıkıp biraz hava aldıktan sonra ellerini karnına yerleştirip uyuyan sevgilisine baktı.

O çok güzeldi.

Biraz daha izledikten sonra balkon kapısını kapatıp örtünün altına girdi ve ellerini ince bele -bebekler olsa bile- doladı. Burnu da yerini almıştı.

Ne kadar duymayacağını bilse de özür diledi Jungkook. Onu ağlattı için ozur diledi. Gözünden düşen her yaş için ozur diledi. O gece uyumayıp sadece özür diledi ve sevgilisinin güzel kokusunu içine çekti.

Bilmiyordu ki Jimin de sabaha kadar uyanik olduğunu.

...

Eben🤡

Canım kavga çekti böyle yaptım

Beğenmezseniz napim

BFF|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin