bölümü yukarıdaki şarkı ile okuyabilirsiniz. bölümün başlarında "infinity" sonlarında ise "ravend - şarkılar biter" parçasını kullandım.
─────────────
semi'nin basamakları bir bir çıkışını izledin. kapalı mekandaki insanların alkışlarıyla birlikte sahnenin ortasına geldi. konser boyunca ayakta olacağı için taktığı gitar askısını tuttu ve ufak bir konuşma yaptı.
bu gruplarının ilk konseri olmasa da semi oldukça gergindi. gözleri kız arkadaşını aradı, kalabalığın içindeki insanlara bakarken seni görmesiyle gülümsedi.
ona hızlıca el salladın ve heyecanla söylemeye başladıkları parçaya eşlik ettin.
semi ile uzun süredir çıkıyordunuz.
seni ilk okul bahçesinde görmüştü. oturmak için kendine bir bank arıyordu, o sırada rüzgardan saçları uçuşan bir kız gözüne çarptı.
sana, sesini duyabilecek kadar yakındı ve onun favori şarkısını mırıldandığını da duymuştu. aynı müzik zevkine sahip olduğunuzu anladığında gülümsedi, kendini bir süre daha seni dinlemekten alıkoyamadı.
semi senin arkanda dikilirken izlendiğini hissedip başını arkaya çevirdin. göz göze geldiğinizde genç oğlan biraz şaşırsa da belli etmedi. kibarca selam verdi. "merhaba, oturacak bir yer arıyordum da yanınız boş mu acaba?"
başını sallayarak hafifçe yana kaydın. semi yanına oturduğunda elindeki şeyin bir eskiz defteri olduğunu fark etti. karşındaki manzarayı çiziyordun.
sonraki günlerde ikiniz de o bankta buluşmaya başladınız.
semi ortak zevklere sahip olduğunuzu anladığında seninle daha fazla iletişim kurmak istemişti. her okul günü aynı saatte o banka gelip seni bekledi.
bu birliktelikten hoşlanan sen, onu geri çevirmedin ve aynı şeyi yaptın. aranızda bu konuyla alakalı hiçbir konuşma geçmese de siz her gün aynı saate o bankta buluştunuz.
zamanla aranızdaki ilişki ilerledi ve sevgili oldunuz. liseden mezun olduğunuzda dahi birbirinizi bırakmamıştınız.
bu gün ise ikiniz için de çok özel bir gündü. semi çoğu şarkısında senden ilham aldığını söylese de bu konserde söyleyeceği şarkı tamamıyla sana yazılmıştı. her kelimesi, her cümlesi senin içindi. sana adanmıştı.
birkaç şarkı daha geçti ve sonunda sıra senin şarkına geldi.
tanıdık olmadığın melodiyle şarkının bahsettiği şarkı olduğunu anlamıştın.
semi uzaklaştığı mikrofona tekrardan yaklaştı, gözleri seninkilerle buluştu ve fısıldayarak "senin için." dedi.
yanındaki arkadaşların seni sarsıp bir şeyler söylüyorlardı fakat ne dedikleri duymuyordun bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙨̧𝙖𝙧𝙠𝙞𝙡𝙖𝙧 𝙗𝙞𝙩𝙚𝙧. | semi
Hayran Kurgu[𝘀𝗲𝗺𝗶 × 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿] semi'nin dudakları sonsuza kadar mühürlendiği an anlamıştı: şarkılar biterdi. - ♡ - ✦ 𝙤𝙣𝙚-𝙨𝙝𝙤𝙩. ✦ 𝙖𝙣𝙜𝙨𝙩. ✦ başlangıç: 270821 ✦ bitiş: 270821