Pov Seungmin
Felix mi už 3 hodiny neodpovídá na zprávy. Mám o něj strach. Co když už ho skolila ta anorexie? Já nechci přijít o Lixe. "Kluci, odpovídá vám Lix?" zvedl jsem hlavu od telefonu a koukl po pokoji. "Ne" ozval se Bin. "Mě taky ne" udělal smutný obličej Jeongin. "Ach jo, to není možný, co dělá když už 3 hodiny všechny ignoruje?"
"Třeba se kouká na porno" zasmál se Bin.
"Můžeš si z toho přestat dělat srandu?"
"Omlouvám se"
Do pokoje přiběhl Chris. Měl strach. Cítil jsem to z jeho neklidné aury. "Mám strach o Lixe kluci" sesypal se na zem jako hromádka neštěstí. "Taky o něho máme strach, ale určitě je v pořádku a dělá něco co ho baví a nebo je venku a telefon má doma" přišel jsem k němu a věnoval mu jedno se svých objetí.
"Snad...."Pov Felix
Probudil jsem se v nějaké posteli. Nebylo mi dobře a už zase mi bylo na zvracení. Vzal jsem telefon a koukl na hodiny. To jsem spal 3 hodiny? Mám tu několik zmeškaných hovorů od kluků. Klik jsem na Bina a volal jsem mu zpátky. Ten to hned zvedl."Ježíšku na křížku, Lixi ty žiješ, co si dělal že si nezvedal nikomu telefon?" ihned na mě vysypal Bin. "Spal jsem" tiše jsem mu odpověděl. "Božínku, je ti dobře?" starostlivý je. "Je mi dobře, ale budu muset končit, pa" usmál jsem se. "Pa" Bin hovor položil.
Posadil jsem se na posteli a koukal kolem sebe. Byl to hodně útulný pokoj. Do pokoje vešla žena s hrníčkem čaje. Nevím kdo to je. "Felixi? Už si vzhůru?" přišla ke mě blíže a hrníček mi dala do ruky. "Kdo jste??" tiše jsem se napil z hrníčku. Byl to můj oblíbený čaj. Jahodový. "Znala jsem tvé rodiče, vím že ti to asi přijde divný, ale nemohla jsem tě po jejich smrti najít a teď bum, našla jsem tě, neboj se, neublížím ti, nejsem taková jako ostatní." chytila mi moji ručku. "A-Aha" dal jsem si ručku na bříško. Už to na mě zase šlo.
"Felixi, musíš začít jíst, proč nejíš?"
"Jsem tlustý, nemůžu jíst když jsem tlustý, miluju jednoho kluka a chci se mu líbit"
"Lixi, tímhle to nevyřešíš, musíš jíst, dohlédnu na tebe tenhle měsíc, budeš hezky jíst a pít a budeš dělat to co tě baví a nebudeš nic flákat"
"Flákat? Nikdy jsem to nedělal. Vždy jsem stál na nohách a něco dělal. Začal jsem si kariéru"
"Ty už zpíváš? No jo vlastně, ty si ve Stray Kids, jejda, moje dcera je na vás ujetá"
"Ujetá? Ty už máš dceru, tak to už jsem tedy starý..."
"Starý?" zasmála se a já jen položil hrníček na stůl.
"Mamiiiii!" do pokoje k nám vešla asi o 4 roky mladší holka. Úplně se zastavila když mě viděla. "To je Lee Felix?!" vypískla nadšením. Musel jsem se zasmát. "Tohle je moje dcera Mia, je jí 17" zvedla jsem pro mě pořád neznámá žena, ale budu jí říkat teta. Nechala mě tam s ní. "Lixi, tedy jestli ti tak můžu říkat, co tě trápí?" přisedla si ke mě.
"Porucha příjmu potravy a hate komentáře pod mými fotkami, připadám si tlustý a hnusný"
"Nesmíš si to tolik brát, proč to čteš? Však nemáš k tom důvod, závidí ti tvojí krásu a že nemůžou být tak hubený a slavný jako jsi ty"
"Jako já?? Mě není co závidět, však se na mě podívej, jsem jako tyčka, vím že jsi stay a asi ti tohle vše láme srdce, ale potřeboval jsem to někomu říct. Vím to i Seungmin, ale ten to za chvíli určitě někomu vyzvoní. Je mi pomalu 20 a nedokážu se o sebe starat. Mám hiatus na tyhle dva měsíce co jsou na tour. Nevím jestli jsem se nějak zlepšil, ale moje tělo už pozře zeleninu a ovoce."
"To je zlepšení, to je velké zlepšení, musíš začít jíst i jiné věci než tyhle, pomůžu ti, do konce měsíce budeš jíst i pevné věci"
"Děkuju, ale myslím že tohle mi ani nepomůže"
"Proč? Nabereš kila nahoru a vše bude perfektní a budeš se líbit Chrisovi"
"To vážně???"
"Ano vážně"
ČTEŠ
Just love | 1 |
Fanfiction"Chyběl si mi" Tak dlouho jsme se neviděli, ale i přes to co provedl ho stále miluju.