× 10 ×

208 16 1
                                    

Pov Felix
Už jsem zase začal jíst! Zase jsem nabral kila nahoru a šťastně jsem si užíval, ale jeden člověk mi tu chyběl. Vím že mi zlomil srdce a řekl o mně lži, ale i tak je to můj úžasný a krásný princ, který si pro mě přijede na bílém koni s červeným pláštěm.

Vyběhl jsem s úsměvem před dům a protáhl jsem se. Právě je hezké podzimní ráno a já se rozhodl jít si zaběhat. Vyběhl jsem směrem k parku abych si trochu pročistil hlavu což se mi nikdy nepovedlo. Všude jsem viděl jen lidi a přišlo mi že mě někdo sleduje.
Doběhl jsem do parku. Nikdo tam nebyl. Jaká náhoda. Udělalo se mi špatně. Zamotala se mi hlava a kácel jsem se k zemi. Těsně před zemí mě zachytili něčí ruce. "Měl bys na sebe dávat pozor, když už nás rozdělili tak by měli chodit všude s tebou" povzdechl si. Vůbec jsem nevěděl kdo to je, ale měl jsem nutkání mu alespoň odpovědět. "Nemůžou mě pořád jen hlídat" stekli mi slzy. "Lixi, promiň, ale myslím že je načase tě vzít k sobě" zvedl se a někam mě nesl. Jen jsem zavřel oči a usnul.

Pov Chan
Procházel jsem se v parku dokud jsem neviděl nějakého člověka jak padá k zemi. Rychle jsem přiběhl a chytil ho. Zjistil jsem že je to Felix. V duchu jsem zuřil protože vědí že Lix je taková hromádka kterou dokáže zbořit jen větřík.
Donesl jsem ho do domu mé tety u které jsem protože bych to v dormu sám nedokázal. Položil jsem ho na postel a přinesl jsem mu vše co potřebuje. Jídlo, vodu a prášek na bolest. Snad jsem mu nic neprovedl. "Channie, to je ten tvůj Felix?" zeptala se moje teta. "Ano, našel jsem ho v parku, podle mě se mu jen udělalo špatně" odešel jsem radši pryč z pokoje.

Pov Felix
Probudila mě překvapivě tma? Venku je už tma. Kde to jsem? Uslyšel jsem kroky a na to se otevřeli dveře ve kterých stál můj princ Chris. "Chyběl si" řekl jsem mu. Tak dlouho jsem ho neviděl ale i tak ho stále miluju. "Ty mě taky" tiše se usmál. Rychle jsem se zvedl a přiběhl ho obejmout. Konečně. "Asi jsem spal dlouho" zamumlal jsem mu do ramene. "To nevadí, hlavní je že si v pohodě, koukám že už si se vyléčil a tvé ruce už se tolik neklepou" ještě pevněji mě objal a já se jen usmál. "Už jsem v pořádku, všechny jizvy co bylo otevřené a lámali mi srdíčko jsou zahojené, ale jedná rána tam pořád je ale ta tam musí zůstat". "Určitě se jednou zahojí, vše se spraví, vezmu tě ke klukům, chceš?" zvedl mojí hlavu abych mohl koukat na jeho úžasný obličej. "Jestli budeš tak hodný, ale ještě před tím chci aby Stray Kids byli zase Stray Kids a nebyli jsme takhle na kousky." vymanil jsem se z jeho objetí a utekl dolů. Dole jsem pozdravil Channieho tetu a obul si botky. Otevřel jsem dveře a vyběhl ven. Byl tma. Měl jsem u sebe telefon který každou chvíli vybroval. Vytáhl jsem ho z kapsy. Minho, Han, Hyunjin a další. Příchozí hovor od Jeongina.
"Si blázen??? Kde jako jsiiiii????"
"Potkal jsem svého prince"
"To jako myslíš u Chrise??? To si až v Soulu???"
"Ne nejsem, Chan je u své tety, která mimochodem umí úžasně vařit a je strašně hodná"
"Bože, já ani nevím kde to je, doufám že jsi v pořádku, ať tě ten blb přiveze zpět"
"Není to blb, přestaň o něm takhle mluvit"
"Nepamatuješ co ti provedl? Co když ti to provede znovu??"
"Innie, vím co dělám, jsem dospělý, Channie se změnil a měli by jste ho vidět, chci aby Stray Kids byli zase skupina a ne troska"
"No dobře, jestli ti to udělá radost budeme zase skupina Stray Kids, ale teď přijeď hned domů"
Hovor jsem položil a koukl za sebe. Celý jsem zčervenal. Já řekl můj princ a ani jsem si neuvědomil že stojí za mnou, co si o mě teď asi musí myslet?
"Tak pojď princezno" odemkl auto. Posadil jsem se na místo spolujezdce a Chan vedle mě za volant. "Ty si mě nazval princezno?" zapl jsem si pás. "Princ musí mít svojí princeznu" zasmál se. Musel jsem se zasmát taky. Princ a princezna.

Pov Chan
Hřálo mě u srdce když jsem slyšel že o mě říká tak hezké věci. Měl jsem divný pocit v podbřišku. Takový ten když někdo někoho miluje. Říká se tomu motýlci v bříšku a já jich tam mám teď tisíce když jsem s Felixem. Že bych ho miloval. On mi odpustil za to co jsem udělal. Felixi, nevím jak dlouho to bude trvat ale najdu si k tobě cestu a budeme už jen spolu a nikomu tě nedám. Spravím poslední otevřenou ránu na tvém srdci. Vyplním ji svou láskou.

Moje nová cesta začíná.

Just love | 1 |Kde žijí příběhy. Začni objevovat