× 12 ×

176 17 0
                                    

Všechny Kristovi nohy.... On je tak jemný

Pov Felix
Chtělo se mi křičet radostí. On mě políbil. Bylo to tak sladké. Chtělo se mi brečet. "Miluju tě Felixi" řekl tiše do polibku Chris a já se jen usmál. "Já tebe taky" odpojil jsem se. "To tedy docela dlouho trvalo než se naše cesty setkali v jednu" zasmál se. "To tedy ano" zasmál jsem se taky. "Půjdeme spinkat, chceš zůstat tady a nebo jet ke mě?" objal mě. "Chci jet k tobě" rychle jsem se zvedl a běžel nahoru kde jsem si zabalil jen to potřebné, jako oblečení a hygienu a tak do batohu a už jsem stál u dveří. Channie i já jsme se obuli a vyšli ven. Chris jen odmekl auto do kterého jsem si sedl. Tentokrát abych seděl hned vedle něho. Chris si nasedl. Byl tak moc hezký jen takhle z profilu. Sklopil jsem svůj červený obličej na své tenisky. "Jahůdko moje malá" řekl tiše a jen jsem k němu zvedl svůj pohled. On opravdu ví úplně všechno. Strčil jsem klíčky do zapalování a rozjel se směr ten dům kde jsem se probudil. Dům jeho tety.

Dojeli jsme na místo. Rychle jsem vylezl z auta a čekal až se Channie objeví s tím jeho úsměvem. Vylezl z auta, které následně zamkl a přišel ke mě. Chytil jsem se za jeho ručku a šel s ním dovnitř. Když jsme vešli a zuli si botky Channieho teta nás vřele přivítala a pozvala nás ke stolu. Cítil jsem bulgogi. Mňam, mě oblíbené. "Pořádně se najezte" řekla nám a odešla do své asi ložnice. Channie se posadil a já hned naproti němu. Vzal jsem si hůlky a začal jsem jíst. Channie se do jídla pustil taky a tak jsme se spolu hezky napapali.

Channie i já jsme spáchali veškerou večerní hygienu a šli jsme si lehnout do jeho postele. Klukům jsem poslala zprávu ze jsem v pořádku a přitulil jsem se k němu blíže. Ta jeho teta se mi nějak nezdála. Byla taková jiná. Zavřel jsem očka a usínal když v tom jsem slyšel dveře. Rychle jsem otevřel oči a viděl Channieho tetu jak na mě míří zbraní. Channie mě rychle schoval a postavil se. To je jediné co jsem slyšel a nebo viděl. Ihned se přesunuli dolů. Rychle jsem napsal klukům dokud mi neskameněli obě ruce...

Just love | 1 |Kde žijí příběhy. Začni objevovat