× 9 ×

211 16 2
                                    

Minsung kapitola ‼️

Pov Minho
Už jsou to dva měsíce od toho co jsme tady. Je podzim to znamená že se mi blíží narozeniny. Bylo 20.10. já mám narozeniny 25.10. tak moc bych chtěl jako dárek dostat Sunga. Mojí malou veverku, kterou tak moc miluju. Nikdy jsem si nemyslel že ho budu tolik milovat ale opak je pravdou. Miluju ho. Být jeho nejlepší kamarád je jediné co teď můžu mít a jsem za to vděčný. Sung je takový ten typ co k sobě málokoho pustí. "Na co myslíš Minho??" zeptal se Hyunjin. "Na Jisunga" povzdechl jsem si a položil jsem si hlavu na stůl. Moje máma položila na stůl kávu kterou jsem si hned vzal a začal pít. Byla oříšková. Moje veverka miluje oříšky. "Chceš ho? Tak si pro něj běž, je jen tvůj, víme že ho miluješ a myslím že je načase aby si mi to řekl, tak zvedni tu svojí prdel a běž za ním" pobídl mě. Tím jsem nabrala odvahu a zvedl se a odešel do pokojíku kde Jisung ležel na posteli. Zavřel jsem dveře a zamkl je a ihned jsem se k němu posadil. Jisung se posadil hned naproti mě. "Sungie, můžu ti něco říct?" zeptal jsem se ho. "P-Povídej" zakoktal se. "Už delší dobu k tobě cítím něco víc než jen obyčejné přátelství. Nikdy jsem si nemyslel že bych se do tebe mohl zamilovat. Je to tady. Jsem do tebe zamilovaný" sklopil jsem svůj pohled. "M-Minho, cítím to stejně, je úplně úžasné že ke mě něco cítíš a já to samé k tobě" ihned mě políbil. Byl jsem zaskočený, ale hned jak jsem si uvědomil to že mě políbil ihned jsem ho začal líbat. Jisung spolupracoval. Bylo by tak dobře. Konečně to ví a ještě do toho všeho úžasného to cítit stejně jako to cítím já a nemusím mít strach z toho že mě odmítne nebo mě odkopne. Odpojil se a zčervenal. Shodil jsem ho tak aby ležel. "Můžeme si to spolu užít" potichu jsem zašeptal. "Pojďme si to užít" řekl naoplátku on a já ho hned začal dravě líbat. Jisung hezky spolupracoval. Bylo vidět že už s tím má zkušenosti. Vyžádal jsem si jazykem vstup do jeho úst. Jazyk celou jeho pusinku proskoumal až se setkal s jeho jazykem a tak začala válka našich jazyků. Dělal jsem co jsem mohl, ale stejně vyhrál Jisung. Odpojil jsem se  a zhluboka se nadechl a začal jsem mu dělat značky na krku.

‼️ Teď tu bude 14+ scénka, jestli se necítíte na Minsung smut můžete tuto část přeskočit ‼️

Hned jak jsem mu dodělal značky na krku svlékl jsem mu jeho tričko. Vypadal tak moc sexy. Moje malá sexy veverka. Udělal jsem mu pár malých značek na hrudi a několik mokrých cestiček až k pasu jeho kalhot, které jsem hned dal dolů a viděl jeho nemalý problém. Sundal jsem si triko aby mi nebylo takové vedro a chytil to ruky jeho kamaráda a rukou jsem začal pohybovat nahoru a dolů. Po asi 5 minutách jsem začal používat i pusu a jazyk. Byl tak sladký a ty jeho kouzelné vzdychy měli také svůj důvod.

Pov Jisung
Tiše jsem vzdychyl. Všechny myšlenky se mi z hlavy vytratili a já si to vše užíval. Užíval jsem si to že mi konečně Minho dělá dobře, což byl vždy můj sen.  
Hned jak se přesunul na mojí špičku cítil jsem že se zanedlouho udělám a také udělal. Minho jen vše spolkl a olízl si rty. "Si tak moc sladký" řekl mi. Hned jak to řekl přetočil jsem ho pod sebe. "Teď je ochutnám tebe" tiše jsem řekl a políbil jsem ho. Udělal jsem mu pár značek a přesunul jsrm se hned k němu dolů. Dal jsem mu dolů kalhoty i boxerky. Uh, ten ho teda má  velkého. Vzal jsem si ho hned do pusy a začal jsem si pomáhat i ručkou a jazykem. Úžasný pocit. Konečně vím jak chutná.
Po pár minutách se mi udělal do pusy. Spolkl jsem to a olízl jsem si rty. Tak sladký je. "Tohle by pro nás začátek stačilo" řekl mi když jsem ulehl na jeho nahou hruď. "Můj sladký přítel" řekl jsem s menším úsměvem. "Ty jsi moje malá sex veverka, je mi po tomhle tak dobře" usmál se a zavřel očka. Zavřel jsem je taky a usnul jsem.

Konečně!!

Just love | 1 |Kde žijí příběhy. Začni objevovat