× 11 ×

188 18 1
                                    

Dojel jsem s ním až k tomu domu. Před dům hned vylezli ostatní. První vylezla moje princezna a pak jsem vylezl já a auto zamkl. Viděl jsem ty jejich obličeje a vše mě moc mrzelo.
"Kluci, chtěl bych se vám omluvit za to co jsem provedl, udělal jsem blbost a vím to o sobě že jsem idiot který nás rozdělil a nedal vám nic. Jsem špatný leader ale pro mojí princeznu udělám cokoliv, takže co kdybychom se zase dali dohromady?" klekl jsem se před ně a čekal na jejich úžasnou reakci. Felix jen zčervenal. První ke mě přišel Minho. Byl tu druhý nejstarší.
"Přestaň tady klečet ty pako jedno malé, sice si nebyl nejlepší leader ale vše je minulost ne, vše můžeme spolu napravit a vše co si řekl můžeme nechat plavat a můžeme být zase spokojená skupina přátel co si plní sen" usmál se. Snažil jsem se udržet se, ale i přes to jsem se rozbrečel. Všichni přišli a hromadně jsme se objali. I moje princezna přišla. Zase budeme pohromadě.
"Heeeeej" ozval se hlas. Byl to nějaký chlapec s dalším chlapcem a dalším. Takže byli 3. "Youngie, Sannie, Joongie!!" slyšel jsem Lixe. Možná vím kdo a nebo co to je. Ateez.
Začal jsem velice moc žárlit. Přišel jsem tedy k nim a Feldu jsem si přitáhl blíže k sobě. "Nechceš mě představit?" zeptal jsem se Lixe který už měl tváře červené. "Tohle je Wooyoung, tohle je San a tohle je Hongjoong, všichni tři jsou ze skupiny Ateez" představil mi je. Kluci se uklonili a ten co byl menší než ostatní na mě jen koukal. "Omggg, já potkal můj leader vzor" začal poskakovat Hongjoong. Zasmál jsem se tomu. Byt něčí vzor, jsem poctěn a budu se snažit být zase úžasný leader jako na začátku našeho debutu. "Jsem rád že si šťastný že potkáváš svůj vzor, ale jako vzor by sis měl vzít Felixe. Sice nevím co se mu celé ty léta před SKZ dělo, ale vím že toho prožil hodně, jeho rodina se k němu nechovala zrovna hezky". "Hehe to ale ne, Chris i když mi ublížil tak ho máma pořád rád"

Seděli jsme  na gauči a koukali na film. Minho a Jisung byli nahoře, Bin poslouchal hudbu, Seungmin a Jeongin a Hyunjin byli někde venku a já byl sám dole s Lixem. "Channie, nevíš kolik je hodin??" zeptal se ospale Felix. "Je 8 večer" pohladil jsem ho po tváři a posadil jsem se. Lix toho využil a posadil se na mě. Navázali jsme oční kontakt. Felix se ke mě přiblížili a políbil mě. Miliony motýlku mi začali v podbřišku skotačit. "O-Omlouvám se" chtěl se zvednout ale já ho držel za boky a nechtěl jsem ho pustit. Přitáhl jsem si ho do polibku.

Na tenhle moment
jsem čekal....

Just love | 1 |Kde žijí příběhy. Začni objevovat