"Pardon?"
"Dağılamazsınız sevgili Shiratorizawa. Kaptanınızla küçük ama etkili bir şey yapmam gerek."
"Ne?" Semi ve Tendou yanlış anladıkları şeye gülerken Nanami onlara sinirle baktı.
"Tamam. Özür dilerim Kirara-chan."
"Sen özür dileme Tendou. Özür dilemesi gereken bu herif." Diyerek Ushijima'yı gösterdi.
"Şimdi dağılabilirsiniz. İwaizumi kapıyı aç."
İwaizumi kapıyı açtı ve şaşkınca kızın ne yapacağını hissetti.
Nanami hızlıca Ushijima'yı tişörtünden kavradı ve kız soyunma odasına koştu.
"KİRARA, HAYIR DUR!" İwaizumi geç de olsa anlamıştı ama Nanami onu dinlemedi bile. Soyunma odasında Ushijima'yı yere fırlattı ve kapıyı kilitledi. Çocuklar oraya koştu.
"KİRARA, SAÇMA SAPAN BİR ŞEY YAPMA! KAPIYI AÇ! NANAMİ!"
"Ne oluyor İwaizumi-san?" Dedi Shirabu.
İwaizumi derin bir nefes verdi.
"Nanami geçen hafta Oikawa'yı da aynı böyle kilitleyip dövdü."
"Ne?"
"Özür dilerim, tahmin etmem gerekiyordu."
"Bunu bilemezdiniz, İwaizumi-san."
"Hayır bilmeliydim."
Nanami ona güldü ve üzerine çıktı. Boğazını iyice sıktı ve Ushijima'nın nefes alamamasını sağladı.
"Bir hafta önce bu gün bu saat ve aynı burada Oikawa'da nasiplenmişti." Ardından devam etti.
"Sürprizini beğendim, Ushiwaka-chan. Çok beğendim. Ve düşündüm ki ben de sürprizine sürprizle karşılık vermeliyim."
Ushijima onu üzerinden attı ve soluklandı. Nanami hemen ayaklandı ve yüzüne bir yumruk geçirdi.
"NE İSTEDİN LAN BENDEN?! HAYATIMI KAYDIRDIN!" Ardından ona vurmaya devam etti.
Kuroo da seslerin geldiği yere yöneldi.
"Nanami'nin sesi bu?"
"Hadi yaa?" Megumi'nin dediğini umursamadan kız soyunma odasının penceresine yöneldi. Hafiften baktı.
"Bak." Ardından Megumi'nin kafasını oraya çevirdi. Megumi'nin ağzı ve gözleri bir anda açıldı.
"Birbirlerini öldürecekler! Kimse bakmıyor mu bunlara!"
"İwaizumi kapıyı açmaya çalışıyor."
Ardından onlar da kapıya doğru yöneldi.
Nanami de onun üzerine tekrar çıkmıştı. "KÖPEK, REZİL İNSAN!" Ushijima onu tekrar üzerinden attı. Sinirlenmişti. Ayağa kalktı ve üzerine yürüdü. Nanami geri geri gitti ve eline bir tahta geçirerek onun vücuduna vurmaya başladı. Ushijima onun kollarını tuttu. Nanami ona tekrar vuracakken yüksek bir ses geldi ve Nanami'nin bilekleri tutuldu.
İwaizumi kapıyı kırmıştı. Ardından Mattsukawa ile koşup Nanami'yi Ushijima'nın üzerinden aldılar.
"BIRAKIN BENİ!"
"NANAMİ DİYORUM!" Nanami biraz sakinleşti ve tekrar Ushijima'ya döndü.
"O fotoğrafları çektiğini kabul et. Kabul et ve ben de siktir olup gideyim."
Ushijima ona kafa salladı. Nanami de onun kafa sallamasını taklit etti.
"Bu ne? Ne bu?"
"Tamam ben çektim! Megumi'ye de ben attım! Oldu mu?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defiance (Oikawa Tooru)
Fanfiction"Biz baştan kaybettik zaten." Aoba Johsai'nin menajeri Kirara Nanami, erkek arkadaşının kendisi ile bir iddia için çıktığını öğrenir. Uyarı:karakter dışı davranış, şiddet, alkol kullanımı, küfür. (Kucucuk tavsiye: 12. Bolumden sonra timeskip, nispe...