Ölüm.
Bir anda gelir. Kimse kendi kaderini belirleyemez.
Bazıları yaşlanıp göçüp gider, bazıları da yaşlanacak kadar şanslı değildir.
Bunun olmasını istemiyorum, yaşamak istiyorum.
Vücuduna su dolarken bilinci yavaş yavaş kapandı.
Bir anda biri tarafından yakalandığını hissetti ama saniyelikti.
Oikawa havuza atladı ve onu yakalayarak sudan çıkardı.
"Nanami, uyan bebeğim. Lütfen."
Oikawa onun nabzını kontrol etti ve atmadığını anladı. Gözleri dolmuşken bağırdı.
"İWA-CHAN! KOŞ!" İwaizumi Oikawa'nın sesini duydu ve oraya doğru koştu.
"Nanami, ölüyor!"
Oikawa sunni teneffüs yaparken İwaizumi de yere çöküp Nanami'ye kalp masajı yapmaya başladı.
"Nanami, dayan prensesim."
Kısa bir süre sonra Nanami yuttuğu suyu Oikawa'nın yüzüne doğru tükürdü. Oikawa yüzünü silerken konuştu. (Ya rabbi şükür çocuğun yüzünü yıkadı)
"Şükürler olsun. Nanami, iyi misin?"
Nanami öksürdü ve kısık bir sesle konuştu.
"Ci... ciğerlerim yanıyor."
İwaizumi onun kanayan alnına baktı.
"Sakin ol. Hastahaneye gidelim, tamam mı?"
Nanami ona kafa salladı. Korkmuştu. Oikawa'dan güç almak istercesine elini tuttu. Oikawa da onun elini sıktı ve alnını öptü. O da baş parmağıyla Oikawa'nın yanağını okşadı ve gözyaşlarını sildi.
İwaizumi Mattsukawa'yı aradı ve o da ambulans çağırdı. Kısa bir süre sonra ambulans geldi ve Nanami hastahaneye getirildi. Telefonu suya düşmemişti ama yere düşüp camı çatlamıştı. Oikawa onun telefonunu ellerinde sıkıca tutarken telefon çaldı. Oikawa sakince açtı.
"Merhaba Yui-chan."
Megumi yanlış kişiyi aradığını düşünerek telefona baktı.
"Oikawa? Nanami'nin telefonu neden sende?"
Oikawa derin bir nefes verdi.
"Nanami kafasını vurdu. Hastahanedeyiz."
"Ne? Oraya geliyorum."
"Ailesine haber ver."
"Tamam."
Kısa bir süre sonra Kuroo, Megumi ve Nanami'nin annesiyle babası hastahaneye geldiler.
"Nasıl oldu diye sormaya korkuyorum." Dedi Megumi İwaizumi'ye.
"Konuşmak için çağırdı. Sonra Oikawa bakmaya gittiğinde havuza düşmüştü ve kafası kanıyordu. CPR yaptık ve buraya getirdik."
"Boğulmuş muydu?" Nanami'nin annesi konuştu ve ağlamaya başladı. Babası ve abisi de ona destek verircesine sırtını sıvazladılar.
"Korkma hayatım. Şu an tedavi altında bak." Dedi babası. Megumi de onların yanına gitti ve annesine sarıldı. Daha sonrasında hava almaya çıktılar. Oikawa oturduğu yerde olanları düşünüyordu. O da çok korkmuştu. Nanami'yi kaybedebileceğini düşünürken gözyaşları süzüldü. Kuroo ve diğer arkadaşları geldiler ve onun sırtını sıvazladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defiance (Oikawa Tooru)
Fanfiction"Biz baştan kaybettik zaten." Aoba Johsai'nin menajeri Kirara Nanami, erkek arkadaşının kendisi ile bir iddia için çıktığını öğrenir. Uyarı:karakter dışı davranış, şiddet, alkol kullanımı, küfür. (Kucucuk tavsiye: 12. Bolumden sonra timeskip, nispe...