14

76 5 5
                                    

Timeskip- 4 ay sonra

Gönderilen: Babe❤️‍🔥

Askım gunaydin
Musait misin

Günaydın bebeğim.
Müsaitim.
Ne oldu?

Bir saate dısarda benimle kahve icmeye gelir misin?
Biraz dolasırız da.

Çıkarken alırım seni👍👍

Tamam askım (12:32)

Ne giyeceğim?(12:45)

Nanami Tooru'nun bu sorusuna kahkaha attı. Tokyo Üniversitesi'nde moda tasarım bölümü kazandığından beri Tooru ona kendi stil danışmanıymış gibi davranıyordu. Bu onun hoşuna gitmiyor değildi.

WUHAHSHAHSHHAHS
Beyaz esofman takimini giy

👍 👍

4 ay içinde değişen hayatlarını gözden geçirdi Nanami. Liseden mezun olur olmaz Tooru ve kendisi için kariyer kapıları açılmıştı. Nanami yaşına ve deneyimine göre podyumda iyi bir seviyeye gelmişti ve şimdi bu emeklerinin karşılığını ne yaptığını bugün Tooru'ya açıklayacaktı.

Tooru ise aynı okulda spor bilimlerini kazandığı için şanslıydı. İleri vadede kariyeri için mantıklı bi bölümdü ve o da gayet memnundu. İşi ve okulu arasında bir ev tutmuş, kazandığı parayla da altına araba çekmişti. Nanami ona baktıkça gururlanıyordu.

Araba, Megumi'nin evinin önüne yaklaşıp kısa bi korna bastığında Nanami ona döndü.

"Ben çıkıyorum balım."

"Güle güle git. Yarın görüşürüz." Nanami de ona el salladı ve evden çıkarak arabaya doğru gitti. Arabaya bindi ve yan tarafındaki sevgilisine gülümseyerek yanağına kocaman bir öpücük bıraktı.

"Günaydın tekrardan."

"Öğlen oldu Nanami."

"Benim günüm yeni aydı, seni gördüm çünkü."

Tooru kaşlarını çatarak ona döndü.

"Ben söyleyecektim onu ya!" Nanami kazandığı zaferi belli edercesine bir kahkaha attı.

"Aşağıdan değil de üst yoldan gitsene."

"Neden? Sahile inmeyecek miyiz?"

"İneceğiz ama öncesinde sana bir şey göstereceğim."

Tooru daha fazla sorgulamadan kafasıyla onu onayladı ve yola odaklanmaya devam etti.

"Şu binanın önünde dur."

"Ne oluyor?"

"Görürsün." Diyip arabadan indi. Tooru'nun da kapısını açıp onun da inmesini sağladı. 10 küsür katlı apartmanın içine girip asansörün en üst kata çıkan tuşuna bastığında Tooru anlamsızca ona bakıyordu.

Defiance  (Oikawa Tooru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin