Multimedya: Ormandaki KulübeBölüm şarkısı: Alan Walker_ Alone
Keyifli okumalar. 😊
Ormandaki evimden hazırlanıp çıktım. Sabah koşusu için anlaşmıştık ve gelmezsem çok kızar ve bana trip atarlardı şimdi siz onlar kim diye soruyorsunuzdur onlar benim en yakın arkadaşım onlar bu ormanın hayvanları ve bugün Sea'ya söz verdim.Gölün oraya geldiğimde onları gördüm beni bekliyorlardı.
" Ayh! Yine mi geciktim?"
Sea kafasını salladı. Oflayarak yanına gittim " hmm özür dilerim bidaha olmayacak söz " diyerek kafasını okşadım. Sea'da cevap olarak kafasını elime sürttü.Sea bir çita o bir dişi olduğu için daha iyi anlaşıyoruz çünkü aslanım Leo çok kıskançtır beni diğerleriyle paylaşamaz bu yüzden panterim Diego ile herkesi benden uzak tutmaya çalışırlar. Bende onlara trip atarım sea'yla böyle sorunum olamadığı için mutluydum.
Nasıl anlaşıyorsunuz derseniz Kader Bekçisi olduğum için bazı güçlerim vardı bu sayede onları daha iyi anlaya biliyorum.O sırada sea hadi der gibi hırladı. Bende kafa sallayıp koşmaya başladım. Yıllardır böyle yarışmalar yaptığımız için hızlıydım ama hep sea benden 2 dakika önce bitiriyordu.
Bu sırada koşuyu bitirmiştim eve gidip duş alıp üzerimi değiştirdim.
Öncelikle size buraları anlatayım.Öncelik bu ormanda hayvanlarla tek yaşıyorum. Bu ormana kimse giremiyor. Annem bir kader bekçisiydi. Beni doğurunca bana geçti artık ben yeni Kader Bekçisiydim ama ben 10 yaşındayken büyük bir olay oldu.
( 10 yıl Önce )
Üstüme mavi elbisemi giyip annemin yanına gittim " Anneciğim saçımı yaparmısın?" "Tabi ki yaparım bebeğim gel" annemin yanına gidip oturdum annem saçımı bir yandan tarayıp bir yandan okşuyordu tokayı elinden alıp saçımı at kuyruğu yaptı.
Daha sonra annemle dışarı çıktım annem her zaman ki gibi beni eğitiyordu. Kader bekçisi olduğum için şimdiden güçlenmem gerekmiş bu yüzden beni eğitiyordu.
Ama o gün çok tuhaf bir şey oldu annemin dostu kaplanı Dea geldi bize ormana bir şeylerin yaklaştığını haber verdi. Annem güvende olduğumu eğer ona bir şey olursa ormanın kalbine gitmem gerektiğini söyledi. Çok gitmek istedim annemin peşinden ama izin vermedi. Bir köşede ağlayarak bekledim.
Daha sonra hiç beklemediğim bir şey oldu annemin çığlığını duydum. Anneme bir şey olmazdı onun güçleri vardı annemdeki bütün güçleri almamıştım daha yarı bekçiydi bir şey olmazdı ona hemen sınıra koştum. O sırada annemi yerde kanlar içinde başında eli kılıçlı adamla gördüm ama gözüm kılıçdaki kana takıldı annemin kanı vardı orada.
Çığlık atarak annemin baş ucuna oturdum " anne anne lütfen beni bırakma lütfen" annem yavaşça gözlerini açrak bana baktı " sakın sana öğrettikleri mi unutma kendine inan kendinden başka kimseye güvenme burada olmasamda seni her zaman koruyacağım" annem son kez bana bakıp gülümserken gözleri yavaşça kapanıyordu.
Fısıldayarak " seni çok seviyorum annem" diyerek annemin baş ucundan yavaşça kalktım.Beni izleyen adamlara baktım sinirle o sırada sinirlendiğim için gözlerim renk değiştirmişti. Gözlerim kırmızıya dönerken sırtımda bembeyaz kantatlarım çıktı. O an acısına dayanamayıp çığlık attığımda kanatlarım daki tüğlerin bir kaçı çeliğe dönüşerek adamların kalbine saplandı. Adamlar oracıkta geberirken ,
Geri annemin yanına dönüp ona sarıldım. O sırada hiç beklemediğim bir şey oldu annem toza dönüşerek kaybolmaya başladı tozların birkaçı benim üzerime gelirken birazda ormanın ortasına göğe doğru yükselmişti tozlar etrafımda dönerken bir anda kalbimden içeri girdiler o an ki sarsıntıyla anladım ki güçlerin geri kalanı da gelmişti.
Benim etrafımdaki tozlar kaybolurken ormanın üstündeki toz parlayarak saydam bir kubbe olarak aşağı doğru inmeye başladı. Hemen ormana girdim. O sırada kalkan kapandı. Ama aklımı sadece bir şey kurcalıyordu.
Artık annemsizdim.( Ana karakterimiz Amy Lola Valerie )
İlk kitabım olduğu için yazım hataları olabilir. Bunun için özür dilerim.
İlk bölüm biraz kısa diğer bölümleri daha uzun tutmaya çalışıcam. Okuduğunuz için teşekkür ederim yıldızlarım. ☺️
568 kelime
12 Ağustos Pazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER BEKÇİSİ
FantasyKimsesizim sadece ormandaki arkadaşlarım vardı ama bir anda hayatım değişti. Kader Bekçisiydim omuzlarımda çok fazla yük vardı. Kötü de değilim iyi de sadece araftaydım. Doğduğum anda sırada ki Kader Bekçisi olarak seçildim. Eğitilmek için akadamiye...