2.BÖLÜM " Yolculuk"

35 9 4
                                    


Multi : Leo ve Lola temsili

Bölüm şarkısı : StrayKids :Hellevator

Keyifli okumalar 😊


Annemi kaybettikten sonra onun dediği gibi ormanın kalbine gitmiştim. Oradaki kitaplardan bazı bilgiler öğrenmiştim. Ve annemden bir mektup vardı. Mektupta şunlar yazıyordu.

Benim güzel Lola'm 


Canım kızım seni yanlız bıraktığım için çok üzgünüm, özür dilerim canım. Kendini geliştirmen gerekiyor. tatlım herşeyi biliyorsun. Ama yine de kendini biraz daha geliştirmen gerek daha sonra 20 yaşına girdiğinde Cybill akademisine gitmen gerek çünkü orada güçlerin hakkında bilmediğin şeyler var. Onları öğrenip kendini daha iyi geliştirebilirsin.

Kutsal kitaptaki bilgileri öğrenmen gerekiyor. Kutsal kitap ise Cybill ülkesinde sarayda, orada tek güvenebileceğin Kral Nick neden dersen tatlım o benim en yakın arkadaşım. Onun yanına git yardım edecektir. Kendine güven tatlım sen herşeyi başarabilirsin

Akademiye gittiğinde Baş Profesöre kim olduğunu söyle o seni saraya götürür. Eğer Kral Nick sana inanmazsa ona bu mektubu göster tatlım,o zaman sana inanıcaktır.

Benim tatlı Lola'm seni çok seviyorum bunu unutma.

Sevgiler seni çok seven annen Lily

Annemin dediği gibi kendimi geliştirmiştim. Sadece bazı şeyleri bilmiyordum. Onlarında öğrenmek için akademiye gidecektim.

Ve akedemiye gitme vaktim gelmişti.
Üstüme deri siyah pantalon ve deri siyah üstlük giydim siyah deri uzun dizime kadar gelen botlarımıda giyip daha sonra siyah pelerinimi giydim.

Silah olarak yayımı sırtıma taktım. İki kılıcı belimdeki kınına sokup taktım, hançerlerimi belime ve bacağıma, botlarımın içine yerleştirdim. Pelerinimi şapkasını yüzüme kapatıp siyah ince tülü maske olarak kullandım.

( Bu şekilde ama gözleri mavi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Bu şekilde ama gözleri mavi)


Hazırlanıp Leo , Diego, Sea ve baykuşum Olly ile ormanın sınırına doğru gitmeye başladık. Neden onlarla gidiyorsun derseniz onlar benim ruh hayvanım daima yanımda olmaları gerek, normalde bir kişinin en fazla iki ruh hayvanı olur ama ben bekçi olduğum için benim dört tane var. Neden dört şu yüzden savaşta bana yardımcı olmaları için,her ruh hayvanın güçleri vardır.

KADER BEKÇİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin