Hoofdstuk 10

254 13 0
                                    

Wow dit gaat snel het vehaal krijgt heel snel meer reeds. Deze week 6 toetsen ughhh. Maar goed volgende week geen huiswerk yeah! En sorry dat dit chappie zo lang duurde en die geen toetsenweek is al geweest.
Elsas pov
Ik stond op en zag dat het daglicht sl door het gordijn heen viel. Ik strekte me uit en ging als eerst mijn handschoenen pakken. Ik keek naar ze. Waarom ben ik hier mee vervloekt? Waarom is er niemand die ik niet kan pijn doen en waarom is er niemand zoals ik? Ik keek verdrietig naar de handschoenen en deed ze toch maar aan.
Ik ging zonder Jack naar school omdat we een uur vrij hadden en hij eerst langs zijn opa en oma ging. Ik ging naar het tunneltje en zag tot mijn schrik dat er hekken voor stonden. Ik kon bijna huilen. Door de hekken kon ik niet verder en de andere route is twee keer zo lang en dan zou ik het niet meer redden. Jack kwam nadat ik even naar het hek had gestaard er aan. Hij keek naar het hek en toen naar mij. "Wat is dat nou weer?" Hoorde ik hem fluisterend zeggen. We zagen een paar mannen lopen "Hey kunnen we hierdoor we moeten naar school." De mannen. Negeerde ons. "Elsa?" Ik knikte als teken van antwoord. "Kan je hard rennen. "Redelijk." We rende zo hard als we konden en we haalde het net voor de bel.

Sorry Ik ga een tijdelijke writers blok nemen want ik update de laatste tijd niet zo veel.

The same (jelsa)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu