Hoofdstuk 5

322 17 1
                                    

Let it snow. Let it snow. Let it snow... Bam het sneeuwt jammer dat het natte sneeuw is... Maar toch Jack Frost is langs gekomen.

Pov. Elsa.

Ik werd wakker uit een droomloze slaap en strekte me uit. Ik keek op mijn klok en zag dat het pas half 7 was en ik moest om half 9 op school zijn. Ik deed mijn gordijnen open en zag dat Jack's kamer vanaf hier te zien was. Ik pakte me whatsapp er bij en terwijl ik dat deed zag ik dat Jack zijn gordijnen open deed. Ik zwaaide naar hem maar hij merkte mij niet op. Ik voegde een gesprek toe met Jack.

Elsa: Hey Jack.

Jack: wie is dit?

Elsa: Elsa.

Jack: O, hey elsa.

Elsa: waar is de school ookal weer?

Jack: Zal ik je er gewoon ff heen brengen om kwart over 8 het is 5 minuten lopen.

Elsa: graag.

Ik keek door het raam en zag dat Jack zijn riem uit deed.

Elsa: doe dat aub niet.

Ik zag dat Jack stopte met uitkleden.

Jack: wat niet?

Elsa: uitkleden...

Jack: Hoe kan je me zien?

Elsa: Je gordijnen staan open...

Hij keek naar me vanuit zijn raam en zwaaide. Ik zwaaide daarom even terug.

Jack: O ik ga ff naar de badkamer en kleed me daar om.

Hij ging naar een andere kamer en na een tijdje kwam hij terug en pakte een stok?

Elsa: Mooie stok. stuurde ik naar Jack

Jack pakte zijn mobiel en hij leek in gedachte.

Jack: Het is wat mijn ouders vonden me als kind op de stoep en adopteerde me. Deze stok lag er bij dus..

Ik wist niet dat Jack geadopteerd was dus schrok ik wel even.

Elsa: aha, zie je zo doeg

Jack: doeg..

Ik zag dat mijn mobieltje een laagje ijs had op het hoesje. "Shit." Fluisterde ik tegen me zelf. Ik pakte snel een paar handschoenen. Ik liep naar beneden en bakte pannekoeken. "Als we tijd hebben kunnen we het maar beter gebruiken. Fluisterde ik tegen mezelf. na 20 minuten hoorde ik Anna gapend de trap af lopen, ookal was het eerder sjokken. "Goede morgen."Zei ze slaperig. "Wat ruik ik?" Vroeg Anna. "Ik was vroeg op dus maakte ik Chocolatchip pannekoeken." Zei ik terwijl ik de laatste pannekoek op een bord deed. Opeens was Anna klaar wakker. Ze keek watertandend naar de pannekoeken. Ik gaf glimlachend een bord met twee pannekoeken aan haar. "O,ja Anna Jack haalt me vandaaf op. Omdat ik de weg nog niet weet. "Ik weet de weg al dus ik ga zelf om tien voor 9 weg." Zei ze met haar mond vol met pannekoek. Ik pakte voor mezelf ook 2 pannekoeken en at ze binnen 10 minuten op. Anna die al 3 minuten geleden klaar was pakte nog een pannekoek. "Na deze niet meer ik neem er ook nog een de rest is voor onze Tante en Oom en voor de lunch om mee te nemen. Anna juichde luid en riep dat ik de beste zus was toen ze hoorde van de lunch. Ik kon mijn lach niet in houden dus barste ik uit van het lachen. "Anna, Ik ga mijn tas inpakken. Onze school had een digitaal rooster dat magister heet dus pakte ik magister er bij.
1 Engels
2 Natuurkunde
3 Duits
4 Wiskunde
5 Aardrijkskunde
6 Godsdienst
"Oké boeken voor Engels" Zei ik tegen mezelf. Ik zocht tussen de boekenplank met schoolboeken die we opgestuurd hebben gekregen. Natuurkunde hoefde we onze boeken niet voor daar hadden we Chromebooks voor. (Dat zijn een soort computers.) Ik pakte de boeken voor Duits, Wiskunde, Aardrijkskunde en Godsdienst. Op de klok zag ik dat het tien voor half 8 was dus ging ik maar tekenen. Om kwart voor 8 stopte ik daar mee en ging lekker achteroverleunen Vreemd genoeg ging na 2 minuten de deurbel. Ik opende de deur en zag dat het Jack was. "Hoi Jack." Zei ik een beetje verward. "Wat doe jij hier zo vroeg?" "Ik dacht dat je het fijn zou vinden dat ik je door de school zou rondleiden." "Bedankt." Zei ik. "Anna ik ga naar school." "Waarom zo vroeg?" "Jack gaat me door de school heen rondleidden." "O,oké." Zei Anna die blijkbaar Chocola in haar mond had gepropt. Jack en ik liepen richting school. "Zo dus heeft Anna al een deel van haar chocolaatjes op?" "Ja, allemaal dit was een nieuwe zak." Jack bleef ongelovig voor zich uit kijken.

The same (jelsa)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu