🍀2🍀

3.4K 236 40
                                    

Keyifli okumalar ...

Hastaneden çıkmış ve durağa doğru ilerlemeye başladım .Ben en iyisi size kendimden bahsedeyim.

Beni adım Çisem Balım  soyadımı söylemiyorum çünkü bana ait değil.17 yaşımdayım ve sayısal öğrencisiyim .Kendimi bildim bileli gereksiz ailemden fiziksel şiddet görüyorum. Bu aralar pek görmüyorum çünkü evden kaçtım .Şimdi siz diyorsunuz kaçtıysan seni nasıl buldular . Okuluma devam ettiğim için ayrıca onlarda pek kaçmamı umursamıyorlar . 16 yaşıma girdiğim gün çok kötü bir şekilde dövülmüştüm. Onlar uyuduktan sonra daha fazla dayanamamış ve evden kaçmıştım .Gidecek bir yerim yoktu bu yüzden bize yakın olan bir kayalığa gitmiş ve orada öylece durmuştum. Mehmet dede beni buluncaya kadar orada denizi izlemiştim. Mehmet dede kafasını dağıtmak için ara sıra bu kayalığa gelir ve balık tutarmış ve geceyi buraya yaptırdığı  evde geçirirmiş .O gecede beni orada bulunca evine davet edip yaralarımı pansuman etmişti . Yaraların nasıl olduğunu ise zorla anlattırmıştı. Bir ara gereksiz babamı  dövmeye gidecekti de zor tutmuştum . Mehmet dede benimle konuşmuş ve bu evde kalmaya ikna etmişti .Ayrıca bu evin etrafına da 2-3 koruma koyacağını da söylemişti .İstemediğimi söylemiş ve ikna etmeye çalışmıştım ama Mehmet dedeye işlememişti .Ev çok ıssız bir yerde değildi konumu çok güzeldi ama Mehmet dede içim rahat etmez demişti. O günden sonra orada yaşamaya başlamıştım .Biraz daha iyiydim .Mehmet dede ile aramız çok iyiydi beni koruyup kolluyordu. Balık tutmaya beraber gidiyor beraber muhabbet ediyorduk .Beni hep ziyarete gelirdi .Bir süre sonra eşi Elif teyze ile gelmeye başlamıştı .Çok cana yakındı Elif teyze her geldiğinde evin eksiklerini halletmeden gitmiyordu .Ben alırım dediğimde ise çok kızıyordu .İkisinde hakkını ödeyemezdim .Beni ailemden çok koruyup kolluyorlardı .Ailem yerine koymuştum ikisinide.

(Evi bu şekilde hayal edebilirsiniz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Evi bu şekilde hayal edebilirsiniz)

Devam edeyim ben anlatmaya bu sayede kendime kalacak yer sağlamıştım . Geçimimi sağlamak için iş bulmuştum bir süre sonra .İki işte çalışıyorum Bir kafede part time  garson olarak çalışıyorum .Bir kursta ingilizcem iyi olduğu için küçük yaştaki çocuklar  ders veriyorum .Ayrıca okulda bazı öğrencilere para karşılığında ders çalıştırıyorum ,ödevlerini yapıyorumdum. Şu ana kadar 50 bin tele biriktirmiştim  ama çalışmaya da devam ediyordum .Çalıştığım için günde iki saat zor uyuyorum .Benim hayatım böyle .

Sonunda durağa gelmiştim .Bir süre sonra eve giden otobüs gelince ona bindim ve en arkaya oturdum .Müzik dinledim diyemeyeceğim çünkü telefonum tuşluydu ve müzik dinleyemiyorum . Eve en yakın durakta indim ve eve doğru ilerledim .Korumalardan biri olan Emre abiye selam vererek eve girdim .Bu evi seviyordum .Bu gün iş olmadığı için daha çok uyuyabilecektim .  .Birazda ders çalıştım .Saate baktığımda daha beş oluyordu .Uyumak için çok erken bir saati ama benim gibi yorguna bir kız için hiçte erken değildi. Uyumak için odama gittim .Yatağıma uzandım bir süre sonra uyudum .

*****

Evin içinden gelen sesler ile gözlerimi açtım.

''Balım kızım neredesin ?Mehmet deden geldi .''dedi Mehmet dedem .Şevincle yataktan kalkmaya çalışınca örtüye takılıp düştüm .Mehmet dedem odamın kapısını yavaşça aralayıp bana baktı .Beni yerde örtüye dolaşmış bir şekilde görünce  kahkaha attı .Alışkındı bu hallerime  çünkü ben sevdiğim kişilerin yanında çok farklı ve çocuksu davranırdım . Mehmet dedeye kollarımı kaldırarak sarılmak istediğimi belli ettim .

VA'VİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin