🍀 5🍀

2.4K 203 42
                                    

Keyifli okumalar...

Bu o kızdı .Karıştırıldığım kız .Daha fazla yanında kalamazdım o gün sadece yüzümü o görmüştü ve beni hatırlamasını istemezdim .Hatırlasa bile bir şey değişeceğini sanmıyorum ama ne olur ne olmazdı .Yüz ifademi değiştirip ona boş boş baktıktan sonra yanından hızlıca uzaklaştım .Umarım beni tanımamışsındır karıştığım kız .Benim hayatım zaten mahvolmuş bir hayat kendi hayatını da benim yüzümden mahvetme karıştığım kız .

Durakta  otobüsün gelmesi bekledim bir süre .Otobüsün gelmesi ile kafeye doğru yola çıktım. kafeye geldikten sonra hemen çalışmaya başladım . Düşünmemek için hiç durmadan çalıştım işten çıkış saatine kadar .İşten çıktığımda ise yürüdüğüme şükredecek durumdaydım .Tekrar otobüse binip evin yolunu tuttum .Bir an önce eve varıp uyumak istiyorum .Eve yakın olan durağa gelince otobüsten indim. Hiçbir yerim tutmuyordu . Kendi kendime söylenmeye başladım .

''Senin neyine o kadar çalışmak .Sanki çok çalışsan çok para verecekler sana . Gerizekalı Balım ''

Söylene söylene eve gelmiştim zaten .Tam kapıyı açıp girecek iken Mehmet dedemin gönderdiği koruma Hasan abi bana seslendi .

''Balım,Elif teyze yemek yemeni söyledi .Dolaba senin için yemek koymuş onları yiyecekmişsin .Ayrıca az sonra gelip kontrol edicem yemek yiyip yemediğini ona göre .''

''Tamam Hasan Abi yicem yemeğimi .''dedim .

Ah Elif teyzem hep beni düşünüyor .Yerim ben bu kadını ya .Birilerin beni düşünmesi değerliymiş gibi hissettiriyor ,olmama rağmen .

Eve girip hemen üstümü değiştirdim daha sonrada mutfağa gidip karnımı doyurmaya başladım  .Bir süre sonrada Hasan Abi dediği gibi gelip yemek yiyip yemediğimi kontrol etmeye geldi  . Hasan Abi ile çok iyi anlaşıyordum bana olmayan abim gibi davranıyor, koruyup kolluyor hatta bir seferinde hasta olduğumda başımdan hiç ayrılmamıştı .Bu dünyada sevdiğim sayılı kişilerden biriydi .Yemek yediğimi görünce saçlarımı karıştırıp tekrar işine döndü.

Yemeğimi yedikten sonra biraz ders çalışmak için odama geldim .Saate baktığımda daha yedi yeni oluyordu .Bir  iki saat çalışmam yeterliydi  zaten okul konularından çok ilerdeydim çok çalışmama gerek yoktu . Ders çalışmaya başladım .

Kapıdan gelen araba sesleri ile oturduğum yerden kalktım .Ders çalışmaya o kadar dalmıştım ki saatin 9.30 olduğundan haberim bile yoktu. Odamdan çıkıp kapıya doğru ilerlemeye başladım .Kimin geldiğini merak etmiştim .Neden merak ediyorsam .Buraya Mehmet deden başka gelen olmazdı .Kapının önüne gelip kapıyı yavaş bir şekilde  açtım  .

YAZARIN ANLATIMINDAN (ARAS MALİKANESİ)

Balca ,Balımı gördükten sonra hemen Can ile beraber eve geldiler . Can ,Balcanın telaşlı halinden korkmuştu onu ilk defa böyle görüyordu .

''Abla ne oldu ? Neden bu kadar telaşlısın '' dedi can . Balca biraz da kendine geldikten sonra canın boyuna gelip canın yanaklarını öptü önce daha sonra da konuşmaya başladı .

''Telaşlı değilim birtanem sadece biraz acelem vardı .Yoksa başka bir sorun yok yani .''dedi .Can da bir sorun olmadığını duyunca Balca ablasına kocaman gülümsedi . Normalde abla kardeş değildi .Canın babası ve Balca kuzendi .Can  Balca'ya abla demeyi seçmişti. Balca daha fazla zaman kaybetmek istemediği için hemen eve gelmiş salona doğru ilerlemişti .Salona geldiğinde gördüğü kalabalık ile bir kaç dakika olayı anlamaya çalışmıştı .Doğru ya bugün dedesi ve amcaları gelecekti .Nasıl unuturdu bunu .Babasına bir an önce anlatmalıydı . 

VA'VİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin