🍀6🍀

1.5K 146 30
                                    

Keyifli okumalar...

En iyi bilmemezlikten gelmek .Artık bedenime ve ruhuma daha fazla acı yükleyemezdim .

''Mehmet dedem hoşgeldin. Bu gelenler kim ?'' dedim .Anlamadığım kısım da buydu mehmet dede ve biyolojik ailem ne alakaydı ?Ayrıca o erkek sürüsüde neydi öyle ? korumaya da benzemiyorlar .

''Sence kim onlar benim baldan tatlı kızım '' dedi mehmet dedem .Ayy bana  baltan tatlı kızım diyince  çok fazla saflaşıyorum adeta küçük bir kıza dönüşüyordum .Dedemde bunu bildiğinden kullanmayı seviyordu .Genelde de benim kızgın yada kırgın olduğum zamanlarda .

''Kimmiş onlar dedem ''dedim bende nazlı nazlı .Bir anda bulunduğum ortam aklıma geldi .Bunun yeri ve zamanı burası değildi .Hemen kendime gelerek omuzlarımı dikleştirdim ve ciddi bir ses ile tekrar konuştum .

''Kimler dede bilmiyorum ben .''

''Emin misin kızım ?''dedi ciddi bir şekilde mehmet dedem .Ne diyeceği ben şimdi ?Hayır desem olmaz evet desem o hiç olmaz .En iyisi dedem ile yanlız konuşmak .

''Mehmet dede seninle yanlız konuşalım mı ''dedim .Mehmet dedem başını sallayarak beni onayladı .İkimiz bizi kimsenin duyamayacağı bir yere geçtik .Dedem anlatmam için gözlerime dik dik bakıyordu .Benim ponçik dedem nerelere gitti ya ben bu ciddi dedeyi sevemedim.

''Mehmet dedem ben sana zaten olayı anlatmıştım .Onlar benim öz ailem .Ayrıca sen onları nereden tanıyorsun ?''dedim .Mehmet dedeye olanları duyduğum ilk an anlatmıştım .Benimle gelip bana destek olmak istemişti ama ben istememiştim .

''O öz baban olacak eşeği çok iyi tanırım kızım Yakın bir akrabalığım var mallesef .''dedi mehmet dedem .Ben ona anlamaz gözler ile baktım .

''Mehmet dede anlamadım ki ben bişey .''Mehmet dedem bütün yüzümü en ince ayrıntısına kadar inceledi .Sonrada bana şefkat ile gülümsedi .Beni kendine çekerek sarılıp saçımı öptü.

''Ben daha önce nasıl farketmem o kadar benzerliğe rağmen ''dedi mehmet dedem kısık bir ses ile ne demeye çalıştığını şu an ne yaşadığım hakkında en ufak bir bilgim yok .

''Ben senin  o eşek babanın babasıyım .Yanin senin öz ve öz deden olurum baldan tatlı kızım benim .''dedi mehmet dedem .

Ne dedi ?Öz dede? Şaka kesin şaka.

Mehmet deden ayrıldım .ilk önce arka tarafımda kalan öz baba beye sonrada mehmet dedem baktım .

''Mehmet dede emin misin senin oğlun olduğuna belki o da hastanede karışmıştır .Yok yok senin oğlun değildir ?Ben ne diyorum ya .Aklını başına topla balım .''dedim .Mehmet dede benim konuşmalarımdan sonra kahkaha attı .Ben burada hayatımın ikinci şokunu yaşayayım adam burda gülsün .Kaşlarımı çatarak mehmet dedeme baktım .

''Çatma kız kaşlarını seni zaten çok severdim öz torunum çıkınca daha bir sevdim .Bir tane melek vardı bende  artık iki oldular .Kız cocuğum yok ama artık iki tane kız torunum var .''dedi ve bana sarıldı .

Mehmet dede benden ayrıldıktan sonra beni kolunun altına alarak eve girdi ve benle beraber ikili koltuğa oturdu .Birkaç dakika sonra Elif teyze ,Öz baba,Anne ve o kız gelerek boş buldukları koltuklara oturdular .Ben ise o arada onların olduğu yerler hariç her yerde gözlerimi gezdiriyordum .

Bu ev çok mu tozlanmış ya halılarda çok kirli duruyor .Perdeleri de yıkamak gerekir .ben en iyisi bu evi toptan bir temizleyeyim .

Gözlerimi evin içinde gezdirirken yanlışlıkla öz anne ile göz göze geldim .O anki şok ile gözlerimi kocaman açarak gözlerimi öz annenin gözlerinden kaçırdım. Bir değişik bakıyordu bana . Böyle sankı bir kere sarılsa bir daha ondan koparana aşk olsun .Siz düşünün durumu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VA'VİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin