🍀 4🍀

3.2K 285 103
                                    

Keyifli okumalar ..

Medya: Balca 

YAZARIN ANLATIMINDAN (Geçmiş zaman -DNA testi yapılan gün .)

ARAS ailesi gergin bir şekilde doktorun odasında diğer ailenin gelmesini bekliyordu .Barış bey çok gergindi  kızı onun öz kızı olmama ihtimali onu kahrediyordu .Defne Hanım ise haberi duyduğu andan beri ağlıyordu .Balca da Defne hanımdan pek farkı yoktu .Babasına sarılmış sessiz sessiz ağlıyordu .Balca ailesinden ayrılmak istemiyordu .Ailesi onun herşeyiydi .

Kapının açılması ile ARAS ailesi kapıya bakmaya başladı .Diğer kızı çok merak ediyorlardı .İçeriye sadece adam ve kadının girmesi ile Barış beyin kaşları çatıldı .Defne hanım ise hemen kötüyü düşünmeye başladı .'Acaba öldü mü ya da başına kötü bir şey mi geldi de bu gün gelmedi .''Bu düşünceler ile daha fazla ağlamaya başladı .Ne olursa olsun eğer onun evladı çıkar ise onu da severdi .Balca zaten onun evladıydı onu da kimselerden ayırmazdı .

Kapının açılması ile doktor içeri girdi .1 Saate sonuçların çıkacağını söyleyip odadan geri çıktı . Balca bir kere bile başını kaldırıp diğer aileye bakmadı onun ailesi Araslardı.  17 yılı  onlar ile geçirmişti. Her anısında onlar vardı .  Diğer kıza da haksızlık etmek istemiyordu .Öz ailesini tanımak isterse karışamazdı .Karışmaya hakkı yoktu  ama ailesini de bırakamazdı .Balcanın bu düşünceler ile aklı çok karışıktı. Barış Beyde ise durumlar farklıydı . Bu olay ilk başta onu çok etkilemişti ama sonra düşününce bunun kötü bir şey  olmadığını düşündü. Balcayı kimseye vermezdi. Onun kızıydı Balca .Eğer bir karışıklık olduysa ne Balcayı verecekti ne de diğer kızı bırakacaktı .Hem fenamı iki kızı olurdu .Kız babası olmayı ayrı bir severdi çünkü Barış Bey .

Bir saat boyunca diğer aile Balca ile iletişim kurmaya çalışmıştı .İyi insanlar gibi davranıyorlardı aslında öyle olmamalarına rağmen .Asıl amaçları kızı almak ve eski aileden kız sayesinde para koparmaktı .İstedikleri gibi ilerlemedi olayalar Balca onlara yakın olmak istemiyordu çünkü.Bir süre sonra doktor elinde bir zarf ile içeri girdi. Doktorun gelmesi ile herkes  doktorun ağzından çıkacak kelimelere dikkat kesildi .Doktor yavaş bir şekilde zarfı yırttı ve içindeki kağıdı çıkardı .Kağıdı açtı ve yazan sonuçta gözlerini gezdirdikten sonra başını kaldırıp her iki aileye de baktı .Bu sonuçu söylemek çok zordu.Doktor derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.

''Tahminlerimiz bu test doğrultusunda doğrulanmış oldu 17 yıl önce bebekler karışmış .Bu karışlığı yapan hemşireye hastanemiz tarafından yasal işlem başlatılacaktır.'' dedi mahcup bir  şekilde. Aras ailesi bir süre algılayamadı .Balca  anlayınca Barış beye sıkıca sarılıp  daha şiddetli ağlamaya başladı .Sarılırken beni bırakma demek istemişti .Barış bey kızının sarılışına karşılık verdi .

Biraz zaman geçtikten sonra her iki ailede koridora çıktı .Ne yapması gerektiğini yada ne söylemeleri gerektiğini bilmiyorlardı. Daha doğrusu Aras ailesi bilmiyordu .Diğer ailenin  umursadı söylenemezdi . Balcanın öz babası sıkılmıştı artık .Bir an önce halletmek istiyordu kafasındaki planı .Birden Balcaya doğru ilerleyip kolunu sert bir  şekilde tuttu . Sert tuttuğunun farkında değildi .Barış bey daha ne olduğunu anlamadan Adam (Balcanın öz babası ) Balcayı sert bir şekilde kendine çekmeye çalışmıştı .Barış bey ilk kızına sonrada koluna baktı .Adamın kolunu sıktığı belli oluyordu .Adam ise sert davrandığının farkında bile değildi  çünkü Balına hep bu şekilde davranmıştı ve yumuşak davranmayı bilmezdi. Balcanın ise canı yanıyordu .Barış Bey hemen kızını adamın elinden kurtarıp kızını arkasına aldı .Adamı büyük bir sinir ile Barış beye baktı .

VA'VİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin