Keyifli okumalar ..
Biyolojik ailemin oturduğu masa benden uzaktı yani beni fark etmezlerdi. Etseler bile o gün yüzümü görmedikleri için sıkıntı değildi .Belki benimler karışan kız beni tanıyabilirdi ama o gün kafama geçirdiğim şapka yüzünden yüzümü görebildiğini pek sanmıyordum . Ogün sweatimin şapkasını takmam işime yaramıştı yani.
Onları böyle incelemem dikkat çekeceği için işime geri döndüm .Bir süre sonra Biyolojik babam hesabı ödemek için kasaya gelmişti ama bana bakmıyordu .Baksa da tanımazdı zaten .Biyolojik annem ve o kız ise kafeden çıkmıştı . Biyolojik babam da hesabı ödeyip çıktı kafeden .Bana bakmamıştı .Merak etmiştim acaba gözleri ne renkti .Gözlerimi ondan mı almıştım yoksa biyolojik annemden mi . Gözlerim kahverengiydi ama değişik bir tonuydu .Gözlerimi çok seviyorum en çokta güneş vurunca ki rengini .O zaman ayrı bir güzel oluyordu gözlerim .Daha fazla düşünmemeliydim galiba .Çünkü onlar ile ortak bir özellik bulmaya çalışmam onların ailesinde kendime bir yer edinmeye çalışıyormuşum gibi duruyordu .Onların ailesinde bana bir yer yoktu .
Mesai saatimin bitimine kadar hiç durmadan çalıştım .Belki kafam dağılır diye Kafeyi kapatma görevini de üstlendim .En son müşterinin çıkması ile kafeyi dip bucak temizlemeye başladım .Temizlik bittiğinde bende bitmiştim ama kafeyi tertemiz olmuştu. Kıyafetlerimi değiştirdim ve kafenin kapısını kilitleyip kafeden çıktım. Eve hemen gitmek istemiyordum. Sahile doğru ilerlemeye başladım .Deniz kokusu biraz iyi gelirdi belki .Sahile geldikten sonra boş banklardan birine oturdum .Biraz ilerimdeki bankta oturan adamdan başka kimse yoktu sahilde .Gözlerimi denize dikip uçsuz bucaksız olan bu maviliği izlemeye başladım .Bankın diğer tarafında hareketlilik olunca başımı o tarafa çevirdim .Biraz önce gördüğüm adam yanıma oturmuş benim gibi denizi izliyordu . Daha fazla bakıp rahatsız etmek istemediğim için bende denize döndüm .Bir süre sonra adam konuştu .
''Bu saate burada tek başına olmak tehlikeli değil mi küçük?'' dedi. Bence tehlikeli değildi .Benim için en tehlikeli yer üvey annem ve babamın yanıyken burası benim için hiç tehlikeli değildi .
''Tehlikeli mi?'' dedim adama dönerek. Benim dönmem ile o da bana dönmüştü. O an bir şey farkettim . Adam denizi gözlerinde taşıyordu resmen .O nasıl bir mavi ya ben hayatım boyunca böyle bir mavi görmemiştim .
''Değil mi küçük.'' dedi .Omuz silktim .
''Daha tehlikeli yerler gördüm ve emin ol burası oradan daha güvenli duruyor .''dedim buruk bir gülümseme ile .Adamın mavilerinde bir dalga geçti .Üzülmüştü. Benim cevabımdan sonra bir şey söyleyememişti.
''Denizi böyle derin derin izlemene sebebi ne peki .''dedi .Aslında bir sebebi yoktu sadece düşünmemeye çalışıyordum .
''Bir sebebi yok .Düşünmeyi erteliyorum sadece .Ya sen ?''dedim .
''Bulmam gereken bir kişi var ve ben onu bulamıyorum .Nereden başlamam gerektiğini düşünüyorum .''dedi.
''Kaybettiğin yerden başla o zaman ''dedim .Bu sefer o bana buruk bir gülümseme ile baktı .
''Ya hiç kazanmadığım bir kişiyse ne yapmalıyım küçük ?''dedi. Buna verecek cevabım yoktu .
''Buna verecek cevabım yok maalesef ''dedim .Bir süre konuşmadan denizi izledik . Saate baktığımda çok geç olduğunu fark ettim . Banktan kalktım ve adama döndüm.
''Sizin ile sessizliği paylaşmak güzeldi umarım aradığın kişi bulursun .''dedim. Adam bana dönerek gülümsedi .
''Seninle de sessizliği paylaşmak güzeldi küçük ve teşekkür ederim .''dedi. Son kez yüzüne bakıp tek kelime etmeden ayrıldım yanından .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VA'VİA
ChickLitKafede gözlerimi gezdirdiğimde benim ile aynı renkte olan saçlar dikkatimi çekmişti . Arkası bana dönük olduğu için göremiyordum kim olduğunu ama umarım aklımdaki kişi değildir .Birden kızın arkaya dönmesiyle olduğum yerde kalakaldım. Bu oydu karışt...