Doruk'un Ağzından ;
Mira kaçırıldıktan sonra onun telefonundan Bahar'ı aradım . Hep Bahar'a en yakın arkadaşım derdi , fakat telefonumu açmadı . Sonra 2. En yakın arkadaşı olan Beril'i aradım . Beril hemen telefonumu açtıktan sonra en yakın zamandaki uçakla Kanada'ya geldi . Şu anda Kanada ve Türkiye dahil herkes Mira'nın kaçırılmasını konuşuyor , her iki taraftada polisler Mira'yı arıyordu .
Şu anda benim grup ve Mira'nın arkadaşı Beril oturmuş Mira'yı konuşuyorduk . O sırada Beril'in telefonu çaldı . Bilinmeyen bir numaraydı , "Aç" dedim. Hopörlere alıp konuşmaya başladı .
Beril: Alo? Kimsiniz ?
Telefon: Alo Beril benim Mira !
O sırada tüm Dünya benim olmuştu , 2 gün sonra Mira'nın sesini duymuştum . Sesi çatlak , aciz ve güçsüz çıkıyordu . O an içimden bir şeylerin koptuğunu hissettim .
Beril: Mira ! M-Mira napıyorsunuz , nerdesin adresi ver çabuk !
Telefon: Adresi boşver şimdi ! Sadece doruğa şunu ilet ! Onu ilk Newton caddesinde ( Yazardan-Cadde ismini attım ) görmüştüm ! O ilk sağa sonra sola sonra tekrar sağa döndükten sonra onun üstüne St. Lawrance marketinin önünde atlamıştım . Sonra beraber tenha bir sokağa girmiştik o günü hiç unutmuyorum !
Ama biz bunları hiçbir zaman yaşamadık , ve biz Kanada'da değildik ki tanıştığımızda ! Beril hiçbirşey demeden karşı taraftan Göksel'in sesi çıktı , ve Mira'nın inlemeleri ! Hayır o piç Mira'ya tecavüz ediyor olamazdı değilmi . O sırada telefondan "Dıt , Dıt , Dıt" sesleri yükseldi . Beril gülümsüyordu , salak mıydı bu kız ? Ben bunları düşünürken Beril konuşmaya başladı ;
- Neden gülümsediğimi merak ediyorsunuz değil mi ? Gülümsüyorum çünkü Mira Medcezir ' de ki Mert'in tekniğini kullandı . O Doruktan ve sokaklardan bahsederken bize yolu tarif ediyordu ! Yaşasın dizilerin gücü , Mira'yı bulalım !
Şimdi anlamıştım neden öyle yalanlar uydurduğunu ! Demek ki dizi izlemekte işe yarıyormuş ! Aklıma gelen şeyle Beril'e soru sordum ;
+ Beril , hadi tamam bize açıkladı yolu filan ama ben dediklerinin hepsini unuttum . Nasıl hatırlayacağız ?
- Biz kızlar telefonda 6 saat konuşurken dedikoduları aklımızda nasıl tutuyoruz sanıyorsun ? Hepsi ezberimde , Mira aynen şöyle dedi ; "Adresi boşver şimdi ! Sadece doruğa şunu ilet ! Onu ilk Newton caddesinde görmüştüm ! O ilk sağa sonra sola sonra tekrar sağa döndükten sonra onun üstüne St. Lawrance marketinin önünde atlamıştım . Sonra beraber tenha bir sokağa girmiştik o günü hiç unutmuyorum !' "
Beril benim gruba Mira'nın dediklerini harfi harfine iletince sağdan sola doğru hepimiz sırayla Oha dedik !
- Oha!
-Oha!
-Oha!
-Oha!
-Oha!
Beril kahkaha atmaya başlayınca benimde yüzünde ufak bir tebessüm oluştu , Mira'yı bulabilirdik ! Grubumuzun şaklabanı Can konuşmaya başladı ;
- Abicim kız beni geçti lan dedikoduda 5 saat ne demek ?
Ege ardından devam etti ;
- Abicim kız harfi harfine Mira'nın dediklerimi söyledi , ezberime iyi diyodum bide !
Poyraz devam etti ;
- Abicim bu iki arkadaş birbiriyle şifreli konuşuyorlar kesin FBI ajanı bunlar!
Demir devam etmeye başladı ;
- Abici-
Sözünü kesmesinin nedeni benim hepsinin karnına ayak atmam oldu ve konuşmaya başladım ;
+ Abinizi yiyeyim , karım kaçırıldı siz "İbicim iyli , İbicim şiyli " deyip deyip duruyorsunuz . Karımın ve Gökselin inlemelerini duydum lan ! Hepiniz iş başına ! Can ,Kanada'da ki tüm St.Lawrance marketlerini araştır ! Poyraz , Newton Caddesi'ni araştır nasıl gidildiğini öğren ! Ege , tenha sokağa nasıl gidildiğini öğren ! Herkes telefonların başına . Demir sen benimle Mira'yı kurtarmamda yardımcı olacaksın ! Anlaşıldı mı ?
Hepsinin ağzından aynı anda , aynı kelimeler çıktı .
"Anlaşıldı Abi !"
Yarım Saat Sonra;
Can konuşmaya başladı :
-Doruk , Doruk !
+Efendim Can !
-Newton caddesinde sadece 1 tane St. Lawrance marketi varmış , buldum lan buldum !
Kalbimin boğazımda attığını hissettim . Şu an Mira'ya bir adım daha yakındım . Düşünceler aleminden çıkmamı sağlayan şey Poyraz'dı !
- Doruk Newton caddesine nasıl gidileceğini hallettim ! Hadi işe koyulalım !
+ Tamam ! Demir sen hep yanımda duracaksın , Poyraz Google Earth'tan yolu tarif ediceksin , Can Marketin yolunu göstereceksin , ve Ege sende tenha sokak giriş çıkışlarını kontrol ediceksin !
Araba anahtarını aldım ve cebime tıktım . Kapıyı açıp arabama atladım , ve Beril'in yüksek sesle cıyaklaması yüzünden araban inip :
+Ne oldu Beril ? Ne var Beril ? Yeter Beril !
- Bende sizinle geleceğim Doruk ! Ne kadar itiraz edersen et bende sizinle geleceğim !
+Hayır Beril !
- Arabanın farını kırarım , Mira bilir yaparım !
Bu kız ne kadarda inatçıydı öyle (!) Bide arabamın farlarını kıracakmış , Peh ! Acelem olduğundan dolayı "Atla arabaya " dedim . Arabanın anahtarını kontağa taktığım gibi hızlandım . Yavaş yavaş hızlanırken 250 ile gidiyordum . Tehlikeli sivri bir viraj vardı , hızlıca direksiyonu sola kırdım ve Poyrazdan yolu tarif etmesini istedim , dediği yollara hızlıca giriyordum . Can marketin yolunu gösterdiğinde hemen marketi hızlıca geçtim ve Ege'den tenha sokağa girmemiz için hangi yollara sapcağımızı öğrenerek hızlıca tenha sokağa girdim , karşıda büyük bir depo görünce hemen fren yaptım ve depoya ilerlemeye başladım . Mira'nın çığlığını duyduğumda , canımın acısını hissettiğim . Tekrar ve tekrar Mira'nın aciz çığlıkları , sessiz ve tenha sokağın ortasında yankılanıyordu .
Ah , Hayır ! Ben meleğimi kurtaracaktım !
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Arkadaşlar küfür kullanmamaya her zaman hikayede ve gerçek hayatta dikkat ettim . Fakat bu bölümde Doruğun iç savaşıyla yaptığı çatışmada "Piç" kelimesi geçiyor .
Istemeyerek kullandığım bir kelime , rahatsız ettiysem özür dilerim .Bu bölümü "Dadlu_kiss ' e " ithaf ediyorum . Sınır 2000 okunma 80 vote ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu Evlilik
Teen FictionOnlar aşkı bilmeyen iki genç... Onlar siyah ve beyaz... Onlar aşık olmamaya yemin etmiş iki duygusuz... Karanlık beyaza aşık olabilir mi ? Peki beyaz karanlığın içinde kaybolmayı göze alabilecek mi ? Aileleri tarafından evliliğe zorlanan iki genç...