Dorukla benim odama girdim . Hizmetçi duruyordu. Bavulumuzu hazırlıyordu . Ama ben kendim hazırlanacaktım . Dorukta benim hazırlamamı istemişti ve iyilik damarlarım tuttuğu için tamam demiştim . Hizmetliye dışarı çıkmasını rica ettikten sonra kendi bavulumu gardropun üstünden çıkardım ve içini açtım . Gardroptan kıyafetleri tek tek katlayıp bavulun içine yerleştirdim . Balayına bu gün gideceğimiz için kendi giyeceğim kıyafetimle , Doruk için seçtiğim kıyafetide bir kenara ayırarak bavulu kapatmaya çalıştım . Sadece çalıştım tabi . Sonra üstümde zıpladım filan kapandı.
Kanada'ya gidecektik . Bu yüzden etek-bustiyer kombini yaptım . Saçlarımın uçlarında rengarenk boyalar vardı ve mavi eteğimde çok uyuyordu. (Multimedia) Dolgu topuk beyaz ayakkabı ve beyaz çanta-şapka kombini yaptım . Özel uçakla gidecektik. Dorukta kendi kıyafetlerini giydikten sonra yola koyulduk . Doruğun siyah arabasına bindik , havaalanına kadar bu arabayla gidecektik. Sonra uçağa binip Kanada'ya gidecektik ve ordada bize özel ayrı bir araba vericeklerdi.
Neyse ben ön koltuğa oturdum Dorukta şöför koltuğuna oturdu ve böylece Kanada maceramızın ilk serüveni başlamış oldu . İnstagram da da olan takipçilerimiz aşırı derece fazlaydı ve bu yüzden bir kaç tane ilk serüvenden fotoğraflar çektim . Ama sonra aklıma gelen düşünceyle duraksadım ! Dorukta fotoğrafların içinde olması gerekiyordu çünkü herkes bizi karı koca olarak biliyordu !
-Doruk!
+Efendim Mira!
-Şey şimdi biz şeyiz ya , biz şey olduğumuzdan dolayı şey gibi görünerek şey çektirmemiz gerek.
+"Şey bi şimdi karı-kocayız ya, biz karı-koca olduğumuzdan dolayı katı-koca gibi görünerek fotoğraf çektirmemiz gerek" mi dedin sen Mira??
-Oha resmen tam tamına çevirdin :Ooo Peki fotoğraf çekelim mi ?
+Hayır!
-Evet!
+Hayır!
-Evet!
+Hayır!
-Hayır!
+Evet !
-Feyk yedin Doruk çekilcez işte !! Söz ağızdan bir kere çıkar
+Tamam o zaman uçakta çekilelim olur mu??
-Tamam o zaman
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Uçağa binmiştik bir kaç kare foto çekilmiştik şimdi ise kulaklıklarımı takmış düşünüyordum . Yaşadıklarımı , hele dün çok farklı duyguyu bir arada hissetmiştim
Dün:
+Çünkü seni ...
Duraksadı , cümlesini devam ettirmedi .. Sadece , sadece bana baktı . Ona biraz daha yaklaştım ve :
-Çünkü beni..
Seslice yutkundu ve devam etti,
+Umursuyorum , yani şey annemler umursuyor , hadi devam edelim . Ama eve gidelim yarın balayına çıkıyoruz.
-Tamam , eve gidelim .
Arkadaşlarıma telefondan mesaj attım. Ve eve doğru ilerledik , bu macerada burada sona erdi.
Umursuyorum dediğinde kalbimde bir kıpırtı hissetmiştim sanki . Ilk defa oluyordu , ilk defa bu denli bir erkeğe yaklaşmıştım . Fakat gözlerimi kapattığımda aklıma ilk o geliyordu , Doruk. Neden annem yada babam değildi ? Neden arkadaşlarım değilde Doruk geliyordu aklıma ? Aklımdaki milyonlarca soruyla kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım .
Doruğun kolumu dürtmesiyle uyandım . Uykum çok hafifti , hele yolculuklarda hiçbir zaman ağır bir şekilde uyuyamazdım .
- Geldik mi ??
+Sayılır hazırlan aşağıda magazinciler var
- Tamam .
Gözlerimi oluşturdum ve kalktım , eteğimi düzelttim saçımı arkama atıp telefonumu kapattım . Elimi yüzümü yıkadım , parlatıcımı tekrarlıyıp rimel sürdüm , ince eyeliner çektim . Sadece bu 3 makyaj malzemesi benim vazgeçilmezimdi . İşte bu kadar ben hazırım . Uçağın hafif sarsılmasıyla iniş yaptığımızı anladım . Çantamla , şapkamı aldım ve şapkamı beyaz çantamın içine sıkıştırdım . Gözlüğümü gözüme taktım , evet ben hazırdım . Doruğun koluna girdim , ve adım adım uçaktan indik. Daha ilk başta flaşların gözümüze ilişmesiyle gülümsedik ve bizim için olan arabaya bindik . Ikimizde daha önce Kanada'ya gelmiştik bu yüzden şoföre ihtiyaç duymadık . Doruk yine şoför koltuğuna oturmuştu . Quebec 'e giderken sessizce yolun bitmesini bekledim . Kanada'da sevdiğim nadir şehirlerden biriydi. Araba durduğunda otele geldiğimizi anladım . Doruk arabanın anahtarını park etmesi için görevliye verirken öbür görevli bavullarımızı odaya taşıyordu . Bizde bizim için özel olan odaya çıktık . Oda en üst kattaydık fakat en üst katta zaten sadece 1 tane oda vardı ve son kat bizim için kapattırılmıştı . Istersek yalnız başımıza kendi havuzumuza girebilir , istersekte havuz katına inip herkesle beraber yüzebilirdik . Doruk anahtarla odanın kapısını açtığında 3 tane odası olduğunu anladım . Biri kıyafet odasıydı , biri oturma , biri ise yatak odası . Dorukla beraber uyuyabilirdik , ikimiz içinde bunda bir sorun yoktu . Çünkü hedefimiz sadece masum bir uyku çekmekti. Bunu ikimizde bildiğimiz için sorun göremiyorduk . Görevli bavullarımızı kıyafet odasına götürüp yerleştirmeye başlamıştı bile , ben ise çantamı bir kenara atıp yatağa oturdum . Odaya hakim olan mavi renk tonları içimi ferahlatmıştı. Dorukta yanıma oturdu , yaklaşık 5-9 arası bavul getirmiştik . İşin uzun süreceğini bildiğimizden görevlinin işini bitirince odadan çıkmasını rica edip öğlen yemeğine inecektik. Aslında odaya yemeğin geleceğini söyleseler bile benim isteğim üzerine restorantta yemeye karar kıldık. Ikimizde yine sahte gülücükleri etrafa saçmamız gerektiğini ve mutlu bir karı-koca gibi gözükmemiz gerektiğinide biliyorduk. Bu yüzden Doruk demeden Doruğun elinden tuttum ve aşağıya inmek üzere yol aldık ...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Yemeğimizi yedikten sonra Kanada'da gezmeye gideceğiz . Yemek bitince ayağa kalktık , yukarı çıktık daha saat 15.12 idi. Denize girmek için uygun bir yerdi . Ben sadece bikinimi elbisemin içine giyecektim . Kıyafet odasına girip "Deniz" yazan bölümden kendi bikinimi aldım ve orada hemencicik giyindim . Güneş kremi , havlu , güneş gözlükleri ve deniz için lazım olan her şeyi çantama koydum . Daha sonra güneş gözlüklerini tekrar çantamdan çıkardım ve Gözüme taktım diğerini üstünü giyinmiş olan Doruğa verdim. Sonra beraberce aşağıya indik .
+ Aaa ! Mira !
Inanmıyorum yine o !O kim derseniz o Göksel , 1.sınıftan peri peşimi bırakmayan , parmağıma kıymık batsa eve tavuk çorbasıyla gelen çocuk . Çenesi hiç düşmeyen , mahalle kadınlarına taş çıkartan çocuk.
-Aaa ! Göksel !
Diyerek bende şaşırmış gibi yaptım . Aslında şaşırmadım en fazla 7 ay peşimi bırakmıştı ondan sonra tekrar peşime takılmış olmalı , fakat anlamadığım şu ki o buraya gelecek parayı nasıl buldu ? Ailesinin durumu bizimkiler kadar iyi değildi . Ben düşüncelere dalıp giderken Gökselin aniden bana sarılmasıyla irkildim .
+ Mira çok güzel olmuşsun 1. sınıftan beri hiç değişmemişsin hep aynısın . Bitek yanında şu meymenetsiz kocan var , ay kız ayrılsana ondan .
Doruk konuşmaya dahil oldu bu sözlerden sonra. Doğrusu ben olsam bende dahil olurdum.
-Hooop orada duracak kardeş . Meymenetsiz dediğin adam Mira'nın eşi , laflarına dikkat et yoksa senin için kötü olur.
+Neyse canım boşver gitsin . Mira biliyormusun bizim sınıftaki Ali'nin amcasının torununun yengesinin dayısının kuzeninin kuaförünün hizmetlisininin kızının yeğeni evlenmiş 2 çocuk doğurmuş . Aslında sen bu adamla evlenmeseydin bizimde 2 çocuğumuz olurdu . Kesin bu adam kısırdır , sen bu adamı bırak biz seninle bir kaç iş yapalım ;))
Doruk benden önce lafa atladı ve konuşmaya başladı
-Çocuğunuz filan olamazdı , hem ayrıca Miraya asılma yakanın tozunu almayım .
+Hı hı tabi canım Allah bilir siz çocukta yapmazsınız
-Sen nasıl böyle konuşabilirsin defol git buradan . Mira hamile , karıma bulaşma biz birbirimizi çok seviyoruz .
Deyip elini belime attı ve gülümsedi . Fakat benim beynimde yankılanan sözcük "Mira Hamile" idi . Bizim daha onunla birlikteliğimiz bile olmamıştı.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Evet arkadaşlar bu bölüm bu kadar dı . Umarım beğenmişsinizdir ^.^ En uzun bölüm bu bölüm oldu yokmu bana bir alkış :Dd 1000 kişi +45 vote de yeni bölüm gelir . Belki daha erken yazabilirim :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu Evlilik
Ficção AdolescenteOnlar aşkı bilmeyen iki genç... Onlar siyah ve beyaz... Onlar aşık olmamaya yemin etmiş iki duygusuz... Karanlık beyaza aşık olabilir mi ? Peki beyaz karanlığın içinde kaybolmayı göze alabilecek mi ? Aileleri tarafından evliliğe zorlanan iki genç...