Zorunlu Evlilik -4

1.4K 54 6
                                    


"Ah.." dedim , kısık sesle . Gelin odasında saçım yapılıyordu ve benim canım fazlasıyla yanıyordu, hayır gerçekten yanıyordum . Kız maşayı kulağıma değdirdi , yanıyorum .

Dün gece sarıldığım kişi Doruk'tu diyemeyeceğim . Aslında diyebilirim ama yalan olur çünkü Doruk'un annesi gelmişti ve sanki benim annemmişçesine bana sarılmış , saçlarımı okşayıp sinir krizimin geçmesinde yardımcı olmuştu.

İstanbul belediye başkanı dahil herkes bahçeye toplanmıştı . Hiçkimse bu aşkın sahte olduğunu bilmediğinden , Doruk'a şaşırmış gözlerle bakıyorlardı.

Aynaya baktım, gülümsedim. Gözyaşlarımı içime intihar okları gibi teker teker savurdum . Öleceğim dedim , ailem var dedim vazgeçtim .

Gözümden gelen bir damla yaşla tekrar gülümsedim. Böyleydim işte ben , babam şiddet uygulasada , annem bana hiç annelik yapmasada yinede gülümserdim .

Çünkü ben buydum . Güçlü ve gururlu kız , küçük kız çocuğu. Ben herkes tarafından itibar görmesi gereken , sevilmesi gereken , canı acısada gülümsemesi gereken güçlü kızdım.

Şimdi ise sadece ara sıra patlamar yaşayıp, oraya buraya savruluyordum .

Ayağımın altına en sevdiğim arkadaşım Baharın ismini yazdım . Doruk'un koluna girdim. Gelin odasından çıkıp düğünün yapılacağı alana doğru yürüyorduk. Salona girdiğimiz an kırmızı renkteki güller başımızdan aşağı döküldü.

Masaya oturduk nikah memuru bir kaç şey zırvaladıktan sonra :
"Sayın Ayaz Yıldız kızı Mira Yıldız , Faruk Demir oğlu Doruk Demir'i kocanız olarak kabul ediyor musunuz ?"

Babama baktım , belki beni düşünür ve kararından vazgeçer diye . Ama umduğumun tersi çıktı, sanki hayır dersem beni öldürecek gibiydi. Anneme baktım, aynı babam gibi bakıyordu bana . Nolmuştu? Unutmuş muydu beni ?

"Evet "dedim fısıltıyla. Doruk'ta kabul ettikten sonra evlilik cüzdanını verdi bana .

Ben evlenmiştim lan ,ya ben evlenmicektim. Hepsi o iki kişi yüzünden. Tüm hayallerim yıkıldı sonra . Tabi ben bunu düşünürken dudağımda ağırlık hissettim.

Lan! Doruk beni öpüyordu. Bem çırpınırken kollarımı tuttu. Tüh , Allah seni kahretsin Doruk!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Sabah belimin ağrısıyla uyandım, belim tutulmuştu koltukta yatmaktan . Gerizekalı Doruk ben aynı yatakta yatmayı kabul etmeyince , beni koltuğa yatırmıştı.

Yarın falan balayına ikimiz çıkacaktık ve korkuyordum açıkçası.

Giyinme odasına girip , giyeceğim kıyafetleri . Zımbalı kısa kot şortumu giydim , üzerine salak siyah Jack Daniels yazan t-shirtimi geçirdikten sonra ayağımda siyah botumu giydim . ( Multimedia-kıyafet ) aşağıya indim . Günaydın faslından sonra erken çıkacağım diyerek kahvaltımı yaptım . Yukarı çıktım siyah-beyaz kaplı iPhone 6S Plus'ımı da aldıktan sonra bizim futbol grubuna haber verdim herkese mesaj yazdım .

"Arkadaşlar canım sıkkın , futbol oynamaya gidiyorum . Bizim grup her zamanki yerde buluşsun . Tamam mı ? "

Doruk merak etmesin diye (Zaten merak etmez) "Ben gidiyorum" adlı not bıraktım ve dışarı çıktım . Beyaz spor arabama doğru ilerledim , arabadan "cluk , cluk" sesi geldiğinde şoför koltuğuna oturdum. Daha sonra hemen arabayı çalıştırdım , hızı severdim . Hız benim hayatımdı . Tek elimle emniyet kemerini taktıktan sonra hızımı arttırdım "220" ile gidiyordum çok hızlıydı . Bunu biliyordum , ama olsun . Karşıda tehlikeli bir kavşak vardı . Direksiyonu hemen kırdım , araba sola doğru dönerken lastiklerden gelen ses ve koku ile lastiklerin aşındığını anladım . Hızımı düşürmedim , olsundu benim için . Fakat önümü kesen siyah arabayla hemen frene bastım . Içinde Doruk vardı. Arabadan indi :
- Araban çok hızlı , durmazsan lastiklerden dolayı kaza yapabilirsin.
+ Hızı severim .
- Hem ayrıca bana haber vermeden hiçbir yere gidemezsin !!!
+ Futbol oynamaya gidiyorum oldu mu ??
- Ha ha güldürme beni kızlar futbol oynamaz , oynayamaz.
+ Izle ve gör o zaman
-Arabama atla .
+Bekle topu alacağım.

Arabadan topu aldım ve Doruğun arabasına bindim . Ikimizi güzel bir yolculuk bekliyordu . Doruk çok yavaş sürünce onu uyardım .
+ Hızlı gitsene çok yavaşsın .
Bunları söylerken aynı zamnda onun yüzünü inceliyordum . Kuzguni kahve saçları , içinde boğulabileceğim derecede yoğun gözleri , okka gibi burnu ve şekilli dudaklarıyla çok yakışıklı gözüküyordu.
-Hızlı gidemem , arabada sen varsın .
+Ben varsam ne olur ??
Aniden fren yaptı ve yüzüme yaklaşarak , konuştu.
- Çünkü seni ......
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Sizce neler olucak ? Cümlenin devamı ne ? +10 Vote 550 okunma olunca yeni bölüm gelir kfkfkdllfl

Zorunlu EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin