2. Kapitola

1.1K 28 0
                                    

Právě jsme přijeli k rohovému domu na hlavní. ,,Tak, jsme tady" usmál se na mě Tom. ,,Ještě abych nezapomněl, bydlí semnou Dominik, ale je fajn, bát se ho nemusíš." Mrknul na mě, a začal vylézat z auta. S lehkým povzdechnutím jsem také vyšla a počkala, až mi vezme tašku s věcmi. Tom otevřel vchodové dveře a já šla za ním. Vyšli jsme do posledního patra domu, jen se ozval zvuk klíče v zámku a mě se tak vyskytl pohled na hezky upravený podkrovní byt. ,,Čau Dominiku! Tak jsme tady." Zavolal Tom dovnitř. Zul si boty a já jako poslušný ocásek za ním, zopakovala jeho pohyb. Když jsme společně šli dále do bytu, objevil se před námi vysoký brunet. To asi bude Dominik. Blýsklo mi hlavou. ,,Čau, jsem Nik, Dominik, nebo jak chceš" Uchechtnul se a podal mi ruku ,,Terka, ráda tě poznávám" Usmála jsem se na něj. Celý den jsme byli my tři na bytě, smáli se a dělali blbosti. S Tomem i Dominikem jsem se hodně sblížila, ani bych si netipla, jak moc fajn budou. ,,Chlapci moji milovaní, co chcete udělat k večeři?" Seskočila jsem z gauče a směřovala do kuchyně. ,,Dal bych si těstoviny s chobotnicí." Zasmál se Dominik a běžel za mnou. ,,Aaaa co to děláš!?" Vykřikla jsem spolu se smíchem na Nika který mě držel za pas ve vzduchu. ,,Lovím chobotnice!" Smál se. ,,Počkej, to chceš jako říct, že vypadám jako chobotnice?" Přestala jsem se sebou kopat a zastavila se. ,,Ježiš ne, takhle jsem to nemyslel" Smál se dál. To už jsem nevydržela přestala jsem dělat uraženou a propukla v hlasitý smích.  Klukům jsem udělala těstoviny bez chobotnice a byli všichni spokojený.  Večer jsme si pustili film, lehli si všemožně přes sebe a u toho jedli nachos. 

Po dokoukání filmu, jsem si lehla na gauč, protože jsem odmítla spát s Tomem v posteli, dělají toho pro mě už tak dost, nemusí se semnou dělit i o postel. Zavrtala jsem se do deky a spokojeně usla. 

-

Ráno jsem se probudila díky velké ráně. Skvělý fakt.. Otevřela jsem oči a viděla Toma jak drží plato vajíček, talíře, příbory a pánev. ,,Hele nemáš toho nějak málo?" Smála jsem se mu. ,,Taky přeju dobrý ráno. Nám chystám snídani a ty se mi směješ." Dělá na oko uraženýho ale nakonec se stejně rozesměje. ,,Promiň no.." Vstanu a jdu se nějak zkulturnit. Sprcha, hygiena, trochu jsem se i namalovala, oblíkla jsem se a pak jenom uklidila deky z gauče ve kterých jsem spala. ,,Dobrý ráno" Ozve se zamnou chraplák patřící Dominikovi. ,,Dobré" Usmála jsem se na něj. ,,Snídaně!" Zakřičí Tom i když stojí pár metrů od nás. ,,Mňam! Palačinky" Řekneme společně s Domčou na stejno a sedneme si ke stolu. ,,Jinak Teri" Osloví mě Tomáš ,,Hmm" Otočím se na něj s plnou pusou. ,,Dneska potřebuju něco zařídit, tak na chvilku odjedu pryč, jestli ti to nevadí" Spolkla jsem palačinky co jsem měla v puse a odpověděla mu: ,,Ježiš vůbec. Já to chápu. Zvládnu to tady... A to jsem se chtěla zeptat, nevíte o něčem, co bych pro vás mohla udělat, když mě tady necháváte a ještě živíte?" Koukla jsem na oba ,,Ježiš nic, vždyť my máme peněz dost a nerušíš nás tady." Usmál se Dominik. ,,No tak to vůbec! Já dělat něco musím" Protestovala jsem. ,,Něco mě napadlo" kouknul na mě Tom. ,,Je to takový debilní, ale potřebovali by jsme někoho na úklid do studia a třeba pomoct s e-shopem" ,,Vždyť je to super! Já budu něco dělat a ještě vám pomůžu." Vypískla jsem. Dominik s Tomášem se tomu začali jen smát.

-

Je večer, Tom už dávno odjel, a Domča si šel zařídit prej něco moc důležitého.  Koukala jsem na film a čekala na svého bratra. Najednou mi přišlo upozornění na novou zprávu.

Čau, hele sorry, já to dneska nedám přijet. Dominik by měl být u svý holky, tak taky nejspíš nepřijede. Budeš doma sama, zvládneš to?
Tom

Nedělej si starosti. Zvládám 😘
Ráno napiš v kolik dorazíš. Dobrou

Dobře dobře, dobrou noc 😉

Když film zkončil, vypla jsem televizi, udělala večerní rutinu, připravila si gauč ke spánku a šla si lehnout. Po chvíli jsem se vydala do své říše snů

-

,,KURVA!" Ozvala se rána dveří, v doprovodu hlasitého sténání a nadávání Dominika.

Jsem v pohodě / m+Kde žijí příběhy. Začni objevovat