Jdeme právě z restaurace pryč se zabaleným jídlem. Nevím co má Nik v plánu ale v kufru auta jsem zahlédla deky a víno. ,,Zlato, kam to vůbec jedeme?" zasmála jsem se na něj. On se na mě kouknul s pozdviženým obočím a úšklebkem na tváři. ,,Nebuď zvědavá!" zasmál se na mě a dál jsme si povídali. Jeho autem se dál roznášel zvuk našeho smíchu.
Dojeli jsme na kraj lesa. ,,Vystupovát!" Plácl mě do stehna a vystoupil z auta. Z kufru vzal tašku s nějakými věcmi a vzal mě za ruku. Dominik se rozešel směr les. ,,Co máš v tý tašce?" Zeptala jsem se ho s pozdviženým obočím. ,,Ježiš ty seš hrozná. Neptej se, je to překvapení." Zasmál se a dal mi pusu.
Došli jsme až na louku. Byl na ní krásný výhled na okolní krajinu. ,,Tady je to nádherný!" Vdechla jsem s energií. ,,Jsem rád že se ti tady líbí." Objal mě zezadu. Po chvilce kochání se krajiny mi pošeptal do ucha ,,Chceš vědět co je v tý tašce?" Zasmál se a já se s rychlostí otočila. Byla za námi rozložená deka, na ní připravené jídlo z restaurace a víno. Nik mě vzal za ruku a přitáhl si mě k sobě, jelikož na ní už seděl. Dal mi jídlo do ruky, otevřel flašku vína a víc mě objal. Seděla jsem mu mezi nohama zády k němu. On mě objímal a společně jsme jedli. Když jsme měli skoro dopito a dojezeno, vytáhl z kapsy malou krabičku. Podal mi jí a já se na něj tázavě koukla. ,,Tak to otevři ne ty trdlo" Uchechtl se na mě a já jí otevřela. V krabičce byl jemný zlatý řetízek. Do očí se mi spustili slzy. ,,Vím že když se žádá o ruku, tak se dává prstýnek. Jelikož spolu ale ani nechodíme, tak jsem ti koupil řetízek a chtěl se tě zeptat, jestli bys to nechtěla změnit." Kouknul mi do mích zaslzených očí a pokračoval. ,,Budeš moje holka?" Zalil mě obrovský pocit štěstí a v břiše vybuchlo snad tisíce motýlků. ,,Budu" Řekla jsem, a přitiskla se mu na rty. ,,Moc tě miluju." Objal mě a dal mi další pusu. ,,Já tebe taky." Oplatila jsem mu pusu a on mi setřel slzy štěstí z tváře. Začali jsme se líbat, položil mě pod sebe na deku a začal mi líbat krk. Začali jsme se navzájem vyslíkat a dravě se při tom líbali. Když už jsme byli celí nazí a on byl mezi míma nohama, zeptal se mě ,,Můžu" Jen jsem kývla na náznak ano a dala mu pusu. Dál už jsme si oba dva jen užívali pocitu našich těl.
---
Zlatíčka, konec je tady...
Moc vám děkuju za podporu, jelikož nebýt zpětný vazby jak v komentářích tak v rostoucích číslech, tak ten příběh v životě nedodělám. Hrozně moc mě baví psát, takže na mém profilu už najdete nový příběh. Je o Jakubovi, a bude to něco jinýho než klasická ff. Budu Hrozně moc ráda za vaše pocity a názory na tenhle i nový příběh do komentářů! Moc vám ještě jednou děkuju za podporu!
Vaše T