8. Kapitola

1K 29 5
                                    

,,No on Nik" Najednou se rozrazili hlavní dveře a v nich stál on. ,,Co já! Vy mě tady jako pomlouváte?!" Sotva se držel na nohou. ,,Proboha Dominiku, kolik si toho měl?" Spěchal k němu Tomáš. ,,Je mi špatně" řekl s obtíží Domča. ,,Teri, prosimtě přines kýbl." Poprosil mě Tom, který už podpíral Dominika a tím mu pomáhal chodit.

Když jsem se vrátila z koupelny s kýblem v ruce, naskytl se mi pohled na ležícího Dominika objímajícího Toma, po tváři mu sklouzávala jedna jediná slza. Netušila jsem, že něco takového uvidím. Bylo mi ho líto. Když mě Tom uviděl, odtáhl se od něho. Začal mu někdo volat na mobil.

Dala jsem kýbl k Dominikovi. V tom ke mě přišel Tomáš. ,,Terí, je mi to blbý, ale teď mi volal Jakub, že se něco posralo s konzertama a já musím do studia, to tam vyřešit. Nik má v sobě nějaký fakt svinstvo, tak ho prosimtě hlídej, kdyby byl agresivní nebo nevím co, klidně volej, jsem tady za pět min. Okey? Kdyžtak mu dej prášky, Ibalgin je pod umyvadlem. Tak jo, jdu, nevím kdy se vrátím ale pokusím se co nejdřív. Fakt se moc omlouvám." Usmál se na mě, a zmizel ve dveřích. Jenom doufám, že se nic nestane a Dominik bude v klidu. Přeci jenom, vždy když jsem s ním sama, se nechová úplně hezky.

Viděla jsem jak se Nik klepe, bylo to divný, došla jsem za ním, a všimla jsem si, že je úplně celý promočený. To se jako koupal v kaluži? Dobře, musím ho z toho oblečení dostat. Ty jo, neumím si ani představit že v sedm večer, po práci budu dělat něco jinýho, než se starat o mokrýho Dominika který o sobě vlastně ani neví. Dobře, nejdřív bunda, jelikož leží na boku, není to tak těžký ho posadit. Povedlo se, jelikož ale pořád padal na strany, musela jsem si na něj obkročmo sednout, doufám jen, že se teď neprobudí, protože vysvětlovat bych mu to vážně nechtěla. Vzala jsem mu jednu ruku a stáhla z ní rukáv první vrstvy.

Bundu má úspěšně pryč, teď mikina, ta bude horší, jelikož je přez hlavu. Sleču mu rukávy, opřu si jeho hlavu na můj hrudník, aby měl volné záda, stáhnu mu ji přez hlavu, a hodím jí k bundě. Uf, teď jde na řadu tričko, kolik těch vrstev ještě má?!

Dobře, bylo to jednodušší, než jsem si myslela.. musím říct, že tělo má fakt hezký, ty tetování jsou mega sexy. Jenom kdyby to nebyl takovej kretén, co se mi jenom směje a povyšuje se nademne. Ikdyž, když jsem viděla to, jak se trápí, asi to vážně bude kvůli něčemu, co se mu stalo.  Neuvědomuje si ale, že při tom jak se chová k ostatním, hlavně ke mě ubližuje i nám. Dobře, teď jdou na řadu kalhoty, to nejtěžší.. položím ho na záda a rozepnu mu poklopec a pásek. Zrychlil se mi dech, takhle blízko jsem k nikomu ještě totiž nebyla. Tak jo, to zvládnu, chytnu lem kalhot, a stáhnu je dolů. Ponožky šli naštěstí sundat rychle. Doběhnu pro svojí deku a přikryju ho. Dám mu polštář pod hlavu a jdu udělat teplý čaj.

Když je hotový, jdu s ním k Nikovi, pořád spí. Je u toho hrozně roztomilej. Jde ale vidět, že mu vážně není dobře. Sáhnu mu na čelo, abych zjistila, jestli nemá teplotu. Měl, proto jsem doběhla pro prášky. ,,Niku, pojď, jenom tohle zapij ano? Aby ti bylo líp." Usmála jsem se na něj. On si ve spánku sedl, já mu podala prášek s čajem. Ten zapil. Když jsem ale pokládala hrnek na stůl před gaučem, udělal něco, co jsem opravdu nečekala. Vzal mě za pas, a  přitáhl si mě k sobě. Musela jsem si k němu lehnout. ,,Um, Dominiku." Byla jsem extrémně zmatená a netušila jsem, co chce udělat. ,,Pššt, spinkej." Pošeptal mi do ucha, byl pořád pod vlivem a pořád vlastně spal, nemohla jsem tomu ale uvěřit. ,,Jsem kretén, promiň." Řekl smutně. Vážně se mi právě omluvil?! Vůbec nechápu, co se tady teď děje. Otočila jsem se k němu čelem. ,,Dobrou noc" Řekl lehce a dal mi pusu na čelo. Přijde mi, že každou chvíli se to tady zvrtává víc a víc. S těmito myšlenkami, v obětí studeného Dominika jsem usla.

Jsem v pohodě / m+Kde žijí příběhy. Začni objevovat