Probudila jsem se ležící na spícím Dominikovi. Chvíli jsem na něj koukala a pozorovala každý jeho centimetr. Někdy sebou lehce škubl, nebo se skoro nepozorovaně zašklebil, byl u toho vážně roztomilý, ani mi nedošlo, že se moje koutky lehce zvedli. Po chvíli se jeho víčka začali zvedat. Odtáhla jsem se od něj, abych ležela vedle něho. ,,Pozoruješ mě dlouho?" Zeptal se mě s kamenným výrazem. Vážně zase nasadí svoje protivné já a bude hrubý? Objevila se mi myšlenka v hlavě. Jen jsem protočila očima. ,,Ježiš, ty taky bereš všechno vážně." Prokroutí očima i on a přitom se lehce usměje. Obtočí svojí ruku kolem mého pasu a přitáhne si mě blíž k sobě. Natiskne se na mě a položí si svojí hlavu za můj krk, ležím k němu zády a on je na mě zas napláclí zezadu, nestěžuju si. Je to hezký a roztomilý. ,,Bolí mě hlava." tiše mi zašeptá do krku u kterého má svou hlavu. Otočím se k němu čelem. ,,To bude asi tím svinstvem, co sis včera dal." Skrčím obočí s nejistotou v hlase. ,,Hmmm" To byla jeho jediná odpověď. Přitáhnul si mě ještě blíž k sobě a dal mi pusu na krk. Já obtočila svoje ruce kolem jeho krku a tiše si povzdychla. ,,Budeš ještě spinkat?" Zeptal se šeptem pořád se zavřenými oči. Koukla jsem na hodiny jeho mobilu. 11:58, ,,Asi ne, už bych stejně asi neusla." Odpověděla jsem mu a přitom se koukala na bílou stěnu naproti mě. ,,Ale ty klidně ještě spi, přinesu ti prášek, aby ti nebylo tak blbě." Usmála jsem se na něj a začala se zvedat. Dominik jen lehce zakňučel a smutně se na mě kouknul. ,,No co je, já ti ten prášek nepřinesu, když mě nepustíš." Zasmála jsem se. ,,Chvilku to ještě bez prášku vydržím" řekl roztomile a zas položil hlavu na můj dekolt.
Ještě chvíli jsme se mazlili a pak jsem mu došla pro prášek. Udělala jsem jídlo, bylo to něco mezi snídaní a obědem. ,,Dobré ránko" objevil se ve dveřích svého pokoje Tomáš. ,,Dobré" usmála jsem se na něj i já. Dala jsem jídlo na stůl, v tom přišel Nik. Tom ho pozdravil a společně jsme si sedli ke stolu. ,,Jak ti je Niky?" Zeptala jsem se Dominika. On jen ale prokroutil očima a dál se věnoval jídlu. Aha.. tady má zase někdo změnu nálad. Zajímalo by mě, jestli si ten kluk uvědomuje, co mi tím dělá. Jak z něj nemám být zmatená když se chová, tak jak se chová?
-
Celý den jsem pomáhala Tomovi s objednávkami a e-maily ve studiu. Kluci tam navíc řešili koncerty, odpadla jim holka ze stánku s merchem, takže namísto ji budu prodávat já. Musím si to nějak srovnat s prací. Byl to namáhavý den, jsem teď z toho dost unavená. A to ještě zítra budu vstávat v pět ráno, abych stihla u kluků uklidit než půjdu na směnu do Caffeterie. Bude to zajímavý den...