,,Ehm ehm." Probudí mě zvuk odkašlavajícího Toma. ,,Hm, ahoj" řeknu zmateným a rozespalým hlasem. Tomáš přede mnou stojí s dost udiveným výrazem a zkříženými rukami na prsou. ,,Pšt" ozve se i stále spící Dominik. Přitom si mě ještě víc přitáhne k sobě rukou obmotavající můj pas. Jsem k němu zády a on mě objímá, jsme díky jeho rukou, úplně napláclí na sobě. Nebudu lhát, je to divný pocit. ,,Můžu se zeptat, co se tady jako děje?" Pozvedne jedno obočí Tomáš. ,,Hmm, jo" chci se dostat z Nikovo obětí. Jen tak se zvednout se mi nepodaří, jelikož mi v tom brání jeho ruka. Chytnu ji tedy, a snažím se jí dát ze mě. To se Dominikovi ale asi nelíbí, jelikož si mě ještě víc přitáhl k sobě. Myslela jsem, že už víc to ani nejde. ,,Dominiku prosím, pusť mě." Řeknu už trochu zoufale. ,,Proč, proč mě zase opouštíš?" Začne trošku fňukat stále spící Dominik. Pás mi ale pustí, a mě to tak dovolí, stoupnout si. Odejdu s Tomášem do vedlejší místnosti.
,,Nestalo se mezi váma něco? Jakože Dominik je super jo, ale s holkama to teď nemá úplně jednoduchý, a dává jim to docela sežrat.." ,,Tome, my jsme spolu nic neměli, jenom jsem mu přinesla čaj, a skončila jsem v jeho obětí. Bylo to jenom z důvodu toho, že byl mimo. Vážně se mezi náma nic neděje." Usměju se na něj, a chystám se od něj odejít. Vtom mě chytne jeho ruka. ,,Kdyby jste spolu něco ale měli, řekneš mi to žejo?" usměje se na mě Tomáš. ,,Jo řeknu, ale nemusíš se bát, nestane se to." Mrknu na něj, a konečně odcházím z pokoje. Když dojdu do kuchyně, tak mě najednou napadlo. Tomáš mi neodpověděl na mojí otázku, týkající se Nika. Proto jsem rychle vstala z kuchyňské linky, na níž jsem ještě před chviličkou seděla. A šla hledat svého bratra.
,,Tomí" Začnu na Toma, sedícího na své posteli u sebe v ložnici. ,,Áno?" ,,Co potřebuje moje milovaná sestřička?" Začal stejným tónem jako já. ,,No.. Ty si mi ještě neřekl, co se stalo Dominikovi." Zamrkala jsem na něj roztomile očima. ,,No jo no, tak pojď sem ty trubko." Zasmál se Tom a poklepal na místo vedle sebe. ,,Ale nikomu se nechlub, že jsem ti to říkal. Hlavně né jemu jasný." ,,Tome, asi si neuvědomuješ, že mi je sedmnáct... Né sedm, zas tak blbá abych mu to říkala nejsem." Mrkla jsem na něj ,,Takže, Dominik měl holku, jmenovala se Tereza Hladká nedokázali bez sebe být a hrozně moc se milovali. Domča pro ní složil nespočet písniček, třeba Malou biš, tam dokonce je i vidět. No, po nějaký době jí Nik koupil prsten. Nádhernej s diamantem, ale když si před ní klekl, řekla, že si ho vzít nechce a že ten jejich vztah už nefuguje jak by měl, a že se chce rozejít. To Dominika tak dostalo, že ani teď s tím není v pohodě. On se sice snaží vypadat že je, ale není. To si určitě poznala i ty. On jí vlastně o tu ruku požádal ten večer, co si přijela a já nebyl doma. Taky Dominik má nějakou úchylku na Terezy, tohle je jeho tak třetí, před ní byla Tereza Mariová a před ní ještě jedna. Si Terce Hladký docela podobná. Proto jsem se taky ptal, jestli jste si spolu něco nezačali. No a to by bylo tak všechno.. Nějaké otázky?" Zakývala jsem hlavou na náznak ne. Vstala jsem a celá zamyšlená odešla do obýváku. Je možný, že je na mě tak hnusnej, kvůli tomu, že ve mě vidí jeho holku? A to že mi nadává do děvky taky? Celí je to divný. Jsem úplně blbá že mi to nedošlo. Jeho věty typu "Neopouštěj mě znova", "si jenom šlapka co kouří ptáky" a další jsou jenom kvůli ní a on si mě s ní plete a vidí mě v ní?
Byla jsem z toho přemýšlení celá nějaká unavená, možná v tom hráli i hodiny ukazující čas 2:24. Chtěla jsem Dominika vzbudit, jelikož mi ležel v "posteli" ten se ale nehodlal zvednout a ještě mě stáhnul k sobě. Dokonce mě v průběhu svého spánku i přikryl dekou, pod kterou ležel i on. Asi nemá smysl odporovat, tak jsem se jen uvelebila mezi dvěma velkýma rukama objímající mě a spokojeně usla.
-
,,A Kurva!" Probudil mě křičící hlas.