"Selam bu benim numaram kaydet :) "
Kaydedip ekranda çıkan fotoğrafa baktığımda,ekrana saniyelerce baktım.Jungkooktu ve bana mesaj atmıştı.Cevap vermeyip telefonu yana fırlatıp geriye yaslandım.Ne yapmaya çalıştığını anlamasam bile bir anda bu kadar yakınıma gelmesi garip olmaya başlamıştı.
Jimin'in yatağından kalkıp üstündeki çöpleri poşete doldurdum ve jimin'i yatağına yaptırdıktan sonra kendimkine geçtim.Kafamı yastığa koyup derin bir nefes aldıp, telefonumu koyduğum yerden aldım ve gelen mesajı açtım.
"Görüldü ha?"
"Baksana belki de seni görmem gerekiyor şu an"
"Tahetung gelsne"
Sona doğru kayan mesajla kaşlarımı çattım.
"Jungkook sarhoş musun?"
Yolladıktan sonra biraz bekledim,cevap gelmedi.
"hey orada mısın"
"cevap ver yoksa arama durumunda kalacağım"
Dakikalar sonra cevap geldi.
"ben burdayım...ama sen yoksun"
Kalbim yerinden çıkacaktı.Telefonu kapatıp yatakta oturur pozisyona geldim.
Mesaj bildirimi gelince telefonumu açtım ve ses kaydı attığını gördüm.
"taehyung...güzel taehyung her yerde karşıma çıktığın gibi şimdi neden çıkmadın..."
Durdu kıkırdadı.Arkadan biri konuştu,içmemesi gerektiğini söyledi uyarıcı tonla.
"çok içtiğim için azar yiyorum şu an, ama biliyor musun sen gelen kadar içmeye devam edeceğim..."
Ses kaydı bittiğinde ne yapacağımı düşündüm.İçimdeki sese uyarak numarayı arayıp açmasını bekledim.
"alo kimi aradınız ?"
"Ben Taehyung,Jungkook'un arkadaşı siz kimsiniz ?"
Telefondan gelen kadının sesi kesildi ve sarhoş jungkook'un sesi geldi.
"Taehyung gelene kadar içeceğim,söyler misin ona hemen gelsin alkole dayanıklı değilim eminim ölmemi istemez."
O konuşurken yerimden kalkıp dolabımdan üstüme bir hırka geçirdim ve sessizce odadan çıktım.
"Nerdesin şu an"
Sessiz adımlarımı arka kapıya yönelttim.Çevreye bakındıktan sonra kapıyı yavaşça açıp dışarı çıktım.Hava soğuktu ve üstüme aldığım incr hırkanın içinden girip bedenimi titretmişti.
"Etrafımda insanlar ve bardaklar var, cidden nerdeyim ben, sen biliyor musun? "
Ağzının içinden konuştuğu için anlamak zordu.Yurdun kapısından çıktığımda bir kaldırıma çöküp konuştum.
"Jungkook bu soğukta dışarı çıktım,sen de biraz daha konumunu atmazsan donup öleceğim."
"Cidden gelecek misin? "
"Gelmeyecek olsam sormam"
Kıkırtısı kulağıma ulaştığında gülümsedim.Kıkırdaması yarıda kesilip telefon yüzüme kapanınca telefonu kucağıma bırakıp ellerimi ısıtmaya çalıştım.Telefonuma gelen mesajla telefonu elime aldım.Jungkook'tan gelmişti ve konumu yollamıştı. Ayağa kalkıp etrafta geçen taksi var mı diye bakındım,boş bir tane bulup, konumu gösterdim.Taksinin içi sıcaktı ve ulaşana kadar bu sıcaklıkta uyumamak icin savaş verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
message | taekook
Hayran KurguYanımda duran bardağı alıp bir yudum içtim.Jimin'e tıklayıp yazmaya başladım. "Evet başlıyorum" "Neye?" "Jungkook" "Evet?" "Senden hoşlanıyorum" "Ah, ciddi misin?" "Jimin hiç yardımcı olmuyorsun ki" "Jimin?" Yazdıktan sonra yukardan gelen mesaja bak...