Lalisa ile müdürün odasından çıktık .Kendimi tutamadım ve :
" Senin gizli bir işinin olduğunu biliyorum . Bilmem kötü bir durum mu ? "
Lalisa şaşkın gözlerle baktı ama rahatladı sanki yapmak istediği bir şeyi yapıyormuş gibi
" Aslında pek önemli değil ! Sadece kimseye söyleme sır olarak kalsın aramızda tamam mı ? "
" Peki işin ne " Lalisa biraz düşündü ve cevap verdi .
" Onu söylemek uygun mu bilemem ama sanırım daha gerekli değil . Lütfen beni anla ! "
Jungkook tabi anlayacaktı . Nasılsa daha yeni taşınmışlardı . Ona dönerek ;
" O zaman sana yardım edeceğim . Gizli işinle ilgili yani "
Lalisa mutlu olmuştu . Onun gözlerine baktı ve bir an daldı . Yüzü gerçekten onu etkileyecek kadar prüzsüz ve harikaydı.Jungkook gözlerini önünde elini şıklattı ve Lalisa birden canlandı . Önüne döndü . Sanki biraz yüzü kızarmştı ama belli etmeyecek kadar ustaydı. Lalisa :
" Aslında yardım etmen mükemmel olurdu ama daha yeni tanıştık ve bu kadar yakın olduğumuza inanmıyorum . Sen ne düşünüyorsun ? "
" Bence ortak yönlerimiz var . Hiç arkadaşın yok mu ?"
" Aslında vardı ama sevgilileri sürekli bana teklif yaptı .Onları reddetsem de buna dayanamadılar . Bazıları ise sürekli birinci olduğumdan dolayı rahatsız oldular ve bana Lika gözü ile bakıyorlar hala . Aslında umrumda değil çünkü bazen haklı olduklarını düşünüyorum .Okulda ve evde farklı biriyim . O yüzden kişiliklerim çoklu olarak değişiyor duruma göre ." Lisa bunu düşündü ve sırtını sıvazladı .Annesi sırf serveti biraz azaldı diye saatlerce kırbaçlamıştı . Ailesini onu doğurdukları için çok ve şiddetsiz geçirdiği 5 yıl için onlara biraz olsun değer vermesi gerektiğini hatırladı . Başını kaldırdı ve Jungkook ' a baktı . Jungkook onun üzüntüsü olduğunun farkındaydı bu yüzden düşündüklerini terk temsi için bekledi.
" Bana biraz anlatabilir misin ? Tabi eğer seni üzmeyecekse ? " Lalisa onun yüzüne baktı ve ona bunu soran ve üzülüp üzülmediğini düşünen tek oydu . Bunu sırf ona sorduğu için cevap vermeye karar verdi . " Benim güler yüzlü olduğuma bakma sadece içimdeki acıyı göstermemek için sadece bir maske takıyorum . Ayrıca arkadaşlarımın olmamasının bir nedeni ise arkadaşlarım ile saçlı başlı girdiğimiz bir kaç kavgam oldu ve ben onları dövmüştüm . Bu yüzden bana korkarak bakıyorlar bazıları tabi . Diğerlerinin neredeyse haberi yok " diye yanıtladı . İçi rahatladı ve güldü .
Jungkook o kadar şaşırmıştı ki . O kızdan nasıl dayak yiyebilirlerdi . Ama neden maske takması gerektiğini düşündü . Yüzüne gülümseyerk baktı . Yüzünü gördüğünde durdu . İçinden " bu gerçek bir gülümseme . onu daha da güzel yapıyor. Sanırım içindeki acı çok büyük bir fırtına diye " yanıtlarken sarsıldı ve Lalisa ' nın onu bir oyana bir bu yana salladığını fark etti . Hemen doğruldu .
é" İyi misin , çok şaşırmış olmalısın ? Benim gibi bir kızdan ?"Jungkook
" Aslında evet ama bu yönlerimiz bence aynı .Bende dövüşte gayet iyiyim . Sana bir sır vereyim . Hatta silah ile kullanabilirim ama oyunculuk yüzünden bıraktım . " Lalisa ajan mı diye düşünde ve birden " Ah gerçek mi neden bunlar bir sır ? "
" Çünkü kötü bir adam olmak istemem ". Lalisa bunu duyduğuna sevindi .
"Çok iyi bir baba olacaksın " dedi demesine ama pişman oldu . " Ne " diye yanıtladı Jungkook .
"Dünya ' da iyi insanlardan birisin . Ama çok konuştuk değil mi . Zaten yeterince gezdik . HADİ SINIFA" . Birlikte sınıfa hızlıca ilerlediler.Jungkook önce girdi ve kızlar ona hayretle baktı .
- Gerçekten yakışıklısın oppa
- Vah , hayal değil mişsin "
...
Ardından Lalisa girdi ve sınıftaki sessizlik kesildi .Jungkook Lalisa ' ya baktı ve gerçekten kişilik konusunda haklı olduğunu anladı .Gülümsüyordu ama resmiydi .Sınıfta çok büyük bir etki bıraktığını hissedebiliyordu .
Teneffüs zili çalması ile herkes yerine oturdu . Lalisa ve Jungkook dışında herkes kitaplarını çıkardı . Öğretmen Jisoo sınıfa girdi ve
" Selam çocuklar nasılsınız ? Yeni bir öğrencimiz var değil mi ? Kalk ayağa ve kendini tanıt ."
Jungkook ayağa kalktı ve " Ben Jeon Jungkook . Oyuncu ve modelim . Üniversite okumayacağım çünkü son iki dönemimiz ile iki yıllık yüksek lisans yapacağım " Jisoo alkışladı ve " Vay Lalisa dünyada tek değilmişsin ya . Ben Jisoo sizin edebiyat öğretmeninizi yapmaktayım . Memnun oldum Jeon Jungkook . Oturabilirsin " .
Jungkook oturdu ve Lalisa' nın kulağına fısıldadı " Neden öyle dedi ? "
LaLisa ona resmi bir suratla döndü ve " Ben konservatuar okuyorum bu yüzden Üniversite okumama gerek kalmıyor " . Jungkook " Sanırım Lika bize yakışıyor . " .
Ardından sınıfta bir sessizlik oluştu . Jisoo derse başladı . Başladığı an gözler Lalisa ve Jungkook üzerindeydi .Dersi iyi dinleyip hızlıca not alıyorlardı . Kimse o kadar ilgili değildi . Ama onları görmek istek getiriciydi . Ardından konu bitti . '0 dakikalık soru seansı başladı . Başladığı andan itibaren inmeyen iki parmak vardı . Bunlar tabiki Lalisa ve Jungkook ' tu . Her cevapları kısa net ve doğru idi . Sonunda üç beş parmak daha kalktı . Lisa ve Jungkook ardından büyük bir yarışa girdler . Soruyu duymadan parmak kaldırmaya ve saniyeler içinde cevap verdiler . Bu onlara lunapark eğlencesi gibbi geldi . Oyun hararetlendi ve Jisoo çok mutluydu . Bu yüzden onların gözleri birbirine kenetlenmişken soruyu sordu ve onların yarışını çekti . Bu son soru ile ders seansı bitmişti .
Herkes ayağa kalktı ama Lalisa ve Jungkook boşanırcasına su içiyorlardı ve sessizce nefeslerini düzelttiler .Bu durumun son anda farkına varan sınıf onların birer fotoğrafını çekti .Lalisa BUnu fark ederek ayağa kaktı ve telefonları aldı . "Okulda veya herhangi bir yerde bir öğrencinin fotoğrafını ondan izinsiz çekmek yasaktır . Ama bugün iyisiniz ceza puanı yok . bu yüzden fotoğrafları silseniz iyi olur . Yerine oturdu ve Jungkook atladı .
" Niye böyle dedin ? Fotoğraf çektirmeyi sevmiyor musun ? " Lalisa
"Fotoğraf beni rahatsız etmese de ailem için onur bükücü gibi bir şey . Hem ikimizin habere çıkma ,ihtimali de yüksek bundan ikimiz de az da olsa zarar görürüz . Fotoğraf çekmek benim hobim . Bunu hesabımdan da görebilirsin" dedi . Lalisa ve Jungkook telefonlarını çıkardılar ve yan yana koydular . Birbirlerine telefon numaralarını verip hesaplarını bulup takip ettiler .İkisininde takipçi sayısı 8, 5 Milyondu . Bu onları mutlu etti . Son derse kadar Gerçekten iyi geçindiler . Son dersin son 10 dakikasında Jungkook bir sınava girdi . Bu sınav Lalisa ' nın çalışma arkadaşı sınavıydı . bunu okulda başaramayanlar . Sınıfın pencerelerinden ona bakıp beklediler . 10 dk sonu sabırsızlıkla beklendi . Çünkü Lalisa için neredeyse tüm okul bu sınava girdi . Kimse yüksek puan alamamıştı . Bu okulda Lioak sınavı olarak geçiyordu . Sınav bitti ve gözler Lalisa ' nın ağzından çıkan kelimelere odaklandılar . " Gerçekten iyisin .Ama 100 almanı beklemiyordum ."
"Tabi canım ne sandın ." Sınıf şaşkınlık için Jungkook ' daydı .
- Nasıl çözdün ?
- Hey bu imkansız
- Kopya mı çaldın .
....
( Nasıl tamamlayacağımı bilmiyorum . Aklımda güzel şeyler var ama dökemeyebilirim . ?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Lalisa Manoban
FanfictionTürkçe : Herkes için silah olmak doğru mu ? Kurşun bir vücudun içine girdiğinde o kanı engellemek mümkün mü ? Silah bana doğrultuğu gün beni koruyacak başka bir silah bulabilir miyim ? English : Is it right to be a weapon for everyone? When a...