Untitled Part 56

13 7 0
                                    

 Y /N : 

* İşlerinize burada mı devam edeceksiniz ? 

Jungkook :

" Kısa süreliğine düşünün . Yorgunluğumu atmak iyi gelecektir . Yakında Kore ' ye tekrar döneceğim .

Y / N :

* Boşanmanız yüzünüzden mi tatil gereği duydunuz ? 

Jungkook :

" Kesinlikle hayır .  Bi - Bitip giden bü - küçük bir şeydi . "

Y / N :

* Bir aydır buradasınız . Lalisa ile tekrar iletişime geçtiniz mi ? 

Jungkook :

"Uzun zamandır konuşmadık . Gerekli bir durum olduğunu da düşünmüyorum . "

Y / N : 

* Başka bir ilişkiye girecek misiniz ? 

Jungkook :

" Düşünüyorum ama şanslı kişi daha karşıma çıkmadı ."

* :

" Peki . Jungkook Bey ' e bugün ki raportajı için teşekkür ediyoruz . "

Jungkook :

" Ah , Önemli değil . Asıl ben size teşekkür ederim zamanınızı bana ayırdığınız için . Bir dahakinde görüşmek üzere . "

Jungkook saatin sonunda çıktığı ropartajdan derin bir nefes aldı . Soruları birbiri ardınca kesilmiyor katlanıyordu . Bu sorun değildi fakat her sorunun sonunda Lisa demeden edemiyorlardı .

Size ne kardeşim ? Benim ayrıldığımdan size ne ? Zaten yalanlarım üst üste kule oluşturdu . Siz konuşup yenisini taşıyorsunuz . Daha ayrılığını yeni sindirdim .  Şanslı kişiymişmiş miş . Ben hayatımda olacak ilk ve sonu kızı getirdim zaten . Konuşmamızın nesi gereksiz ? En azından sesini duyayım diye haberlerin ardı ardını kaçırmayan ben !! 

IU :

" Lisa saçını tekrar siyah yapacaksan ne anlamı kalır ? "

Lalisa :

" Unnie bu sefer hem sarı ile karışık hem de kısa . "

IU :

" Neden kesiyorsun ? "

Lalisa :

" Bir aya kalmaz yine belime gelecek zaten . Fazla uzatmaya lüzum yoktu ! "

IU : 

"Hangi çekime gi - . "

Üğh ! Lisa ağzını tutarak lavaboya koştu . IU ' da arkasından ilerledi . 

" Li - Lisa iyi misin ? Lisa , Lisa bu KAN ! "

Beyaz taşı kan kapladığında IU endişeyle saçlarını toparladı . Kan kusmasının kötü bir şeyin sebebi geleceğinden korkuyordu . 

" Merak etme önemli değil ! "

" Nasıl önemli değil ? "

" Çabuk hastaneye gidiyoruz . "

" Bir şey yok önceden de ... "

" N - Ne ? Ne zamandır oluyor Lisa ? "

" Y- Yok ! "

Namjoon :

" Ne önceden oluyordu ? "

IU Lavabodan çıkarak Namjoon ' un yanına gitti . 

Mafya Lalisa ManobanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin