Kapıda beklerken Jungkook ' u aradı tekrardan .
- Lisa gerçekten meşgulüm . Eve geldiğimde konuşuruz . "
Artık taşmıştı . Bu iş olamazdı . Kendisi de meşguldü ama aramalarına yine de uzun cevaplar veriyordu . Acil yapması gereken de olsa çocukları soruyor kontrol ediyordu . Jungkook nedensizce aynı cevapları vermeye devam ediyor . Çocuklar annelerine tekrar sordu .
" Konuştun mu ? "
" B - Ben ... "
Mi - Cha :
" Gelmeyecek . Belki de sadece annemle olmak en iyi fikirdir . "
" Cha ! "
Chin - Hae :
" Anne , bırakalım . "
Çocuklar yüzlerinde ki o hayal kırıklığıyla parkın kapısına yürüdüler . En azından anneleri onlar için her zaman yanlarındaydı . Lisa da fazla beklemeden ellerini tuttu . Gişe ' den aldığı biletlerle parka giriş yaptı . Buna kıyasla çocukların yüzüne gelen gülümseme fark ediliyordu . O yalan , keskin olmayan gülümseme .
Cha :
" Anne şuna binelim ? "
" Peki gelin bakalım . "
Onlara gülümsemeye çalıştım . Buraya gelmemiz doğru muydu ? Eskisi gibi gülmüyorlardı . Bu canımı gerçekten yakıyordu . Babalarına karşı tavırlarının değişeceğinden korkuyorum . Gerçekten kırıldılar . Belki de sadece benim için maske takıyorlar .
Bindikleri dönme dolapta yüzleri camdaydı . Lisa cama yansıyan yüzlerini incelemeye başladı . Çocuklar bunu fark etmemiş gözlerinden akan yaşı görmesine sebep olmuştu . Lisa bu görüntüye dayanamamış o da diğer cama döndü . Ağzını tutuyordu duyulmasın diye hıçkırıkları . Bir eli kalbine yumruk gibi bastırırken gözlerini kapattı . Doğru zaman değildi .
Ona sarılan el hissettiğinde döndü . Cha ve Hae ağlayarak sarıldılar vücuduna . Lisa hıçkırıklarına izin verdi . Islanan üstünü hissedebiliyordu . Bacaklarına damlayan sıcak yaşları da . Kendini toparlayıp çocukları geri çekti . Ellerini götürdü yüzlerine . Yanaklarını okşadı yavaşça . Sildi dökülen her göz yaşını . Eğildi ve yanaklarına narin bir öpücük bıraktı . Zorla yüzüne koyduğu gülümsemeyle konuştu .
" Ağlamak yok , anlaşıldı mı ? Ağlarsanız göz yaşlarını benim kalbimi acıtır . "
Mi - Cha :
" O yüzden mi ağladın ? "
" Evet göz yaşlarınızı hissettim ve ağladım . "
Chin - Hae :
" Bir daha ağlamayacağız anne . "
Gerçekten gülmeleri mutlu etti . Sonunda inebildikleri dönme dolap tekrar dönmeye başladı . Lisa yakında gördüğü bir pastaneye götürdü . Koltuklara oturmasını sağladı . Görevlinin yanına giderek bir şeyler fısıldadı . Görevli başını sağladığında geri döndü.
" Asıl süprizimiz yaklaştı ! "
İkisi de el çırptılar . Lisa arkalarına geçerek gözlerini kapattı . Sonra tanımadıkları kişilerle bir şarkı söylemeye başladı .
" Happy Birthday ! Happy birthday ! Happy birthday to you ! "
Buna karşılık gözleri fal taşı gibi açıldı . Bugün onların doğum günüydü . Görevli patlayan mumlarla dolu pastayla onlara yaklaştı . Diğer herkes kameralarını açmış görüntüyü mutlu şekilde kaydetmişlerdi . Lisa gözlerinde ki ışıltıyla şaşırmış çocuklara baktı . Her şeyi unutmuş olmaları en azında iyi bir şeydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Lalisa Manoban
Hayran KurguTürkçe : Herkes için silah olmak doğru mu ? Kurşun bir vücudun içine girdiğinde o kanı engellemek mümkün mü ? Silah bana doğrultuğu gün beni koruyacak başka bir silah bulabilir miyim ? English : Is it right to be a weapon for everyone? When a...