+
What was the pain for? Wouldn't it be better to die without knowing a dagger that no one knows?
Jisoo :
" Jungkook nasıl ? "
Jin :
" Aynı değişen bir şey yok ! Tabi Jungkook annesini kendi elleriyle öldürdüğü için böyle de Lisa ? "
Jisoo :
" Kendisi yüzünden . Bizimle hiç tanışmasaymış Jimin ' de Rose ' de yanı başımızda olurdu diyor sürekli . B- Birde Seulgi ? "
Jin :
" O Jimin ' in kardeşi gibiydi aynı Lisa gibiydi işte . Bir gün cesedi bulundu . Katilinin öldüğü söyleniyordu bize . D- Dün ise katilinin annesiyle babasının olduğunu öğrenince olan oldu . Fakat Lisa ' nın Seulgi ' yle alakası ne ? "
Jisoo :
" Bende aynısını ona sordum . Seulgi babasıyla konuşmak için evlerine gelmiş . Ondan bir hafta sonrada cesedi bulunmuş . "
Jin :
" O zaman sadece Jungkook ' un değil Lisa ' nın da ailesi bu olayda . Babası işlerini Suho ' ya bırakmış . Bu mantıklı geliyor . Lisa onu babası gibi görmesi sonucu olan olmuştur ..."
Lalisa ' nın kapısı aralandığında ikisi de ona döndü . Her şeyi duydum imasında bulunarak aşağıya indi . Jungkook zaten aşağıda öylece tavana bakıyordu . Lisa ' nın mırıldanışını duydu . Kafasını kaldırıp ona baktı uzun süre . Lalisa ona doğru ilerledi.
" İyi misin ? O - O g - gün benden farksızdın . "
" İ- İyi sayılırım .Sen hala kötü müsün ? "
" İyi olduğum söylenemez a- ama sana ihtiyacım var . "
Lisa ona bebek gibi baktı . Ben uyumak istiyorum , sallasana beni dercesine yüzünde ki mimikler hali tatlıydı . Jungkook kollarını açtı ona . Yanına oturmak için hareket ederken Lisa ' yı kavrayan eller baldırına oturmasını sağladı .
" Bırak , bugün dinlenelim . Herkes bizi anlayacaktır . "
Pikeyi alarak iki vücudu da kaplayacak şekilde örttü . Lisa başını göğsünün tam ortasına yasladı . Yavaş yavaş atan kalbi onun için bir şarkıydı .Kafasını okşayan eller onu rahatlatıyordu . Kafasını yasladığı beden ruhunu yapılandırıyordu adeta . Elleriyle göğüsünü ovdu .
" Beni rahatlatıyorsun . İzin ver ben de senin için yapayım . "
Başıyla onayladı Lisa ' yı . Lisa başını biraz yana kaydırdı . Uzanabildiği omuzunu ovmaya başladı . Adem elmasına takıldı gözleri .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Lalisa Manoban
FanfictionTürkçe : Herkes için silah olmak doğru mu ? Kurşun bir vücudun içine girdiğinde o kanı engellemek mümkün mü ? Silah bana doğrultuğu gün beni koruyacak başka bir silah bulabilir miyim ? English : Is it right to be a weapon for everyone? When a...