Untitled Part 35

21 6 1
                                    


O gün Jungkook ' un kucağında geldim . Rahat olmadığımı biliyordu . Bu yüzden elinde bir tasla gelmiş dudaklarını ve ağzını iyice temizleyip beni öptü . Güldürmeyi başarmıştı üzülen kalbimi .

IU ile bir haftadır konuşmuyordum .

. . .

Pembe saçlarımı tepeden bir at kuyruğu yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pembe saçlarımı tepeden bir at kuyruğu yaptım . Ardından Jungkook ' un odasına girdim a - ama girmez olsaymışım . Islak saçlarını kuruluyor , teninde süzülen damlalar kaslarına doğru gidiyordu . Gördüğüm görüntü çok hoşuma gitse de bana dönmesiyle domates olmuştum .

"Ne oldu ? Daha önce görmediğin bir şey değil . Benim kızımın yüzü kimin yüzünden kızarıyordu ? "

" Islak ka- kasların " dedi içinden . Hızlı nefes almaya başladı . Kapıyı açtı . Jungkook kapıyı kapatarak bir eliyle benim elimi yukarıya kaldırdı . Ona sırtım dönüktü fakat kalbim hızlanıyordu .

" İçinden söylemeyi unuttun galiba Lili . Bundan sonra ıslak mı çıksam karşına ? "

Bir anda beni kucağına alarak sessizce bağırmamı sağladı . Sakince yatağa yatırdı .

" Bugün bacakların yerine omzunu mu açtın ? "

" Hey ! O kadar da - "

🔞 

Beni üstüne çıkarmış sonra da dudaklarımız birleşmişti . Bugün ona karşılıksız kalamazdım . Ellerimle omuzlarını ovuştururken daha sıkı sarmıştı kollarıyla .Dudağımı bu sefer yavaşça ısırmış . Küçük bir inleme çıksa da dilini ağzım da hissetmiştim .

Onu böyle öpmezdim ama daha okula gitmemize 5 saat saat vardı , ayrıca bugün geç gidecektik okula .Elleriyle omzumu ovuştururken şaşkınlığıyla göğüslerime değdirmişti ellerini . Ellerini tutup göğsüme bastırdım . O bunu sevmişti . Yatakta yuvarlanıp üstüne çıktım . Gözleri açıldığında ben de ona baktım .

" Devam etmek ister misin Lili ? "

Onun gözlerinde istediği gayet net olsa da hayır anlamında başını sallamıştı . Ellerini alıp ıslak kaslarıma götürdüm . sıkmaya başladığı elini açarak gezdirdim . En sonunda iki eli de bende olduğunda üstüne çökerek tekrar öptüm onu .

Bu sefer ağzını açmıştı . Tekrar yapmamı istiyordu . Ben ise onun hamle yapmasını bekleyerek . Açık olan göbeğine ellerime götürdüm .Ovuşturmaya başladığım da nefes verişi hızlanmıştı . En sonun da hamleyi yapmış dilini dilimde tatmıştım . Bunu yapmama gerektiğini hissetmiştim . Öpüşmemiz daha acı verici hale gelmişti . Kiraz tadı ruju resmen benle oynuyordu .

Göbeğimi narin şekilde ovuşturması beni hamleye itmişti . Onun diline değdiğim an daha derinleştirmiş . bir daha beni unutmamasını sağlamak istemiştim . Onun kaslarını sıktığımda sessizce inlemişti . Benim üstüm de dururken kollarında oluşun gerilim beni daha da aşık ediyordu ona . Elim o ıslak kaslardan koluna gitmiştim. Kolumu gezdirdiğim elimi kendi eliyle kilitlemiş dilimi ısırarak sıkmamı sağlamıştı .Diğer elimi boşta görmüş boynuna götürmüştüm . Islak pembe saçlarına götürdüm . Elimle gıdıklar şekilde saçını taradıktan sonra duduğımızı ayırmış boynuna derin bir öpücükle ısırık bırakmıştım .

Mafya Lalisa ManobanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin