Diğerlerinin bakış açısı :
Dört kişi dışında diğerleri aralarında konuşuyordu .
J-Hope :
" Sence bize zarar vermez değil mi ? "
Jungkook :
" Sanmam Hyung . Sanırım onu mutlu eden biziz . Babasının ona dediğini hatırlayın sanırım bizim hayatımızı kurtarmış bile olabilir . "
Suga :
" O gerçekten etrafındaki zararı yok ediyor . Şimdi ne olacak ? "
Namjoon :
" Ben de bilmiyorum ama Lisa için pek iyi şeyler olmayacak ... "
V :
" Onun yanında kalmalı mıyız ? O bir ajan ama ... "
Jungkook :
" O intikam ateşiyle yanan bir katile dönüştüğünde babam gibi olacak . Ondan uzaklaşmalıyız ."
Jin :
" Baban gibi olacağını neden söylüyorsun ? "
Suga :
" Bence o sevdiklerini öldürmeyecek Jungkook . "
Jungkook :
" Ailesini neden öldürdü o zaman ? "
Lee Know :
" Çünkü onları sevmiyordu .Tabi onlara her zaman saygı duydu . Rose ' nin hastane de olduğu gün küçük ama Lisa için büyük olan bir tartışmaya girdiler . O günden beri onlara anne ve baba demeyi kesmedi ama kendisini onların çöpten bulduğu biri gibi olarak gördü . "
Namjoon :
" Siz ne yapacaksınız o halde ? "
Felix :
" Biz onun arkasından gideceğiz . Çünkü Lisa dertlerini anlatacağı bir sırdaş bulabilirse de bir omuz ister . Eğer ikisi de olmazsa korkusuyla dünyada ezilecek . "
Jin :
" Size zarar vermesinden korkmuyor musunuz ? Ya Jungkook ' un dediği gibi olursa ? "
IU :
" Ben eskiden çok korkardım ama o bana korkudan korkmayı değil korkutanı korkutmayı öğretti . Lisa ile kavgalı biriyiz ne yalan söyleyeyim . "
Jimin :
" IU sana bir şey soracağım . "
IU :
" Tabi sor Jimin . "
Jimin :
" Rose bana anlatmıştı . Nedensizce kendisinden uzaklaştırdığını . Kavga ettiklerini ama o kavgadan sonra yakınlaştıklarının . Lisa bunu neden yapıyor ? "
IU :
" Lisa sizi kıracağını anladığı zaman çözümü uzaklaştırmaktır . Bunu Lee Know ve Felix ' e de yaptı ama onlar ondan uzaklaşmadı . Lisa işe yaramadığını görünce sebebini açıkladı ama onlar ... "
Lalisa :
" Benim yüzümden acı görürlerse onları sarmamı istediler . Onlara sordum ya başkasından size zarar gelirse . O zaman da beni onu korkutmam için yollayacağını söylediler . "
( BU KONUŞMA KORİDORDA YÜRÜRKEN GERÇEKLEŞMİŞTİR )
Jungkook :
" Peki biz senin için neyiz Lisa ? "
Lalisa :
" Jungkook : Kaybetmemem gereken ben .
" Jimin : Ağabeyim.
" J-Hope : Mutluluk Duygum
" Suga : Beni koruyan kalkanım
" V : Dünya da bir bulunan kankam
" Jin : Benim için endişelenen ağabeyim
" Namjoon : Kendimi sevmemi sağlayan oppam
" Lee Know : Hayatta kalmamı sağlayan nefes
" IU : Sinirimi alan kız kardeşim
" Felix : Göz yaşlarımı yok eden erkek kardeşim
" Rose : H- Hayatım
" Benim için hayatımda öldüremeyeceğim veya acıtmak istemediğim kişilersiniz . Öldüğümde beni ayakta tutan kişilersiniz .Bu yüzden benim yanımda olsanız da olmasanız da canına kıyamayacağım dünyamsınız . "
Lee Know ilk kez ağlamıştı . Lisa ' ya sarıldı .
Lee Know :
" Lisa ne yaparsan yap senin yanındayım. "
" Teşekkürler Lee Know : "
Felix :
" Ben de arkandayım .Sende sarılsana IU :)?"
IU :
" Bende arkandayım ama Rose ' nin yerini almak istemem .Peki siz yedili ? "
" IU onları zorlamana gerek yok . Çünkü ajan olsam da olmasam da bütün katillerin sonunu vereceğim ..."
Jungkook :
" Ya bu intikam hırsından kendini kaybedersen . O zaman ne yapacaksın ? "
" Merak etme en fazla kendi sonumu bulur hayatınızdan çıkarım . "
Jimin :
" Ben senin arkanda olacağım Lili ama olanları Jennie ' ye de anlatalım mı ? "
" Anlatabilirsiniz ama ben çoktan anlatmış olabilirim . Bana uzak ya da yakın kalmak onun seçimi olacak . "
Suga :
" Senin kalkanın olmaya devam edeceğim . "
" Teşekkürler oppa . "Gidip Suga ' ya sarıldım .
Namjoon :
" Kendini vazgeçmemen için oppan olmaya devam edeceğim ... "
O da bize sarıldı .
J-Hope :
" Mutluluk duygunu kaybetmek istemezsin "
" Tabi ki hayır . "Onun da sarılması için işaret yaptım .
" Diğer yarımı kaybedersem bence olmaz :/ " Jungkook ' a baktım . Direk sarılmak yerine aramıza girip bana sarıldı .
Jungkook :
" Yarımlar aynı yerde durmalı . "
Jin :
" Bunlar seni aç bırakır sonra incecik kalır mazallah .Seni doyuran biri lazım olur "
" Oppa bana yaptığın yemeğin neredeyse hepsini yiyorsun ! "
Jin :
" Yok canım . Diyettesin ya şimdi kilo alma diye . "
Jin oppa da bize sarıldı .
" Sanırım kankam olmayacak desenize ?"
V.
" Hey i sabahtan beri bunların arasında sarılmaktan belim büküldü haberin var mı ?? "
Hepimiz güldük geçiştik .Bu olayı onların sıcak karşılamayacağını düşündüm . Konuşmamızın ardından bekleyen FCI ' ya döndük .
HATIRLATMA :
( BU OLAY DAHA ODAYA GEÇMEDEN ÖNCE KORİDORDA KONUŞULMUŞTUR !!! )
Sizi seviyorum gençler . Okuyanlar az ama olsun artar belki de değil mi ? Kitabımı okuduğunuzu göstermeniz benim için yeterli ama bir abonelik ya da oy fena olmazdı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Lalisa Manoban
FanfictionTürkçe : Herkes için silah olmak doğru mu ? Kurşun bir vücudun içine girdiğinde o kanı engellemek mümkün mü ? Silah bana doğrultuğu gün beni koruyacak başka bir silah bulabilir miyim ? English : Is it right to be a weapon for everyone? When a...