Capitolul 2

299 17 5
                                    

Brooke's P.O.V

Am intrat in clasa si m-am asezat in banca cu Hailey,vazand cum toti baietii se uita la noi si Isi soptesc lucruri in urechi,ranjind la noi,iar Hailey le-a facut cu ochiul,dandu-si seama despre ce vorbesc. Mereu am stiut ca ea are un tupeu mai mare cand vine vorba de fraierit baietii. Practic,ii e mult mai usor sa dea spre nesimtire. Eu inaintez cu teama uneori,dar totul revine la normal pe parcurs.

Ma uitam la ceasul de pe perete si simteam cum ora tine o vesnicie. Am auzit un bazait si m-am uitat la telefon,vazand ca am primit un mesaj.
Tu,eu,diseara in Club Oxygen. Vino imbracata sexy. ~Ross
Ochii mei s-au marit si m-am intrebat de unde are numarul meu. Probabil ca Andrew sau Chris,avand in vedere ca se cunosc de mai mult timp si sunt in aceeasi clasa. Deci daca Ross e curios,intreaba. I-am aratat mesajul lui Hailey si a inceput sa chicoteasca. I-am dat o palma usoara peste picior,scotand pe gura un Ah! intentionat. Mereu facem asa cand ne lovim. E mai usor sa ne amuzam.
Si daca am treaba in seara asta?~Brooke ,ii raspund lui Ross la mesaj si ridic capul cand Jennifer ma striga si ma intreaba daca la pauza iesim afara. Am aprobat din cap si i-am zambind,scriind in caiet tema pe care ne-o dadea profesorul. Am aruncat o singura privire catre telefon si nu aveam niciun raspuns. Eu si Hailey ne-am ridicat din banca,asteptandu-le pe Danielle si Jenn. Ele au fost primele care au iesit din clasa,iar eu in urma lor.
''Fa-ti timp.'',imi apare Ross in fata sprijinit de usa clasei,iar eu tresar. Mi-am dat ochii peste cap si m-am indreptat spre Andrew si Chris,care coborau scarile. In fata erau fetele,iar Alexander a aparut si el ca de nicaieri. Ajungand la etajul unu,Ross ma trage brusc in baia fetelor,strangandu-ma tare de incheietura. A inchis usa baii si s-a asigurat ca suntem singuri. Mi-a prins incheieturile in mana lui stanga,in timp ce pe cea dreapta o tinea pe talia mea. Si-a apropiat fata de a mea,dar a inceput sa imi sarute gatul. Tresaream usor la fiecare atingere a buzelor lui pe pielea mea fina si incercam sa-l dau de pe mime,miscandu-mi usor bazinul in toate partile,zbatandu-ma sa scap. ''Nu pleci pana nu accepti iesirea de diseara.'',m-a anuntat el,proptindu-si corpul pe al meu. M-am uitat urat la el,dar inauntrul meu,mai aveam putin si saream pe el.
''Si daca nu vreau?"
''Stiu unde stai.'',imi face cu ochiul si imi pune mana pe obraz,lingandu-si buzele. Am oftat si ma uitam cum se apleaca usor spre mine. Imi dau capul intr-o parte si ii spun ca accept sa merg cu el. Mi-a dat drumul la incheieturi si rasuflat usurata. ''Te pricepi.'',ranjeste si ma trage in alt sarut,la care ii raspund si il trag mai tare spre mine.'' Te iau la opt.'' Am iesit din baie si ne-am dus afara la ceilalti.

----------

Am luat din dulap o rochie scurta de culoare neagra si niste pantofi albi cu toc inalt. Mi-am ondulat parul si am aplicat putin machiaj,lasand sa para ca mai sunt si naturala. Am laut o agrafa neagra si am prins o suvita de par cu ea. M-am uitat la ceas si era 19:48. M-am incaltat repede si am iesit din dormitor,coborand in living si asteptandu-l pe Ross. Am un avantaj ca sunt singura in majoritatea timpului. Pot face ce vreau,dar stiu cand sa ma opresc.
Intr-un final am vazut farurile unei masini si imediat dupa aceea,am auzit un ciocanit. Am deschis usa si am vazut un Ross zambitor,dar in acelasi timp avea o postura seducatoare.
''Sunteti gata,domnisoara Johnson?" Wow,imi stie si numele de familie. De cat timp ma stie? Cu toate ca suntem colegi de liceu de mult timp,nu stiam cum il cheama.
''Da,domnule Lynch.'' Mi-a intins mana si i-am acceptat-o,mergand spre masina. Am fost uluita cand am vazut un Mustang negru parcat in fata casei. ''Asta e masina ta?",am ramas cu gura cascata,iar el mi-a imchis-o sarutandu-ma
''Te surprinde?",imi deschide portiera masinii si am negat din cap. Sincer,la cat de bine arata,cred ca locuieste intr-un palat cu servitoare.

Am mers in liniste spre Club Oxygen,in incercarile zadarnice ale lui Ross de a-si duce mana de pe picior,un pic mai sus.
Intrand in club,Ross tinea o mana pe spatele meu,fara sa isi ia ochii de la mine cand ma indepartam de el. Ne-am asezat pe o canapea intr-un colt al camerei,iar el s-a dus pana la bar ''sa agate'' niste fete. De ce a mai venit cu mine daca vrea sa se distreze cu altcineva? Am oftat si ma uitam dupa el. Doamne ce bine arata... Am clipit de doua ori pana sa imi dau seama ca in fata mea se afla Alex. I-am zambit si el s-a asezat langa mine. Mirosea a bautura si cred ca a stat langa persoane care fumau,deoarece parfumul lui nu se mai simtea.
''Ce faci aici singura,frumoaso?",intreaba el luand o gura de whisky
''Nu sunt singura. Sunt cu Ross.'',ii iau paharul din mana si il pun pe masa de langa mine
''Cu Lynch? Iti place sa joci dur?" M-am incruntat la el si si-a dat ochii peste cap.
''De ce toata lumea zice asta?''
''Pentru ca stiu de ce e in stare.''
''Cine?",intreaba Ross aparand in fata noastra
''Katy Perry la cantarea de la Superbowl.'',ii raspund cu o expresie neutra,iar Alex rade
''Aha... Brooke,vii un pic?",ma trage el de pe canapea inainte sa ii raspund. Ajungem intr-o camera izolata si ma tine strans de incheietura mainii drepte. ''Ce voia?",intreaba pe un ton superior
''Nimic. Ross,ma doare.'',m-am plans,dar a strans mai tare si m-a lipit de perete si am suspinat cand spatele s-a lovit de zid. ''Suntem doar prieteni.'',incerc sa il linistesc,dar pare ca fac mai rau
''Da,cum sa nu.'',mi-a dat drumul la mana si si-a lipit capul de perete. ''Hai acasa.''
''Abia am venit,iar tu ai baut.''
''Acasa. Acum.''


Addicted To HimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum