Capitolul 7

168 13 1
                                    

Brooke's P.O.V

"Andrew,termina. O sa intre cineva peste noi.",l-am avertizat,in timp ce ma tragea mai aproape de el si plasa muscaturi pe gatul meu. Am iesit de la ora de religie in nevoia urgenta a lui Andrew de a ma saruta,dar actiunea a luat o intorsatura de 360 de grade. M-a tras in baia fetelor si nu ma lasa sa ies. Chiar daca ii spun ca s-ar putea sa intre cineva peste noi,nu ma asculta.
"Brooke,am incuiat usa. Nu degeaba s-au inventat cheile.",a spus el cu o voce care imi arata ca ceea ce facuse el era atat de evident
"Sarcasticule.",l-am tras inapoi in sarut si i-am scos tricoul,lasandu-l sa cada pe jos. Norocul nostru este ca aici baile sunt curate. Si-a pus mainile pe coapsele mele si m-a ridicat,iar eu mi-am incolacit picioarele in jurul taliei lui. Andrew mi-a dat tricoul jos si a ramas atarnat de chiuveta,lucru care ne-a facut pe amandoi sa radem in sarut. Dintii lui mi-au muscat buza de jos si mi-a scapat un geamat. "Oops.",am ras,iar el si-a afisat zambetul de baiat seducator,care nu lasa sa se vada perversitatea lui. Mainile lui au urcat spre fundul meu,dar s-au oprit pe buzunarul in care aveam telefonul. M-a lasat jos si mi-a dat telefonul,care bazaia in continuu. Am oftat si am deschis cele 6 mesaje primite in ultimele 5 minute. Toate erau de la Hailey,care imi spuneau ca ar fi bine sa ne intoarcem daca nu vrem ca profesoara sa trimita pe cineva dupa noi. Ne-am imbracat repede si am iesit prima din baie,deoarece am si fost prima care a iesit din clasa. Andrew a venit cu vreo doua minute dupa mine ca sa nu trezeasca suspiciuni.
"E o partida buna Andrew?",ma intreaba in soapta Hailey,iar eu ma abtin sa nu rad
"Daca nu trimiteai atatea mesaje,aflam." Cum am spus asta,m-am simtit prost. Il placeam pe Andrew. Foarte mult. Nu voiam ca si el sa faca parte din jocurile astea idioate ale noastre,dar asa ne-am cunoscut. In ultima jumatate de ora m-am tot uitat la el. Sta pe randul din mijloc,in penultima banca. De fiecare data cand ma prindea holbandu-ma la el incepeam sa chicotesc.
Cum s-a sunat,am luat-o pe Hailey,gentile si pe baieti si am zbughit-o afara din scoala. Bine ca a fost ultima ora,ca nu mai suportam sa stau intre 4 pereti. Nu l-am mai vazut pe Ross din pauza in care mi-a spus sa mergem la el acasa,asa ca mi-am verificat telefonul. Aveam un mesaj de la el,in care spunea ca vine sa ma ia de acasa. Macar nu ma lasa sa ma duc singura ca sa-l caut in tot orasul. Nu stiu unde sta. Nici nu prea voiam sa aflu. Am oftat zgomotos,iar Alexander a venit in spatele meu si a inceput sa-mi maseze spatele.
"Te streseaza Ross?",a facut misto de mine,iar Chris si Hailey au ras. Am tresarit cand Alex m-a strans prea tare,iar Andrew a ranjit cand si-a dat seama ca era portiune de unde ma muscase el. "Stiam eu ca n-ai avut nevoie la baie!",a ras el,apoi s-au uitat la Andrew. "Iar tu,domnule,nu ai sunat-o pe maica-ta." Am ras toti si am inceput sa mergem spre casa. Alexander a ramas sa o astepte pe Jennifer,Chris o conduce pe Hailey acasa,si la cat de bine imi cunosc prietena,sigur baiatul ramane si la noapte,iar Andrew s-a oferit sa ma duca pe mine,probabil vrand sa termine ce a inceput in baie.
Am ajuns acasa si m-am trantit pe canapea,intinzandu-ma si punandu-mi mainile pe fata din cauza oboselii. Andrew s-a asezat peste mine si mi-a dat mainile la o parte,incepand sa ma sarute.
"Doar n-ai de gand sa te culci,nu?",ma intreaba si incepe sa ma sarute si sa-si puna mainile sub tricoul meu,dar n-am ce gand sa-l las sa mi-l dea jos
Nu. Am de gand sa ma prefac ca ma culc pentru a nu fi nevoita sa te dau afara din casa ca sa ma duc la Ross si sa-mi spuna cum ne-am cunoscut si cum sunt obligata sa ma prefac si sa-i spun ca imi amintesc de el.
"Ba da." A oftat si si-a scos mainile de sub tricoul meu,dar a ramas pe mine,cu mainile plasate pe soldurile mele,exact acolo unde se termina pantalonii si de unde trage merej ca sa ii dea jos fara sa le desfaca nasturii. Nu cred ca scap de el. "Nu mai incerca,scumpule.",am ras,iar el m-a sarutat pe gat,in locul unde aveam muscaturile facute in ora de religie.
Telefonul meu a inceput sa sune,iar Andrew l-a luat de pe masa si mi l-a dat.
"E Ross.",vocea lui nu exprima suparare sau furie. Era tonul lui normal. Adica...sunt prieteni. Ar trebui sa nu fie furiosi unul pe altul.
"Buna,Ross.",am zis si m-am ridicat in sezut,iar Andrew s-a intins cu capul in poala mea si a inceput sa se joace cu lanturile mele de la gat sau cu bratarile pe care le aveam la mana
"Buna. Vin sa te iau,da?"
"Da,dar la cat vii? Am treaba si nu stiu cat timp am.",am mintit,dar chiar nu vreau sa port o discutie cu Ross despre cum ne-am intalnit
"Acum e bine?"
"Sigur.",am inchis si m-am uitat la Andrew
"S-a intamplat ceva?",intreaba el
"Ross o sa vina sa ma ia. Ma duc pana la el sa discutam despre...n-am inteles chiar despre ce,dar trebuie sa vorbim.",m-am ridicat de ps canapea si mi-am luat o geanta mai mica in care sa-mi pun cheile si telefonul
"Deci presupun ca ne vedem maine?",isi ia ghiozdanul de pe jos si isi lipeste fruntea de a mea. Am aprobat din cap si l-am pupat pe nas,apoi el m-a tras repede spre buzele lui. Am chicotit si l-am impins de pe mine si l-am condus afara.

*********

Am ajuns acasa la Ross si m-am asezat pe patul lui asteptand sa inceapa sa povesteasca.
"Da-i drumul.",i-am spus,iar el s-a indreptat spre birou si a luat de-acolo un album cu poze. Erau poze de cand era el mic si nu m-am putut abtine din a nu-i spune cat de dragut era cand era mic. Am facut ochii mari cand am vazut si cateva poze pe care le aveam si eu in albumul de acasa,dar Ross nu era surprins.
Dupa ce mi-am revenit din soc,m-am uitat la el cu o privire foarte serioasa.
"Asta nu dovedeste nimic. Pozele astea le puteai lua oricand din albumul meu de acasa. Iar povestile,si eu pot inventa pe loc." Tot ceea ce ii ziceam parea atat de rautacios. Ma refer la vocea mea. Paream o nenorocita cand ii explicam. Si-a dat ochii peste cap si a pus albumul la loc.
"Ok. Ce altceva vrei sa spun ca sa te conving?",era destul de furios si nu stiu cum poate fi asa bipolar baiatul asta
"Ceva concret. Daca nu,du-ma acasa. Se face tarziu si ti-am spus ca am treaba."
"Concret. Concret.",a repetat dupa mine,apoi a dat cu pumnul in birou. "Ceva concret! Sa-ti aduc aminte de zilele in care veneai la mine seara si plangeai pentru ca tatal tau pleca mereu la munca cate doua luni? Sau cand aproape ai murit ca te grabeai sa ajungi acasa si era sa te calce masina? Astea sunt lucruri concrete?" Era foarte furios,iar vena de la gat era foarte proeminenta. M-am incruntat la el. Apoi fata mea nu mai avea nicio expresie. Am stat cateva secunde in li iste fara sa vorbim,doar uitandu-ne unul la altul,dar furia lui Ross nu disparea. M-am indreptat spre usa si am iesit din dormitorul lui,alergand pe scari pentru a iesi din casa. "Brooke!",ma striga,dar nu mi-am intors privirea la el. "Asteapta!",m-a prins de mana,dar i-am dat o palma peste fata si mi-am putut scoate mana din stransoarea lui.
"Sa nu te mai apropii de mine vreodata!"

Addicted To HimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum