Brooke's P.O.V
Cum se suna de pauza,astept ca profesorul sa iasa din clasa si o zbughesc pe usa,iesind in curte cu Andrew si Chris,in asteptarea lui Hailey si Jennifer. Ne-am asezat pe banca si am inceput sa ne uitam prin curte dupa colegii din liceu. Stand langa Andrew,ma dau mai aproape de el si imi pun capul pe umarul lui,iar el mi-a zambit cu subinteles. Si-a dat piciorul stang spre mine,in asa fel incat genunchii nostri sa se atinga. Chris statea pe telefon si nu cred ca ne-a observat. Si,si-asa,nu era mare paguba. S-a intamplat si mai rau.
"Brooke!",imi aud numele si imi ridic capul de pe umarul lui Andrew si ii vad pe Hailey,Alexander si Jennifer venind. Am fost surprinsa sa-i vad fara Ross,stiind ca baietii sunt prieteni cu el. Andrew a oftat zgomotos,iar Chris a ras:
"Iti placea,nebunule..."
Andrew i-a dat o palma peste ceafa lui Chris,iar eu am ras,asa facand si fetele. Le fac loc pe banca celorlalti si ma uit spre coltul liceului,unde obisnuiam sa ne ascundem de directori cand ne bateam cu apa. Acolo erau Ross si Danielle,iar eu m-am incruntat,lucru pe care nu il fac prea des. Vazand ca ma uit intr-un punct fix,Hailey ma bate pe umar si tresar,vrand sa para ca ma uitam in gol.
"Geloasa?",ma intreaba ea,iar eu ma stramb
"Ce? Eu geloasa? Pe cine? Pe Ross care e peste Dani si care il trage mai aproape de ea si ii mananca fata?",i-am raspuns,fara sa-mi dau seama ca ridicasem tonul,ma holbam la cei doi si eram rosie de furie
"Mai usor ca iei foc.",rade Andrew,iar eu imi dau ochii peste cap. Nu ma deranjeaza sa-l vad pe Ross cu altcineva,in afara faptului ca in adancul meu clocoteam,dar era ciudata senzatia. Asta si faptul ca jumatate de clasa ne-a vazut sarutandu-ne inainte de cursuri. Nu se poate numi gelozie atunci cand iti pasa de reputatia ta mai mult decat de o relatie de o noapte. Si o zi jumatate,in cazul nostru.
M-am ridicat de pe banca si l-am luat pe Alex dupa mine,ignorand intrebarile lui stupide. Cand am ajuns aproape de Ross si Danielle,l-am luat de mana pe Alex si mi-am afisat cel mai bun zambet fals.
"Hei,voi doi...",i-am salutat cu dintii mai mult inclestati si incercam din rasputeri ca vocea mea sa nu sune prea pitigaiata cand incercam sa vorbesc si sa ma lupt cu nervii. Inca o data,de ce sunt nervoasa? Ross parea socat ca am venit la el cu Alex. Avand in vedere ca m-a luat de langa el cu forta cand am fost in club,stiu ca nu prea suporta sa ma vada langa el,asa ca profit de nervii mei ca sa ii creez lui Ross.
"Hei,B!",ma saluta Dani si oricat de mult as tine la ea,imi vine sa-mi infig mana in paiele din capul ei. "Ce te aduce pe aici?"
Ross si faptul ca sunteti unul peste altul in locul meu preferat din toate curtea.,am gandit dar am raspuns altceva:
"Nu cine stie ce.",Alex s-a uitat ciudat la mine,ca si cum m-ar fi intrebat daca l-am luat degeaba cu mine. "Dau petrecere diseara. Veniti?",cuvintele imi ies din gura pe neasteptate si Ross a vazut cand am facut ochii mari de uimire cand am auzit ce am spus.
"Vom fi acolo. 10 PM e bine?",se intereseaza el,iar eu il trag mai aproape pe Alexander
"E perfect." Am timp se pregatesc ceea ce nu am planuit pana acum. Plecam de acolo,iar cand simt ca ochii lui Ross sunt atintiti spre mine,ma ridic pe varfuri si il sarut pe Alex,observand cu privirea mea periferica cum incerca Dani sa ii atraga atentia blondului de langa ea si cum privirea lui parca ar fi trimis gloante catre noi doi. Nu vreau sa-i fac probleme lui Alex,dar Ross si-o merita. In plus,el a fost primul care s-a sarutat cu una dintre prietenele mele dupa serile trecute.
"Esti nebuna.",imi aduce aminte Alex,iar eu ii dau drumul la mana. "Daca se ia de mine,esti responsabila pentru moartea unuia dintre noi.",m-a amenintat cu degetul,iar eu i-am dat peste mana
"Ce sarut infocat.",zice Jenn,iar Chris bate palma cu ea. Hailey isi da ochii peste cap,iar eu dau sa ma asez unde stateam inainte,dar Andrew se muta exact cand fundul meu e aproape de banca si ajung sa stau pe el. Clopotelul suna,iar el injura,facandu-ma sa rad. Il iau in brate strangandu-l de mijloc si ii dau un sarut pe partea cu maxilarul. Hailey a strigat la mine ca il insel pe Alexander si toti am inceput sa facem misto de cat de bine ma pricep eu la relatii. Bineinteles ca deloc.**********
Hailey si Jennifer m-au ajutat cu pregatirea petrecerii,iar baietii au fost la cumparaturi. Nu l-am mai vazut pe Ross din acea pauza si nici pe Danielle. Presupun ca s-au dat loviti si si-au facut de cap acasa la unul dintre ei. M-am trezit din ganduri cand batea cineva foarte tare in usa. Ma duc si deschid,iar Chris intra aproape fara suflare in casa din cauza pungilor cu mancare,pe care le tine numai el. Hailey il ajuta,iar eu ma rastesc la ceilalti ca nu l-au ajutat. Andrew a adus punga cu sucuri,iar Alex pe cea cu bauturi alcoolice. Mereu raman vreo 20 de sticle de suc nedesfacute,dar alcoolul este mereu terminat pana dimineata. Adolescenti fara limite. Eu vorbesc...
Lumea a venit si cu toate ca e putin trecut de ora 11 PM,nu era nici urma de Ross. Dani a venit singura la petrecere si a zis ca nu a mai vorbit cu Ross din ultima pauza. Am ridicat din umeri cand Hailey m-a intrebat daca a venit si m-am ascuns printre petrecareti.
Neavand ce face,Andrew ma invita sa dansez cu el,iar eu accept bucuroasa. Facand dansul in stilul lui,nu a fost moment in care sa nu apara o atingere ici,o atingere colo,lucru pe care nu l-am oprit.
"Ma duc sa iau ceva de baut. Iti aduc?",ma intreaba la ureche,iar eu dau din cap,sarutandu-l inainte sa plece
La cateva minute dupa ce Andrew a plecat de langa mine a aparut si Ross,iar primul lucru pe care l-am facut a fost sa-l trag in camera mea. Am dat sa deschid usa,dar am dat de Chris si Hailey. M-am crispat si am inchis usa,mergand in camera parintilor.
"Unde ai fost?",il intreb,iar el doar ma privea si era deja beat
"Iti aduci aminte de mine?",ma intreaba el
"Poftim?"
"Iti aduci aminte de mine?",insista cu aceeasi intrebare
"Ai baut prea mult.",il asez pe pat,dar el se ridica
"Gandeste-te la copilarie. Cand iti petreceai timpul cu acel baiat. Eu eram!"