Brooke's P.O.V
M-am trezit in sunetul asurzitor al alarmei de la ceas si mi-am intins repede mana spre noptiera,dandu-l pe jos cand am vrut sa-l opresc. Macar a tacut. Fiindu-mi inca somn,m-am ridicat incet in sezut si doar stateam si ma uitam prin camera,aducandu-mi aminte cat de multi baieti au trecut prin dormitorul meu. Am ras la gandul care mi-a strabatut mintea. Nu puteam sa inteleg uneori cum de reuseam sa ii conving sa faca ce vreau eu si cum vreau eu,dar dupa ma uit in oglinda si inteleg. Ridicandu-ma din pat,ma balansam catre usa si intrand in baie,o aud pe Hailey,prietena mea cea mai buna si colega de bar cu mine,spargand ceva in bucatarie.
Hailey Edwards are 19 ani la fel ca si mine. Este bruneta,are ochi caprui si are o pasiune in a face totul pe placul ei. De asemenea,poate sa faca orice baiat sa faca parte din jocurile ei murdare,la fel ca mine. Dar e o diferenta:eu sunt mai rapida. Ea prefera sa se joace cu mintile baietilor,lasandu-i sa astepte pentru un ultim prim sarut. Eu ma duc la ei,arunc cateva minciuni despre cat de bine arata,imi rasucesc o suvita de par in jurul degetului si dupa,totul merge de la sine. Este putin probabil sa mai fie un baiat in scoala asta care sa nu fi trecut pe la noi pe-acasa macar o data.
''Esti bine?",o intreb,coborand si de pe ultimele scari
''Da. Ma doare capul de aseara.'',s-a plans ea,iar eu am ras. Aseara am fost la un club deschis de curand in Miami. Este super sa locuiesti aici. Profiti de placere la maxim si poti petrece cat vrei pe plaja sau intr-un hotel. Mereu primeam morala de la mama cand imi spunea ca ar trebui sa o las mai moale cu datul banilor pe o noapte intr-o camera de lux. Era scump,intr-adevar,dar fac orice pentru acea clipa de placere.
''Te-ai dezobisnuit. Ar trebui sa mergem mai des.'',ii spun si o ajut la stransul cioburilor
''Ar trebui sa mergem cu cei din grupul ala de baieti. Sunt pe placul tau.'',mi-a facut cu ochiul iat eu am ranjit. 'Grupul de baieti' este format din patru 'bad boys' cum se caracterizeaza ei,dar eu ii vad mai mult sexy decat rai. Unul singur imi atrage atentia de fiecare data,dar niciodata nu am putut sa ma ridic la asteptarile lui,cu toate ca am exact aceeasi minte ca el. Il cheama Ross Lynch si mereu a facut fetele sa se simta atrase de el,dar se poarta foarte urat cu orice fata. Nu stie sa le trateze cum ar trebui,e prea dur...e diferit
''Tie de cine iti place din grup?",intreb curioasa aruncand la gunoi fostul meu pahar
''Il stii pe Chris? Este cel cu parul inchis la culoare.'',am aprobat si am dat din cap sa continue. ''Mi se pare cel mai dragut. Dintre toti.''
''Si de cel blond ce crezi?",am inrebat-o,uitandu-ma in alta parte
''Lynch? Nu il vrei. E o fiara. Cel putin asa am inteles de la toate 'victimele' lui. Si nu ma refer in felul ala.'',imi da o palma usoara peste umar,stiind ca ma gandesc la prostii
*****
Am intrat in scoala si toata lumea s-a dat din fata noastra. Sa fii popular nu este asa de rau. Ba chiar ai parte de atentie. M-am uitat dupa Jennifer,una dintre prietenele noastre,impreuna cu Danielle. Hailey a trecut pe langa Chris Jackson,baiatul din grupul dupa care mor toate fetele,cum am mai mentionat. Intrand in clasa,m-am facut comfortabila in banca a doua de la geam si am luat-o pe Jennifer dupa mine,mergand dupa Hailey si Danielle,care stateau de vorba cu cei patru rebeli. Spre deosebire de noi,ei erau rebeli. Chiuleau,luau note proaste si se distrau.
Asezata intre Andrew si Alexander,ma uitam la fiecare dintre ei si discutam despre toate chestiile pe care le faceam de fiecare data cand intram in cluburi.
''Ati facut vreodata un concurs de baut diferite bauturi alcoolice?",Ross,cel care statea in fata mea,ne-a intrebat,iar Alexander a aprobat si a batut palma cu el. Am stat si l-am analizat pe Ross din cap pana in picioare. Era sexy si avea acel ceva ce baietii din grup nu aveau. Ross era mai misterios. ''Iti place vederea,iubito?",intreaba el cu o voce perversa si dupa aceea mi-am dat seama ca inca ma holbam la el. Imi era imposibil sa-mi iau ochii de pe corpul lui.
Eram rosie in obraji,dar am incercat sa ma tin tare si sa nu arat ca mi-a cazut cu tronc.
''De-as fi avut si la ce ma uita.'',i-am aruncat o privire aerisita,iar Andrew a ras. M-am uitat catre Hailey care flirta cu Chris si ma gandeam daca sa-i fac planuri diseara si sa iesim la o cafea,sau sa o las sa se bucure de trofeu.
''Plecam undeva la pauza de pranz?",il aud pe Ross intrebandu-ma cu in zambet pervers si ridic o spranceana la el
''Cu tine? Te rog,imi plac baietii mai salbatici.'',ranjesc,iar Hailey aproba
"Ce te face sa crezi ca nu sunt?",se apropie de mine si isi lipeste corpul de al meu,mainile lui fiind foarte jos pe soldurile mele
"Whoa. Mai usor amorezule. Avem ore.",ii zice Chris,iar el pleaca de langa mine,analizandu-ma de la spate.