Brooke's P.O.V
Am intrat in casa si m-am dus spre bucatarie ca sa raspund la telefonul care rasuna in toata casa,facandu-mi timpanele sa zvacneasca si cred ca si ferestrele se zgaltaiau. Tot nu stiu de ce tata a fixat volumul atat de ridicat. Nici eu,nici mama nu suntem surde si mai avem pana sa incepem sa tipam unii la altii.
Ridic receptorul si incerc sa am o voce matura.
"Alo?"
"Buna,Brooke. Ce faci?",ma intreaba tata si un zambet imi apare pe fata. Se face o luna de cand au plecat si ma bucur sa ii aud vocea lui tata si in curand o sa vorbesc si cu mama,dupa cum e obiceiul.
"Sunt bine. Tocmai am venit de la cinema. M-am dus cu...Hailey.",am ezitat si am asteptat sa aud ceva de la el
"Foarte bine. Te-am sunat sa te anunt ca o sa venim mai devreme acasa. Stiu ca probabil ai alte planuri,dar ar trebui sa le anulezi.",rade el si mama ofteaza in fundal. Ma bufneste rasul si le spun ca nu am planuri si ca ma bucur de intoarcerea lor. Imi era dor de ei si acum am un motiv pentru a-l tine departe pe Andrew de mine. Nu o sa-l pârãsc sau ceva de genul,dar o sa stea departe de domiciliul meu. Nu-l cred vreun psihopat,dar il cred in stare sa lupte pentru ceea ce isi doreste si stiu ca in momentul asta,eu sunt acel lucru. Inchei conversatia cu ai mei mai repede decat am crezut si scot din congelator inghetata de fistic si o pun pe bufet ca sa se mai inmoaie. Imi dau jos din picioare tenisii si ma indrept spre usa de la intrare,de unde aud ciocanituri. O deschid si imi dau ochii peste cap cand il vad pe Andrew in fata mea. El a ras si s-a invitat singur inauntru,facandu-ma sa oftez. S-a dus spre bucatarie,a luat o lingurita si a inceput sa manace din inghetata mea. Ridic o spranceana la el,iar el isi linge buzele. Ma uit in alta parte cand face asta si incerc sa nu mustacesc.
"Ce cauti aici?",il intreb
"Nimeni nu este acasa si nu am cum sa intru. Chris si Alex sunt la o petrecere,deci nu am cum sa dorm la unul din ei. Hailey este suparata pe mine, Jennifer e cu verisoara-sa,iar Danielle se da la mine. Cu Ross nu ma inteleg bine,deci ai ramas singura persoana la care pot apela. Deci draga Brooke,pot sa stau la tine peste noapte?",intreaba el,iar eu oftez,uitandu-ma la el
"Da. Dar dormi pe canapea.",ii raspund si iau cutia de inghetata si lingurita din mainile lui,ducandu-ma spre sufragerie si pornind televizorul. Andrew s-a facut comod pe canapea,iar eu m-am asezat langa el. A ranjit cand a vazut ca m-am pus la celalalt capat al canapelei si s-a pus cu capul in poala mea si cu picioarele intinse pe restul canapelei.
"Mai da-mi inghetata,te rog.",zice el,iar eu cobor lingurita spre gura lui,dar inghetata cade de pe lingurita si ii murdareste tricoul.
"Scuze?",spun si ridic din umeri,privind cum Andrew ia de pe tricou inghetata si o pata mare si verde isi face aparitia.
"Nu-i nimic. Doar ai masina de spalat.",rade si isi da jos tricoul,ochii mei cazand pe abdomenul lui. Rosesc si iau tricoul din mainile lui,urcand la etaj pentru a baga la spalat tricoul lui Andrew cu altr cateva haibe de-ale mele. Ma intorc si il vad stand intins pe canapea,uitandu-se la un documentar despre tigrii.
"Vrei sa faci un dus?",intreb incercand sa par amabila si uitandu-ma la fata lui,nu de la gat in jos.
"Mi-ar placea.",se ridica si se apropie de mine. "Daca ai fi si tu in el.",imi sopteste la ureche si isi pune mainile pe talia mea,tragandu-ma spre el si sarutandu-ma pe gat. Imi pun mainile pe spatele lui si ma dau mai aproape de el. Simt cum zambeste,iar ochii lui se intalnesc cu ai mei.
"Ce ar zice Ross despre asta?",intreaba si ma saruta pe coltul gurii.
"Ca stiu sa te joc dupa cum imi place."(stiu ca n-are sens. sper ca va dati seama la ce ma refer),ranjesc si il sarut din zbor pe buza de sus,urcand mandra scarile spre dormitorul meu. Andrew se baga in dus si eu imi iau tot timpul din lume pentru a ma imbraca in pijama.
Apa la dus s-a oprit la cateva momente dupa ce m-am bagat in pat,iar Andrew a venit in dormitorul meu cu prosopul infasurat in jurul taliei si cu apa picurand din par.
"Catel ud. Mars!",am ras si am aruncat in el cu o perna. A aruncat perna inapoi la mine si m-a intrebat:
"Tot pe canapea dorm sau ma pot face comod langa tine?"
"Pai,dupa cum vezi,nu ai perna,deci nu poti dormi cu mine in pat.",i-am explicat facand pe proasta si aruncand perna sub pat,gest care l-a facut sa chicoteasca.
"Nu am neaparata nevoie de perna.",mi-a facut cu ochiul,iar eu am fost nevoita sa-l duc pana in living ca sa fiu sigura ca nu ramane la usa dormitorului meu. "Pot primi un sarut de noapte buna?"
"Uiti ca sunt cu Ross?"
"Mai devreme nu parea ca iti pasa.",ma ataca,iar eu il imping de langa mine in joaca,dar plecand de langa el
"Nu e treaba ta.",zic mai mult pentru mine si inchid usa la camera.**********
M-am trezit inainte de alarma si am avut grija ca Andrew sa nu-si faca somnul de frumusete. L-am dat afara din casa inainte sa vina Ross sa ma ia sa mergem la scoala si nu a banuit nimic. Ma bucur ca afemeiatul celalalt nu a zis nimic de noaptea trecuta. Nu vreau sa am probleme cu Ross. Stiu ca eu le provoc,dar n-am ce face. E un tic pe care il am. M-am obisnuit prost cu libertatea. Puteam foarte bine sa stau in banca mea,dar mi-e imposibil!
"Da-mi un sarut.",se intinde Ross spre mine,iar eu il sarut lung,tragandu-l intr-o imbratisare. Are antrenament la fotbal si o ora iubita lui va fi mingea.Stiu,e scurt si oribil capitolul asta,dar n-am avut cine stie ce idei. O sa ma revansez. Promit!