Ross' P.O.V
Am tras-o pe Brooke dupa mine printre toti oamenii bauti si am iesit din club,mergand spre masina. Nu voiam sa o vad cu Alexander. Nu am nimic cu el. Imi este prieten,dar nu cand e in preajma ei. E o chestie mai veche...S-a intamplat cu mult timp in urma. Nu am chef sa imi aduc aminte de trecut.
I-am deschis usa la masina,iar ea mi-a aruncat o privire incruntata si a intrat,oftand.
''De ce trebuia sa reactionezi asa?",m-a intrebat Brooke fara sa ma priveasca. M-am uitat cu coada ochiului la ea si am pornit masina.
''Asa cum? Daca te referi la Alex,nu a fost nimic din rautate.'' Si-a dat ochii peste cap si a mormait cateva cuvinte pe care numai ea le-a putut intelege. Am luat-o pe o scurtatura pana la ea acasa si am ajuns destul de repede. Macar nu am enervat-o pe Brooke. La ce nervoasa era,cred ca putea sa ma ia la bataie. ''Ti-a placut plimbarea?",am intrebat-o cand am oprit motorul masinii,zambetul meu obraznic aparandu-mi pe fata
''Daca nu conduceai tu era mai bine.'',mi-a facut cu ochiul si s-a dat jos din masina,iar eu am urmat-o. ''Ce faci?",intreaba surprinsa cand vede ca sunt in spatele ei. Doar nu vrea sa plec! Seara abia a sosit.
''Astept sa deschizi usa.''
''Uau,esti asa...Nu conteaza.'',m-am incruntat si a deschis usa. Am intrat primul,iar Brooke dupa mine. Am auzit cand a onchis usa si m-am intors catre ea si cu o mana pe obrazul ei si cu cealalta pe talie,am tras-o mai aproape de mine si am inceput sa o sarut. ''Mmm,Ross...nu...vreau...''
''Stii sa minti,nu gluma.'',am zambit in sarut si mi-am dat jos geaca de piele,aruncand-o spre canapea. Brooke m-a tras spre dormitorul si singurul lucru pe care mi-l amintesc este cum numele meu iesea printre gemetele ei.Brooke's P.O.V
M-am trezit cu tot parul pe fata,de parca as fi fost Muma-Padurii. M-am pisicit pe sub patura pana sa simt mana cuiva cum mi se plimba pe picior. M-am uitat in stanga mea si ma abtineam sa nu il imping din pat pe Ross,care statea langa mine si nu stiu cum,era dezbracat. La fel ca...mine. I-am dat mana de pe picior si mi-am infasurat corpul cu patura,dezvelindu-l si scotand la iveala un abdomen bine lucrat. Am rosit si mi-am muscat buza. Ross a observat ca imi place privelistea si s-a pus peste mine,strangandu-ma tare in bratele lui si gandilandu-ma cu nasul.
''Tare mult as vrea sa iti aduci aminte noaptea trecuta.'',a zis pe un ton sexy,care imi dadea fiori pe sirea spinarii. ''Ai fost atat de buna.'',mi-a sarutat buzele tandru,apoi s-a dat jos din pat. ''Ma duc sa-mi fac un dus. Vii cu mine?",a zambit pervers si si-a luat hainele intr-o mana
''Nu ai norocul si a doua oara.'',am scos limba la el si a aruncat in mine cu un papitoi de pe jos.----------
I-am povestit lui Hailey,iar ea parea asa de fascinata,ca si-a lasat inghetata sa se topeasca. Cand o invit la mine acasa,de obicei cumpar inghetata cu ciocolata si pufarine. Mai mult ne batem cu pufarinele decat sa le mancam. Dar astea suntem noi.
''Te-ai culcat cu Ross?".intreaba Hailey asa socata,ca gura ei aproape aringea podeaua. Mi-am dat ochii peste cap si am zambit in subconstient. Nu imi displacea ideea sa il am si pe el prin pat,dar la el era altfel. Ma simteam diferit cu el. Simteam ca il vreau din ce in ce mai mult,cu toate ca nu imi aminteam nimic din noaptea precedenta,ma simteam dependenta.
''E ciudat ca nu imi aduc aminte nimic?",intreb,luand o gira din inghetata
''Erai beata. Nu esti singura careia i se intampla.'' Am ras,stiind cate face ea. Am aprobat si am auzit un ciocanit in usa. Ross nu putea fi,avand in vedere ca a plecat in urma cu vreo jumatate de ora. Era Andrew. L-am imbratisat si l-am poftit in casa. Hailey l-a salutat si ea,iar eu l-am servit cu un pahar de suc.
''Cum ai petrecut aseara,Brooke?",intreaba Andrew mustacind
''Eee...Dac-ai stii...'',rade Hailey,iar eu ii dau o palma peste mana,scapand inghetata pe masa. ''Imi esti datoare cu o iesire la mall.'',m-a amenintat cu degetul si am ras impreuna cu Andrew.
M-am uitat la telefon si am vazut un mesaj de la Ross.
Ne vedem diseara?~Ross ,Am zambit la citirea mesajului,iar Andrew mi-a facut semn cu piciorul pe sub masa. Mi-am ridicat privirea si l-am vazut zambind. I-am intors gestul si i-am raspuns lui Ross la mesaj.
Mi-ar placea. Ne vedem la scoala.~Brooke