Capitolul 11

132 9 3
                                    

Brooke's P.O.V

Am auzit un trosnet si am tresarit,ridicandu-mi capul de pe perna si uitandu-ma din instinct la usa dormitorului unde dormeam cu Hailey. Am dat patura de-o parte si m-am dat usor jos din pat,apropiindu-ma de usa camerei mele. Am auzit un trosnet mai puternic si am sarit inapoi in pat,trantind-o pe podea pe prietena cea mai buna,apoi m-am aruncat peste ea si i-am acoperit gura cu mainile mele ca sa nu tipe.
"Nicio vorba. E cineva in casa.",am spus,luandu-i mana de la gura incet
"Esti dusa cu capul. Rau de tot.",a zis,de parca nu m-ar fi auzit "Sigur nu ai auzenii? Oamenii dorm la 4 dimineata.",s-a ridicat de pe podea si s-a urcat in pat,apoi s-a auzit cum se sparge ceva si a incremenit
"Oamenii dorm,nu-i asa?",am spus sarcastic si ne-am ridicat in picioare,luand amandoua un obiect dur si am iesit usor din camera,coborand usor scarile pana in living. Ii faceam semne lui Hailey spunandu-i ca intrusul este in bucatarie,iar ea isi dadea ochii peste cap cand ii ziceam ca ar trebui sa ne despartim si ea sa se duca in living,iar eu in bucatarie,ca sa fim sigure ca nu sunt doi. A acceptat intr-un final si am mers amandoua in directii opuse. Am aprins lumina la bucatarie si am amenintat persoana care statea in fata frigiderului ca o sa chem politia. Dar nu era un infractor.
"Brooke,l-am gasit pe Alexander uitandu-se la 'Family Guy'",a zis Hailey,iar eu m-am intors spre ea,raspunzandu-i:
"Eu pe Chris mancand dulceata de caise. Ce mama naibii cautati la 4 dimineata in casa mea?",i-am intrebat si amandoi s-au uitat unul la altul,apoi la mine
"Ne era dor de voi.",a spus Chris si eu si Hailey ne-am dat ochii peste cap in acelasi timp.
"Da,sigur,ca mesaje nu puteati sa dati!",se rasteste Hailey la ei
"I-am trimis lui Brooke vreo 13 mesaje in care o intrebam daca putem sa trecem,dar nu a raspuns. Probabil dormea.",a zis Alex si ma uit la el cu o privire cu subinteles,transimitandu-i telepatic injuraturile si 'da,la ora aia dormeam'.
"Dar nu cred ca v-am lipsit atat de tare. Ce s-a intamplat?",l-am intrebat pe Alex,stiind ca daca insist ori se va da el de gol,ori Chris
"Venim de la Andrew. Am vrut sa petrecem seara ca baietii,cum ati facut voi doua,dar nu in felul de a manca inghetata si de a ne uita la filme siropoase si sa plangem in perne. Totul a fost bine pana cand Andrew a primit un apel de la Ross. Nu era niciunul dintre ei nervos,iar Chris era langa Andrew si a spus ca Ross nu avea vreo urma de furie in voce,dar ceva la enervat pe Andrew si i-a inchis telefonul in nas,apoi ne-a spus sa plecam.",a povestit Alex,iar eu dadeam cu telefonul in blatul din bucatarie.
Le-am spus ca sunt sigura ca nu este mare lucru si i-am intrebat daca Andrew a adormit sau nu,amandoi raspunzandu-mi cu un 'nu stiu'. M-am dus in living si am lasat-o pe Hailey cu cei doi hoti de curent si dulceata de caise,iar eu am format numarul baiatului care mi-a inrosit obrazul. Nu sunt suparata,cat uimita. Supararea imi trece de pe o zi pe alta,dar nu stiam ca Andrew ar fi in stare sa se ia la bataie cu Ross din vina mea. Nu sunf cine stie ce frumusete si nici nu vad rostul la toata mascarada asta. Daca cineva alege pe altcineva decat tine,prefa-te ca esti okay cu asta si treci peste.
"Neata.",il salut cand raspunde,iar el imi raspunde la fel,cu voce somnoroasa. "Te-am trezit?",chiar am pus o intrebare proasta. E trecut de 4:30 si pot sa jur ca nici cocosul nu si-a scuturat penele inca.
"Nu conteaza. De ce m-ai sunat?",intreaba el si aud cum se foieste in pat
"Voiam sa vad daca esti bine. Sunt Alex si Chris la mine si mi-au povestit de faza de asta-seara."
"Oh. Pai vorbim maine. Nu cred ca e frumos sa vorbim la telefon,mai ales ca m-ai si trezit si nu gandesc limpede." Parca nu conta daca l-am trezit sau nu.
"Ne vedem maine?"
"Da. De ce nu?",intreaba si stiu ca zambeste,iar eu zambesc inapoi,chiar daca nu vede asta. Sau simte. Am ajuns sa cunosc lumea din jurul meu mai bine si imi dau seama ce fac si daca vorbim la telefon.
"Bine. Somn usor in continuare.",am inchis si m-am intors la ceilalti

*********

Ross a venit sa ma ia astazi de acasa si si-a marit ochii cand a vazut ca din casa am iesit mai multi. I-am spus ca planul era sa fie o noapte doar a fetelor,dar nu s-a putut. A observat ca port bluza lui de trening,afara fiind la fel de racoare ca ziua precedenta. In masina am stat in fata cu Ross,iar pe bancheta din spate,Hailey se plangea ca nu are loc din cauza celor doi baieti care au inghesuit-o la mijloc. Langa Alex si Chris mai incap doua persoane,deci i-ar putea face loc fetii.
Am ajuns la liceu prea repede de data asta. Trebuia sa-i spun lui Ross sa ocoleasca orasul ca sa nu prind ora de matematica. La poarta,Jennifer si Danielle vorbeau cu doi baieti,iar la cateva secunde dupa, apare si Andrew. Imi face cu mana,iar eu fac la fel,apoi simt bratele lui Ross cum se incolacesc in jurul meu si ma saruta pe gat.
"Scoate fum pe urechi deja.",sopteste Chris si trece pe langa noi. Ii urmam pe ceilalti doi in curte,iar mana mea este tinuta strans de mana lui Ross. Nu vreau sa fac pe nimeni gelos si nici nu mi-am propus. Il iubesc pe Ross si nu vreau sa il pierd,mai ales daca este din vina lui Andrew. Astia doi trebuie sa invete sa se inteleaga.
Imi las geanta in clasa,iar Danielle ma intreaba daca pot sa ii dau tema la matematica. Ma mir ca mai da pe la primele ore. In ultima saptamana chiul a scris pe ea. Am sarit in spatele lui Ross si am iesit afara,ducandu-ne pe banca noastra obisnuita. Andrew ne-a acompaniat,iar Ross l-a salutat,asa facand si Andrew. Am zambit si m-am uitat in alta parte ca sa nu isi dea seama de ce s-a intamplat. I-am facut loc in spatele meu,dar a refuzat.
"Brooke,vii sa vorbim ceva?",intreaba Andrew,iar eu dau din cap si ma ridic
"Nu poti vorbii cu ea aici?",isi ridica tonul Ross si intreaba,uitandu-se prin spatiul dintre mine si Andrew,apoi la el. M-am uitat la amandoi si m-am tot gandit ca o sa se repete povestea. Ross inca are buza umflata si se vede crapatura de pe buza,asa cum si maxilarul lui Andrew este usor vanat. Iar obrazul meu? Acoperit cu fond de ten.
"Nu. E ceva ce e de discutat intre 4 ochi." Continui sa ma uit la amandoi si respir adanc de fiecare data cand deschide unul dintre ei gura. "Ce-ar fi sa nu o mai dadacesti pe Brooke si sa o lasi sa-si traiasca viata?",se rasteste Andrew,iar Ross se ridica. Din instinct ma pun intre ei si ii imping la dinsta egala cu mainile mele,asa ca niciunul dintre ei nu este mai aproape de mine sau unul de celalalt.
"Ce-ar fi sa o lasi in pace?",intreaba Ross si deja simt cum imi tiuie urechile de nervi
"Ce-ar fi sa incetati amandoi?",intreb de-odata si mai uit la amandoi,apoi ma dau dintre ei. "Voi trebuie sa petreceti o zi impreuna. Dar nu singuri,pentru ca ori va luati la omor,ori nu se arata niciunul la locul stabilit. De aceea,am decis pe moment ca dupa scoala sa mergem la film noi trei. Si o sa vedeti ca puteti sa va intelegeti.",zis zambitoare si amandoi ma privesc ca pe o psihopata
"Glumesti,nu?",intreaba Ross si se uita catre Andrew
"Nu. Ramane stabilit. Voi alegeti filmul.",zic si plec de langa ei,luand-o pe Hailey dupa mine

Addicted To HimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum